ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

اگر پازلها درست کنار هم چیده شوند حل مسئله میسر خواهد شد

بنام صاحب حق
 چگونه می توان قطعات یک پازل را ائتلاف داد که "هدف" قربانی "وسیله" نشود!
ائتلاف مانند چیدن پازل است و قواعدی دارد. زمانی می توان یک پازل را صحیح کنار هم قرار داد که قواعد آن دانسته و مشخص باشد وگرنه این پازل کنار هم درست قرار نمی گیرد. قاعده هر ائتلافی وفادار ماندن به قاعده ائتلاف است و چنانچه طرفین ائتلاف نتوانستند قواعد ائتلاف را رعایت کنند این پازل هیچگاه کنار هم قرار نمی گیرد و ائتلاف بین اجزاء غیر همگون و بدون رعایت قوانین ائتلاف معنی نمی دهد و نه تنها برایند و هم افزائی نخواهد داشت بلکه نیروی باز دارنده خواهد داشت  . یکی از مهمترین قواعد یک ائتلاف رعایت حرکت در جهت هدف است و نه اینکه "ائتلاف" تبدیل به "هدف" شود و اصل هدف که همان  رعایت صداقت در جهت احقاق حقوق  است به فراموشی سپرده شود!

پس از سالها در به دری در احقاق حقوق خود شاهد مسائل و مصائب زیادی بوده ایم ! گاهی باند فساد موفق شده اند که کلیه پیشرفتهای بدست آمده شاکیان را خنثی کنند و گاهی شاکیان موفق شد ه اند که با فشار بر گلوی باند فساد آنها را به انچنان خفقانی برسانند که شروع به فحاشی و ایجاد درگیری بین اعضاء بکنند . متاسفانه همچنان شاهد آن بوده ایم که اشخاصی که ادعای حق طلبی داشته اند به علت منافع شخصی و یا عدم توانائی درک مسائل و یا بعلت تحقیر ، تهدید و یا  تمهید از طرف مفسد اصلی و یا باند فساد به طرف مخالف منافع جمع حرکت کر ده اند و عملا تبدیل به عوامل باند فساد شده اند.
بارها و بارها تجربه کر ده ایم که اگر احدی از اعضاء به قصد منافع شخصی خودش (نه منافع جمع)  حرکتی کرده،  منافع همه را به مخاطره انداخته که تا کنون پرونده  اینگونه معطل نشده مگر خیانت افرادی که در نقاط حساس  ناگهان به طرف باند فساد و به لشگر یزیدیان پیوسته اند!

بارها شاهد تولد وبلاگهائی بوده ایم که با اسم و نام و نشان شاکیان شروع به فعالیت کرده اند ولی وقتی کنه آن را بررسی می کنیم میبینیم که زیرکانه  سیاستهای باند فساد را تبلیغات می کند و سعی در بخواب خرگوشی بردن اعضاء دارد و یا علنا" از باند فساد و آخوند فاسد فروغی طرفداری می کنند و سعی در پراکنده کردن افکار و اذهان مردم دارند، در حالی که همین وبلا گها بطور گنگی دائم سخن از اتحاد و هم دلی و هم پیمانی و هم آهنگی می زنند ! ؟
بارها و بارها از طرف قوه قضائیه به نمایندگان شاکیان اعلام شده که کار شما را همین افراد عضو نما  خراب کر ده اند، همانهائی که در طول زمان از یک عضو ساده تبدیل به یک عضو فعال باند فساد  شد ه اند! و البته این تذکر در گر د همائی اخیر شاکیان در مقابل قوه قضائیه مجددا به نمایندگان مردمی شاکیان از طرف قوه قضائیه داده شده !!
نقل این مطالب بسیار ناگوار است ولی متا سفانه واقعیاتی است که اتفاق افتاده و می افتد !
 ولی سئوال این است که چه باید کرد که در راه مستقیم برای احیای حقوق خود حرکت  بنمائیم و به واسطه شیاطینی که اینطرف و آنطرف و در وبلاگهای مختلف در گوش اعضاء و شاکیان می خوانند متاثر نگردیم !؟؟
چه باید کرد ؟ چگونه می توان منحرف نشد و چگونه هدف را قربانی  وسیله نکرد ؟ همانگونه که این وبلاگ مکررا اعلام کرده خط مشی این وبلاگ بر اساس طرفداری و هواداری هیچ شخص و گروه و انجمنی نیست و فقط بر اساس خط مستقیم احقاق حقوق کلیه شاکیان حرکت خواهد کرد. نباید فراموش کرد که وجود این وبلاگ و یا هر وبلاگ دیگر و یا وجود نمایندگان و هر تشکل صنفی مانند انجمن فقط به فقط یک وسیله برای احقاق حقوق شاکیان می باشد و این وسیله بایستی بصورت شفاف و صادقانه در جهت منافع اعضاء و شاکیان مورد استفاده قرار گیرد .

