ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

یک سئوال!!! کیفر خواست اعدام فروغی از طرف دادستان ! همچنین نظرات مفید بعضی از دوستان در صفحه اول منتشر شده تا دوستان ملاحظه فرمایند

بسمه تعالی
22/5/88 تا 20/5/88

============================================
22/5/88

دوستان سئوالی را مطرح کرده اند که نیاز به دانش حقوقی و دانستن رموز قوه قضائیه دارد. سئوال به این شرح است:

آیا فرستادن پرونده فروغی بعنوان مفسد اقتصادی به دادگاه انقلاب به معنای رفتن کل پرونده به دادگاه است ؟ ( یعنی همان چیزی که دو سال است که قوه قضائیه به نفع شکات از انجام اینکار اجتناب کرده!)
یا این یک امر جدا گانه ای است و از پرونده کلاهبرداری وی که احتمالا بانی آن دادگاه عمومی میتواند باشد جداست؟؟؟
لطفا دوستانی که اطلاعات قضائی دارند و با اصطلاحات و چم و خم قوه قضائیه آشنا هستند این مطلب را روشن نمایند تا اعضاء از روند کار با اطلاع شوند
========================= ==================
22/5/88
لینک خبر در مورد تجمع شکات و برخوردهای خشمگینانه اعضاء در مقابل شعبه یک اوین
http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1385133&Lang=P

===========================================================
http://www.noandish.com/com.php?id=30918 ( خبر کیفر خواست اعدام فروغی)

در صورت قبول کیفر خواست و اعدام فروغی ، ما خواهان حضور در مراسم اعدام وی هستیم شاید گوشه ای از دردمان تسکین یابد . در ضمن فکر میکنیم فروغی فقط یکطرف قضیه است و خیلی های دیگر در این حلقه فساد نیز باید به همراه فروغی باشند تا این بازیهای چند ساله انتها پیدا کند
==================
کسری پیغام داده: در تیتر اصلی قرار دهید:
امشب 88/5/20 برنامه 20.30 اعلام کرد دادستان تهران برای فروغی کیفرخواست اعدام داده است .همچنین کسری مطالب مهمی در نظرات ارسال کرده که ملاحظه آنها بسیار مفید است
===============
کلو اسفندیارنوشته :دوستان ومدير عزيز سلام
حقايقي هست كه بايد بحث شود :

1 - دوستان عزيز منطقي فكر كنيد وراه حل بدهيد . فقط تورا به خدا صورت مسئله را پاك نكنيد.

2 - يكي از مسئولان بانك گفت : شايد در قبل اين موسسه مشكلي داشته اما الان روند مثبتي دارد.

3 - تاييد بانك به نفع ماست وشايد دليل مثبتي بر دادن وام باشد .

4 - ما الان با بازپرس امنيت ملي و يك قرارداد طرفيم .

5
- تمام تلاش وفشار ما بايد در اصلاح بندهاي قرارداد و تصويب وام باشد.

6 - يادمان باشد مهر وامضاي بازپر س پاي قرارداد است و خيلي مهم است .

7 - راه حل ديگري وجود ندارد و اموال فروغي هم تا سالها فروش نمي رود

8 - اگر وام تصويب شود فشار وتجمعات ما برنامه خواهد داشت ودر مجتمع قضايي ويا خود موسسه خواهد بود.

فقط نظر كارشناسي خود را دادم . خداوند داد ما را از اين بي عدالتي ها بستاند.

۲۵ نظر:

ناشناس گفت...

کاملا موافقم
اگر قرار باشد ما با هر تصمیمی که گرفته میشود مخالفت کنیم با توجه به تعداد زیاد اعضا هیچگاه به توافق کامل نخواهیم رسید
اکنون که باید بسوزیم دیگر خشک و تر معنی ندارد
اگر هم قرار است عدالتی اجرا شود قطعا" مجری آن ...... نخواهند بود
خداوند خود جزای اعمالشان را خواهد داد

ناشناس گفت...