بعضی  مواقع در این جریان حق طلبی و مشوش شدن اذهان با سمپاشیهای افرادی که بعضا وجه موجهی هم دارند ( داشته اند) انسان را یاد حدیث پیامبر عظیم الشان اسلام می اندازد که فرمودند " اگر سخنی و حدیثی از قول من شنیدید که با کلام خدا یعنی قرآن مجید همخوانی نداشت آن  را به دیوار بزنید"  و واقعا این مطلب خیلی درسها به ما می دهد و آن اینست که بگوییم هرگاه مشاهده کردیم  جریانی یا شخصی ( عضوی) چه شناخته شده و یا ناشناخته  در مسیری حرکت  کند که انتهایش احقاق حقوق کلیه اعضاء نباشد و هدف را قربانی وسیله  کند و یا حرکات و اعمال و حرفهایش فقط جنبه مسکن و مخدر برای اعضاء دارد و یا حتی علی رغم سوابق روشنش امروز دارد دوش بدوش کسانی میسابد که خیانت آنها به شاکیان و روند حق خواهی آنها ثابت شده ، باید از او اجتناب و دوری کرد که مبادا دشمن در پشت چهره موجه او پنهان شده باشد !!؟؟

با مراجعه به تاریخ می توان تجربه را ساده کرد ! طلحه و زبیر از صحابه مسجل پیامبر که بارها در جنگها شرکت کردند و مدافع ستون دین بودند، نهایتا منافع طلبی آنها و عدم درک صحیح آنها از تفاوت بین هدف و وسیله ، آنها را در منجلابی فرو برد که مشخصا تبدیل شدند به دشمنانی علیه منافع مسلمانان و مؤمنین ! آیا اکنون با توجه به وسعت امکانات و فعالیتهای باند فساد چگونه می توان مطمئن شد که یک شخص و یا تشکل صنفی از انحراف مبرا می ماند ؟؟

دوباره جواب اینست که باید دید که چه کسی چه کاری می کند ؟ با چه کسانی دم خور است ؟ آیا واقعا حتی به تشکلی که خود را منصوب به آن می دانند هم وفادار بوده اند ، یا در همان تشکل صنفی  خود هم بارها و بارها ساختار شکنی کرده اند ( مانند عضویت در کار گروه طراحی شده باند فساد)  ؟؟ اگر ساختار شکنی بعلت عدم اعتقاد او به تشکل بوده پس چرا امروزه دلسوز و مبلغ  آن هست و چه نیتی دارد ؟؟  اینها همه سئوالهائی است که در مورد این افراد مطرح می گردد و باید از خودمان سئوال کنیم که آیا این اشخاصی که براحتی بازیچه باند فساد شده اند آیا از طلحه و زبیر که بارها زخم شمشیر خو رده بودند بالاترند ؟؟  اینها ئی که حتی با شنیدن کلامی تند علیه عمل ساختار شکننده اشان می روند و ماه ها منافع مردم را نا دیده می گیرند ، حالا چه شده که دم از تشکل و اتحاد می زنند ؟ که درخوشبینانه ترین حالت می توان گفت این چنین افرادی بی ظرفیت و بی صلاحیت و جاهل هستند !
 البته اشتباه نشود که  داشتن تشکل و  صنف  بسیار لازم و مفید است اما تا زمانی که یک تشکل صنفی خود تبدیل به هدف نشده باشد و بداند که صنف یک وسیله برای رسیدن به هدف است !  تمام تشکلها و فعالیتها ی صنفی تا زمانی مثمر ثمر در احقاق حقوق اعضاء خواهند بود که افرادی شجاع ، سالم ، با توانائی تحلیلی صحیح و داشتن عمل مؤثر در راس آن قرار گیرند و گرنه دچار بروکراسی داخلی شده و نه تنها حرکتی در جهت منافع اعضاء نخواهند کرد بلکه دچار تخدیر  اعضاء خواهد شد ! ما نیاز به  تفکر و تحلیل  صحیح با شجاعت و صادقت  داریم،  اگر این پارامترها را نداشته باشیم عملا خواسته یا نا خواسته تبدیل به  وسیله ای برای سوء استفاده باند فساد خواهیم شد !