دادفر (از دیدگاهی )
من هم با متن آقای کلو اسفندیار موافقم چون در وضعیت فعلی تنها راه نجات همین است بگذاریم این موسسه بانگ شود چه بهتر که حقوق ما قانونی تر می شود تمامی مسولیت بانکهای رسمی کشور زیر نظر بانک مرکزی و بانک مرکزی زیر نظر دولت و حکومت است شجره نامه این بانک ربطی به ما ندارد ما قرارداد قوه قضایه با این بانک و حقوقی که این بانگ باید بر قردادهایش داشته باشد می شناسیم . دوستان بهتر است که حقوق خود را از یک قرداد بی ارزش و با یک فرد کلاه بردار به یک حقوق رسمی با یک موسسه یا بانک رسمی کشور داشته باشیم که قوه قضایه و بانک مرکزی او را به رسمیت می خواهد بشناسد دوستمان درست می گوید راههای دیگر سخت و غیر ممکن و وقت تلف کردن است بد بین کردن اعضا با این قرارداد و بعضی از متنها مشکوک به نظر می رسد؟ بله آقای اسفندیار همان وبلاک مد نظر شما است گویا دیگر پایگاهی شده برای انگ زدن و وصله چسباندن به این و آن و گویا هیچ نصیحتی هم قبول نمی مند خدا از دل هر کس آگاه است .

گلسرخی گفت...

درود بر دوستان مالباخته

دوستان بنظرم هیچیک از اعضاء مخالف تصمیم گیری قوه قضائیه نیستند .بلکه عصابنیند و از حرکت لاک پشتی قوه قضائیه گله مندند . وقت کشی تا کی ؟
چقدر وعده پوچ به ما دادند ،از رحیمی گرفته تا ضیغمی و حالا از مرتضوی و راسخ گرفته تا تصمیمات شورای پول واعتبار و موسسه مالی اعتباری توسعه ، حساب کنید چقدر زمان به هدر رفته ؟ ما مگه از قوه قضائیه چی میخواهیم جز وصول مطالبات .
ما که نمیخواهیم ساختار قوه قضائیه را تغییر بدهیم ، ساختار قوه قضائیه همین هست که هست به ما چه؟ ما فقط به فقط حق و حقوق خود را در اسرع وقت میخواهیم . کلافه شدیم اینقدر ازهر کس و ناکسی التماس کردیم ، قضات ما باید این درک را داشته باشند که این قشر مالباخته نباید هم زندگیشون را از دست بدهند هم عجز و التماس بکنند .

چرا و به چه دلیل تا حالا اگر موضوع برای دادستان تهران مهم بود از شورای پول واعتبار صراحتا" نخواستند و نمیخواهند که در صدور مجوز پرداخت وام به موسسه تعجیل کنند؟ شورای پول و اعتبار برای انتخاب سخنگوی شورا طی جلسه فوقالعاده سریعا" اقدام میکند . چرا این گام فوری را برای مردم دردمند و ستمدیده بر نمیدارند ؟

چرا قوه قضائیه تا حالا میزان مطالبات را در سایت خود درج نمیکند حداقل اعضاء بدانند چقدر از فروغی کثیف بستانکار هستند؟ آیا این کندروی ها دلیل بر فرسایشی نمودن هر چه بیشتر رسیدگی این پرونده نیست؟

با شل کن سفت کن که نمیشه این مردم ستمدیده و مظلوم را سر کار گذاشت .

هر عضو بطور میانیگین حدود 20میلیون تومان پولش را به فروغی کثافت پرداخت نموده و به یک آپارتمان بعنوان سر پناه خانواده خود نرسیده هیچ ، حتی نمیداند چقدر مطالبات دارد و یا اینکه آیا به اصل پول حتی خواهد رسید یا نه ؟
بنظرم این راه مبارزه نیست هرچه ما کوتاه بیائیم آنها نقشه بدتری برای ما میکشند تجربه ثابت نموده هر بار ما دست به اعتراض زدیم شاهد واکنشهایی از آنها بودیم .من بعنوان یک مالباخته با صبر نمودن مخالفم مگر ما ایوب پیغمبر هستیم اینهمه صبر کنیم ؟ مشکلات زندگی به حدی است که همه توان و صبر خود را از دست دادند.