واقعا نا دانسته است که اگر کسانی بین ما نبودند که فریاد بزنند و برای مردم مسائل رادرست تحلیل کنند و یاد آوری کنند ، چگونه  به خوابی عمیق هدایت می شدیم .  وشاید  به مردم می گفتیم : " آسوده بخوابید که قوه قضائیه بیدار است و پس از یک ماه و نیم همه خانه دار می شوید" ولی وقتی بیدار می شدیم تازه می فهمیدیم که ده سالی دیگر سپری شده و عده ای هنوز می گویند چرا سر و صدا می کنید این آقای ال و بل دارند خانه هایتان را می سازند دیگر ، پس سر و صدا نکنید که ما زودتر به خانه هایمان برسیم "
این داستان طولانی است ولی ما به اشارتی مجمل اکتفا کردیم
   تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل! 
والسلام

۱۹ نظر:

ناشناس گفت...

عزیزان همدرد!!!!!بجای حرف های صد تا یک غاز !؟ بیایید همگی تمرکز کنیم روی قول اقای زرگر که اگر تا 32 روز( اول اسفند) 600 خانه تحویل بشه چیزی شبیه معجزه خواهد بود!!!!! و میشه امیدوار بود که ایشان مرد عمل هست و همه به حق خود میرسند.

ناشناس گفت...

به به به !
آفرین آفرین صد آفرین !
دورد بر مدیریت بی باک وبلاگ !
ای واله !
دمتان گرم صد هزار بار

عضو نگين فرو رفته در منجلاب گفت...

با سلام بر شما صابران مستضعف لطفا نامه به مراجع تقليد و نمايندگان مجلس با رونوشت به قوه قضائيه صداو سيما را در دستور كار قرار بدهيد و شرح ماجرا كنيم و دادخواهي نماييم شايد فرجي شود و نيروهايمان را براي پيداكردن مقصر تلف نكنيم چارچوبي براي اقدام داشته باشيم چه چيزي را به چه كسي بگوييم اگر نشد گام بعدي چه باشد بر سر اهداف مشترك وحدت كنيم باميدپيروزي حق بر باطل

ناشناس گفت...

قم چی شده ؟
حداقل از طریق وب سایت علما به آنها نامه بدهید
مثل مکارم و ...

ناشناس گفت...

متن زیر به دفتر مکارم ارسال گردید

یکی از 11000 نفر یا به قولی 8000 نفر شاکیان نگین غرب ( شفق ) می باشم
متاسفانه بعد از چند سال شکایت امیدی به قوه قضاییه نداریم لطفا شما که با مقامات ارتباط دارید به ایشان بفرمایید
پرونده ما را به کشور دیگری واگذار نمایند تا شاید از طریق قضات آنها به نتیجه برسیم مثل افغانستان پاکستان بورکینافاسو آمریکا یا هر کشوری که صلاح بدانید

ناشناس گفت...

فقط یک چیز میتوانم به شما بگویم که عزیزان... آفرین .. آفرین... آفرین
واقعا هزار آفرین به اینهمه شجاعت همچنان بتازید به جلو

حسيني گفت...

سلام همدردان عزيز
متاسفانه در باغ نيستيم و اموال فروغي يكي پس از ديگري بصورت وكالتي و قولنامه اي توسط نماينده تام و الختيار ايشان به نام اقوام درجه يك اين نماينده منتقل مي شود از دولتخواه شنيديم كه دفتر سابق او دركوي فراز سعادت آباد تحويل همين نماينده شده و احتمالا به نام يكي از نزديكان او منتقل شده اگر تا اين لحظه به فروش نرسيده باشد
fd]hvi lh
همچنين دولت خواه مي گفت اخيرا قطعات زمين باغستان شفق در نسيم شهر تحويل تعداد زيادي از اعضا آن شده و پول آن توسط نماينده فروغي كه گويا نام فاميل او هم فروغي است دريافت شده

رضائ گفت...

جناب آقای حسینی لطفا بفرمائید منبع اطلاغاتی شما کیست و شما چگونه با دولتخواه رابطه بر قرار کرده اید و یا چه رابطه ای با ایشان دارید.
البته این اطلاعات برای اغضاء بسیار تحریک کننده است اما ما نمی خواهیم هیچکسی با هیچگونه اطلاعات مدیریت شده بدون سند اعضاء را به هیچ سمتی هدایت کند! ممکن است با این اطلاعات از انطرف بام بیافتیم و اگر این را جلوی مقامات قضائی بدون سند ومدرک مطرح کنیم آنوقت اعتبار کلیه ادعاهای ما را زیر سئوال میبرد
پس لطفا ارتباط خود را با منبع اطلاعات و سند آن را اعلام فرمائید

یک نفر از مملکت گل و بلبل گفت...

با سلام و احترام به همسایه های محترم

نمیدانم اطلاعات آقای حسینی چقدر دقیق است ولی بنده که 4 دهه از عمرم را در این مملکت سپری کرده ام و از زیر و بم کار های اداری ؛ اندک شناختی دارم میدانم که اظهارات متعدد ، ناقص و گاها متناقض آقایان مسوًول و غیر مسوًولِ! پرونده، نشان از وساطت کد خدا منشانه نهاد قضایی دارد و آنچه مسلم است شرایط به نفع ما شاکیان رقم نمی خورد ؛
آیا از نهادی که یک پاسخ صریح و روشن به مدعیان پرونده(شاکیان) نمی دهد میتوان انتظار داشت که حقوق پایمال شده مالباختگان را استیفا کند؟؟؟
اگر زمان به نفع ماست و پرونده عادلانه پیش می رود چرا جرات راه اندازی وب سایتشان را هم ندارند و حتی در فضای مجازی هم حاضر به پاسخگویی نیستند؟؟
به نظر من تا وقتی مخفی کاری هست وضع روز بروز بدتر خواهد شد

ناشناس گفت...

این اقایکه اینجا پیام میذاره میگه منتظر بشیم زرگر تا اول اسفند600واحدو میده اصلا تو واحدا رفتی اونایکه به اصطلاح 4سال پیش ساخته شده تماما از سیم کشی تا لوله کشیهاش مورد داره تازشم الان زمستونه فقط داخل ساختمانها میشه کار کرد کارای بیرونیش چون بتون وسیمان یخ میزنه کاری نمیشه کرد این بهانه چندین سالشونه چرا از این حرفای چرت میزنی بجای ترسو بودن وگزاف گفتن کمی تنبلیرو بذار کنار ومانند شیر مردان وزنان در تجمعاته محکم ودندان شکنه علیه شخص فروغی وعماله خریداری شدش شرکت کن وگرنه تا چند سال دیگه هم دستت بجای بند نخواهد بود اقایون این پرونده رو فرسایشیش کردن تا به تب راضی بشیم خواهشا روحیه حق طلبی نداری اقای ناشناس بیراهه نرو بذار نمایندها همراه با اعضای فهیم کار خودشونو بکنند-علیم مخلصه حق طلبانه غزه نگین غرب-ما پیرو مولا علی (ع)هستیم وتا حقمان را نگیریم از زالو سفتان ارام نخواهیم گرفت-والسلام

ناشناس گفت...