سایت قوه قضائیه را مشاهده بفرمائید
سالی دو اطلاعیه سرکاری صادر مینماید که یک پشیز ارزش ندارد .حالا هی شما صبر کنید تا امام زمان ظهور نمایند تا شاید به داد ما برسد .آمین یا رب
العالمین .

کسری گفت...

نظر کلو اسفندیار کاملاً صحیح و منظقی است

کسری گفت...

امشب 88/5/20 برنامه 20.30 اعلام کرد دادستان تهران برای فروغی کیفرخواست اعدام داده است

کسری گفت...

در تیتر اصلی قرار دهید:

امشب 88/5/20 برنامه 20.30 اعلام کرد دادستان تهران برای فروغی کیفرخواست اعدام داده است

کسری گفت...

ایسنا: از سوي دادستان عمومي و انقلاب تهران براي مديرعامل شركت انبوه‌سازان شفق و نگين غرب به اتهام اخلال در نظام اقتصادي كشور در بخش مسكن كيفرخواست اعدام صادر شد.
http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=88505

روابط عمومي دادسراي تهران با توجه به مراجعات مكرر و پيگيري دائمي بيش از يازده هزار نفر شاكي و نمايندگان آنان درباره تعيين تكليف پرونده موصوف و لزوم اطلاع‌رساني و رفع نگراني شكات و تنوير افكار عمومي در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: مديرعامل شركت انبوه‌سازان شفق و نگين غرب كه تحت عنوان پيش‌فروش واحد‌هاي مسكوني، مبالغ كلاني را از حدود يازده هزار نفر دريافت كرده و پس از گذشت چند سال به تعهدات خود در قبال تحويل اين واحدها عمل نكرده است با شكايت شكات تحت پيگيرد دادسراي تهران قرار گرفته و پس از تحقيقات مقدماتي و اعلام نظر كارشناسان رسمي دادگستري كيفرخواست مديرعامل اين شركت به اتهام اخلال در نظام اقتصادي كشور در بخش مسكن از سوي دادستان عمومي و انقلاب تهران صادر و تقاضاي مجازات اعدام براي نامبرده شد و پرونده براي صدور حكم نهايي به دادگاه انقلاب اسلامي تهران ارسال شد.

برخي از دلايل صدور كيفرخواست اعدام براي مشاراليه به شرح ذيل اعلام شده است:

1 ـ اعلام شكايت بيش از يازده هزار نفر از مالباختگان و پيش خريداران مسكن كه از طريق تبليغات اغوا كننده در جرايد و مطبوعات ميلياردها تومان اموال آنان تحت عنوان سپرده و ثمن معامله و تاييد ثبت‌نام و نظاير آن تحصيل و حيف و ميل شده است.

2 ـ دفاعيات غيرموجه متهم.

3 ـ نظر هيات كارشناسان رسمي دادگستري كه از موثق‌ترين، مجرب‌ترين و مطمئن‌ترين كارشناسان رسمي دادگستري مركز هستند، مبني بر ميزان واقعي خسارات شكات بالغ بر ششصد و نه ميليارد و هشتصد و بيست ميليون تومان و احراز اقدامات متقلبانه قبلي متهم در معرفي اسناد فاقد اعتبار با كاربري‌هاي غيرواقعي جهت تامين خسارت مال باختگان و انحراف مسير رسيدگي قضايي با اقدامات فريبكارانه و متقلبانه مذكور.

4 ـ فريب بازپرس پيشين و كارشناس رسمي دادگستري پيشين در معرفي املاك فاقد كاربري مسكوني و بي‌ارزش به عنوان اراضي با كاربري مسكوني در جهت توثيق وثيقه كه خود حكايت از عملكرد مزورانه وي دارد.

5 ـ سوء نيت وي در استمهال از بازپرس پيشين و دادگستري استان تهران مبني بر اعطاي هفت ماه زمان جهت اخذ رضايت شكات و موافقت دادگستري كل استان تهران با اين تقاضا پس آزادي اوليه ايشان با قرار وثيقه از مورخ 27/1/87 و اقدام نكردن موثر نامبرده در اين جهت.

6 ـ بنابراين مبلغي بالغ بر يكصد و پنجاه ميليارد تومان از پيش خريداران فقط در يك پروژه به نام نگين غرب و حيف و ميل آن به نوعي كه اكنون ارزش ملك معرفي شده به مال باختگان ـ محل موضوع قرارداد ـ بسيار كم‌تر از جمع مبالغ دريافتي از بزه ديدگان است.

بنابراين با توجه به مجموع محتويات پرونده كه حكايت از ايجاد نارضايتي تعداد كثيري از خانواده‌هاي مستضعف و بي‌بضاعت نسبت به مسوولان و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در تامين امنيت معاملات مسكن و احقاق حقوق آنان دارد و اين امر در تجمعات و تحصن‌هاي پي در پي مردم مقابل مركزهاي مختلف اجرايي و قضايي بروز كرده است و با عنايت به اين كه متهم در حوزه قضايي تهران مرتكب بزه اخلال در نظام اقتصادي كشور در بخش مسكن و پيش فروش املاك از طريق وصول وجوه كلان از مردم تحت عنوان سپرده و ثمن معامله و تاييد به ثبت‌نام و نظاير آن كرده و حيف و ميل كرده است برابر نظر شوراي كارشناسان رسمي دادگستري بالغ بر ششصد و نه ميليارد و هشتصد و بيست ميليون تومان به بيش از يازده هزار نفر شاكي خسارت وارد كرده است؛ بنابراين با توجه به علم به موثر بودن اقدام در مقابله با نظام به شرح محتويات پرونده اقدامات وي را در حد فساد في الارض تشخيص و براي متهم (غ ـ ف) تقاضاي مجازات اعدام مي‌كند.
در اطلاعيه روابط عمومي دادسراي تهران آمده است: با وجود صدور قرار مجرميت و كيفرخواست اعدام براي متهم اصلي اين پروژه آقاي (غ ـ ف) دادسراي عمومي و انقلاب تهران هم‌چون گذشته با جديت تمام و با توجه به شناسايي اموال متهم و كارشناسي ميزان ارزش آن توسط هيات عالي كارشناسان و مكاتبات انجام شده با رياست محترم جمهوري و دستور مساعد ايشان به بانك مركزي براي حل مشكل مردم عزيز در صدور مجوز خريد املاك و اعاده خسارت مردم از طريق ارزش املاك توقيف شده پيگير احقاق حق مال باختگان اعم از اعضاي تعيين واحد شده و بلاتكليف بوده تا در اسرع وقت ضمن صدور حكم به مجازات قانوني متهم خسارات مردم نيز اعاده و جبران گردد.

روابط عمومي دادسراي تهران با صدور اطلاعيه‌ي مذكور از شكات خواست به منظور پيگيري مطالبات و جريان پرونده از مراجعه حضوري به دادگاه انقلاب اسلامي خودداري كرده و جهت كسب اطلاع به نشاني پايگاه اطلاع‌رساني www. Sabp.ir مراجعه كنند.

کسری گفت...

اعدام فروغی :
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1384802&Lang=P

ناشناس گفت...