مردي روحاني در سمت قاضي عادل با اطمينان كامل و در پيش چشم مليونها مسلمان قول داده تا اول اسفند 600 نفر واحدشان را تحويل ميگيرند.من مطمئن هستم .

ناشناس گفت...

سلام-اقای ناشناس که نمیدونم اسمت چیه چند سالیه این اقایون روحانیه قاضی قول میدن من میگم باش تا صبحه سفیدت بدمد-تااز این مکان خونه بگیری اونم بی ایراد وبا سند وانشعابات-امیدواریم ولی از این قضاته به اصطلاح عادل چشم اب نمیخوره-هنوز مهراباد بعد از 8سال تحویل دادنه فروغی سند نداره اقای ناشناس -علیم مخلصتون(مارابه چوبه شبانی فریفته اند این گرگها سالهاست باگله اشناند)

شهرام گفت...

امیدوارم این پرونده به سرانجام خوشی منتهی بش.البته بعید میدونم با اینهمه کارشکنی های مسئولین این امر محق بشه!

ناشناس گفت...

سلام-این شماره پیام کوتاه به مکارم شیرازیست همگی پیامک بزنید با تعداد بالا بگذارید ببینیم ایشان چه میکنند-10000100به این شماره پیامک بزنید انشاءالله نتیجه بگیریم-سایتشم-makarem.irمیباشدهمگی پیام بدید به ایشان امیدوارم کمکمان کند-باتشکرعلیم

ناشناس گفت...

باسلام موضوع 700 ميليون تومان نقد درطول اين چند سال در اختيار كدام بانك يا موسسه ميباشد وچقدر سودحاصل شده آيا بخشي از اجاره خانه ماهيانه پرداختي اينجانبان (شاكيان)را پوشش ميدهد باتشكر اگر توضيحي داريد بفرمائيد

ناشناس گفت...

جناب ناشناس
اولا" 700 میلیون تومان نیست و 700 میلیارد تومان است ثانیا" وجه نقد نیست و بصورت زمین و ملک است

ناشناس گفت...

سلام آقای ناشناس 700 میلیون تومانی بحث در مورد 700 میلیارد تومان کلاه برداری است نه 700 میلیون.صبح بخیر!

Unknown گفت...

سلام
شاید کوچکتر از همه باشم که بخوام نصیحت کنم ولی منم از سال 84 تمامه سرمایه زندگیم رو از دست دادم الانم دارم ماهی 700000 هزار تومن کرایه خونه میدم.
تا زمانی که ما با هم متحد نشیم و این بحثها بین اعضا باشه به هیچ نتیجه ای نمیرسیم چون تمام وقتی رو که میتونیم صرف همفکری و تبادل نظر کنیم صرف بحثهای داخلی میشه و از این روند ما ضرر میکنیم و متهم سود ،خواهرانه از همتون تقاضا میکنم از موضوعات حاشیه ای که موجب دوگانگی بین اعضا میشه دوری کنیم ما همه یه هدف مشترک داریم که رسیدن به حقی که هممون برای به دست اوردنش تلاش کردیم.
از تمامه اعضا بازم معضرت میخوام قصد نصیحت نداشتم ولی نمیتونم ببینم که یه ادمی از اینکه بینمون تفرقه میندازه احساس خوشحالی کنه.
خواهر کوچیک شما فولادی

شهرام گفت...

امیدوارم علمای قم فردا با آغوش باز از اعضاء نگین غرب استقبال کنند و مانند مسئولین خوش نشین تهرانی خودشان را به خواب خرگوشی نزنند!