دادفر
دوست عزیز گلسرخی
مطالب شما کاملا درست است ولی برادر جان دائم به این در و آن در زدن جز سرگردانی چیزی عاید ما نشده مقداری هم باید واقعیتها را قبول کنیم قوه قضایه از خود پولی ندارد به ما دهد و مطالبات مردم هم بسیار زیاد است اموال فروغی ملعون هم طبق قانون به همین راهتی نمی توانند حراج کنند هر چند حق هم همین رامی گوید ولی قانون قانون است حالا دوست ما بیایم از همین آبی که آنها برای ما گل آلود کردند ما ماهی بگیریم اینکه دائم از وسط خط برمی گردیم سر خط که راه بجای نمی بریم باید فشار و تجمعات ما بر قوه قضایه و دیگران حتی بانگ و موسسه را بیشتر کنیم برای حصول قولهای که آنها به ما دادند و باید اجرا شود این شدنی تر است از آنکه همه چیز را بهم بریزیم و بعد هم ندانیم چه باید بکنیم حراج اموال او در این بازار کنونی سالهای دیگر ما را بدنبال خود می کشد حتی اگر قانون هم به آن رای دهد راه رفته را ادامه دهیم بهتر از آن است که دوباره برگردیم و ندانیم باید کدام طرف برویم عمر هیچ کدام از ما عمر نوح نیست با تشکر از پیگیری های شما و تلاشتان برای اعضا
شاید دیگر آنقدر تجربه دارتر شده ایم که حساب شده تر تصمیم بگیریم . دادفر

ناشناس گفت...

دادفر
در اولین اقدامات فروغی پرستان آنان نقصه های جدیدبرای ما می پیچند ؟

داستان ما از این حرفها گذشته فروغی اگر می خواست برای مردم کاری کند فرصتهای زیادی به او دادند او باید تقاص زندگی از دست رفته هزاران عضو دردمند را بدهد که آن جز اعدام چیز دیگری لایق او نیست . حقوق این مردم را هم بلخره از همین راهی که در پیش است داده می شود روزی هزاران عضو با چشمان منتظرشان به دنبال دادن حقوقشان از این آدم خوار بودند حالا باید او تقاص این دربدری ها و آن بیابان گردی های هزران زن و مرد نگین غربی را بدهد که به راستی اعدام کمترین مجازت او است .
دادفر

ناشناس گفت...

بدانيد كه اگر سر اين ملعون را زود وسريع زير آب كنند در حقيقت صورت مسله را پاك و شاكيان را دربدر كرده اند . مهم حق و حقوق شاكيان است .يوسف

ناشناس گفت...

سلام ، آیا با اعدام فروغی مشکلی از ما مالباختگان حل می شود ؟ یا همانطور که از متن منتشر شده امروز پیداست فقط پاک کردن صورت مساله می باشد که شما هم آن خدابیامرز را ببخشید و به سلامت !جون تمام املاک به جا مانده از ایشان کمتر از مبلغ پرداختی شاکیان هست . امیدوارم هر چه زودتر مشکل اصلی ما حل شود .

ناشناس گفت...

دوست عزیز ناشناس
عجب سئوالی کردید ؟ آیا در این مدت که این حرام زاده زندگی کرده مگر اجازه داده که مشکلی حل شود. حتی از زندان هم عوامل خود را رهبری میکند!
مثلا چون با اعدام وی برای حق و حقوق ما تاثیری نمیگذارد ، حالا دیگر از اعدام وی صرف نظر کنیم. آیا نمیبینید که جیره خواران وی هنوز هم دست از شیطنت بر نمیدارند و وعده های وی را باور دارند. آیا ندیده اید که هر چند وقت یکبار به دستور وی از داخل زندان جماعتی جمع میشوند و اعضاء نا آگاه و بی خبر را پیدا میکنند و از ایشان تقاضای امضای آزادی این حرامزاده را میکنند ؟؟؟
پس اعدام وی ممکن است اثر مثبتی در روند پرونده ما نداشته باشد ولی حداقل میتواند اثرات منفی عمال وی را در این مسیر کمتر کند.
لذا نشان دادن اعتراض خود با منفی جلوه دادن هر حرکتی نشانه به ضعف افتادن است و ما هیچگاه تا احقاق حقوقمان به ضعف نخواهیم افتاد.
ما نه تنها اعدام این حرام زاده را خواهانیم بلکه اعدام همه ایادی وی را هم لازم میدانیم . در ضمن همانطور که در وبلاگ هم گفته شد ، ما خواهان حضور در جلسه اعدام این حرام زاده ها هم هستیم

گلسرخی گفت...

درود بر همه دوستان

عزیزان ، همانطوریکه قبلا" عرض کردم اعدام نمودن یا اعدام ننمودن فروغی برای ما اعضاء به انصورت مهم نیست ، مهم آنست که ما حق و حقوق قانونی خود بگیرم و از این منجلاب خارج شویم . بر فرض اگر اعضاء حتی رضایت بدهند که طرف اعدام نشود این یک بخش جرم وی میباشد که کاسته میشود بخش دیگر جرم وی مربوط به بر هم زدن نظام اقتصادی مملکت بویژه در بخش مسکن است که بخشش یا بالعکس آن مربوط به خود دولت و قوه قضائیه است .در این برهه از زمان فقط قاطعیت قوه قضائیه برای ما مهم است که خسارت اعضاء را هر چه سریعتر پرداخت نمایند .
برای شهرام جزایری نیز کیفر خواست اعدام صادر شد آیا اعدام گردید؟
ولی فرق شهرام جزایری با فروغی در اینست که شاکی او فقط دولت است نه مردم .
حال باید دنبال این واقعیت باشیم که چه شد یهو ظرف فقط چند روز پس از امضاء قرارداد سه جانبه ،کیفر خواست اعدام از سوی دادستانی برای او صادر شده ، شاید مرتضوی شاهد یک شیطینت جدیدتری شده که اینقدر دادستان تهران را عصبانی نموده ، یا اینکه دادستان تهران پس از امضاء قرارداد سه جانبه و اطمینان از کفایت دریافت وثیقه برای پرداخت خسارت اعضاء ، خواسته انتقام فریب خوردگان دریافت وثیقه جعلی توسط قضات قبلی را بگیرد .

در هر صورت آرزو مینمایم هر چه سریعتر اعضاء مالباخته به حق و حقوق قانونی خود دست یابند.

کسری گفت...

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

تعدادي از شكات پرونده‌هاي «شفق» و«نگين غرب» صبح امروز با حضور در مقابل شعبه اول بازپرسي ويژه امنيت دادسراي عمومي و انقلاب تهران خواستار توجه جدي مسوولان در اعاده حقوق‌شان شدند.

به گزارش خبرنگار ايسنا، اين شكات همچنين خواستار برگزاري دادگاه علني متهم اصلي پرونده شدند.

به گزارش ايسنا، شب گذشته از سوي دادستان عمومي و انقلاب تهران براي مديرعامل شركت انبوه‌سازان «شفق» و «نگين غرب» به اتهام اخلال در نظام اقتصادي كشور در بخش مسكن كيفرخواست اعدام صادر شد.

در اين كيفرخواست آمده كه مديرعامل شركت انبوه‌سازان شفق و نگين غرب كه تحت عنوان پيش‌فروش واحد‌هاي مسكوني، مبالغ كلاني را از حدود يازده هزار نفر دريافت كرده و پس از گذشت چند سال به تعهدات خود در قبال تحويل اين واحدها عمل نكرده است با شكايت شكات تحت پيگيرد دادسراي تهران قرار گرفته و پس از تحقيقات مقدماتي و اعلام نظر كارشناسان رسمي دادگستري كيفرخواست مديرعامل اين شركت به اتهام اخلال در نظام اقتصادي كشور در بخش مسكن از سوي دادستان عمومي و انقلاب تهران صادر و تقاضاي مجازات اعدام براي نامبرده شد و پرونده براي صدور حكم نهايي به دادگاه انقلاب اسلامي تهران ارسال شد.

در اين كيفرخواست، اقدامات (غ ـ ف) را در حد فساد في الارض تشخيص داده شد و ميزان واقعي خسارات شكات بالغ بر ششصد و نه ميليارد و هشتصد و بيست ميليون تومان بيان شده است.

ناشناس گفت...

دادفر
دورود به مدیر وبلاگ فریاد

از انعکاس به موقع و به روز رسانی هر چه بیشتر متنهای دوستان بر خلاف وبلاگ همجوار که گویا در چنین مواقع و اخبارها مدتها در شوک بسر می برند ؟
عزیزان اعدام این جنایت کار اگر هم قطعی نشود والله همین اخبارش هم مرحمی بر زخم زخمخوردگان این پروژه می باشد می دانم اگر از روز و حال بعضی از اعضا که کم هم نیستند خبر داشتند چنین متنهای نمی نوشتند که اعدام فروغی برای ما فایده ندارد؟
به هر حال با ضمن تائید و تاکید عدام او باید بر سر این وام که تمامی وعدها امروزه به آن ختم شده بیشر پا فشاری نمایم عزیزان این خبرها هر چند آبی بر آتش دلهای ماست ولی ما را از حرکت باز ندارد . در متنهای قبلی هم گفتم باید یک تحصن بزرگ را مقابل دادگستری و یا حتی با نک مرکزی که چرا با تاکید دادن این وام از ریس جمهور و این همه اعضای مالباخته بانگ مرگزی هیچ توجهی به این مشگل بزرگ جامعه ندارد ؟ با اعلام رضایت از اعدام این آدم خوار خواستار پرداخت حقوق تمام شاکیان در کوتاهترین زمان ممکن هستیم . دادفر

ناشناس گفت...

با سلام به همه دوستان
اگز کسی اطلاعات خقوقی داره لطفا جواب بده
ایا با صدور کیفر خواست اعدام برای فروغی قرداد سه جانبه با موسسه توسعه باطل تلقی می شه؟

ناشناس گفت...

بهرام . م
به آنهای که در مقابل اعلام اعدام آن ملعون اشک تمساح می ریزند و از راه دلسوزی می گویند اگر اعدام نشود برای ما بهتر است؟ یا اگر حقوق ما را بدهد از او می گذریم یا بسیارساده اند یا همان طومار نویسان آزادی او هستند . فروغی اگر حقوق ما را دو برابر هم بدهد حق او اعدام است چون عمر ما را با پول نمی توان خرید دربدری ها و آوارگیهای این زنها و مردها را با پول نمی توان خرید بجای دلسوزی برای او بیاید از وضعیتهای اسفناک گروهی از اعضا که زندگی آنها نابود شده با زراندوزی این آدم خوار جویا شوید چه کسانی که در آرزوی خانه دار شدن برای خانواد ه هایشان امروزه سر به خاک دار ند چرا فقط ما عادت کردیم تنها جلوی دماغ خودمان را می بینیم ؟ بهرام. م و دادفر

علي گفت...

بنام خدا

همدردان عزيز, اقايان با اعدام "ف" در حقيقت اموال با ارزش و عوامل اصلي اين دسته را مخفي ميكنند.املاك و اموالي كه 10 سال قبل مفت خريداري شده بود,امروز كجاست و جه شد كه براي جاي خالي مجبورند از حساب ملي اين مملكت باز تسهيلات بردارند؟؟

بر همه معلوم است كه اينهمه فساد و مال مردم خوردن كار يكنفر نيست.با اين اعدام كه البته زياد هم مشخص نيست كه بشود,در حقيقت بسياري از اموال كه در اصل قسم كمي از ان بنام "ف" و فواميلش بود,از دست مردم خارج ميشود و در عوض با اين ترفند, دوباره براي همان دسته يا مافيا (براي ايجاد كاري جديد)به بهانه تامين حقوق مردم درمانده, تسهيلات بانكي درازمدت اخد ميشود.

بعد ابتدا انها از اين تسهيلات استفاده كلاني كرده و از 2-3 سال بعد شروع به تسويه حسابهاي نا مشخص با شاكيان خواهند كرد.


در اصل مافياي اقتصادي بدين ترتيب وجهه جديدي به خود ميدهد و معضلاتش را با اعدام ف به اتمام ميرساند.

افرين بر حيله ومكر سناريو نويسان !!

ناشناس گفت...

قاسم
سلام همدردان نگران اعدام فروغی نباشید چون زنده بودن یا نبودن او هیچ فرقی به حال ماندارد البته کمی از دردهای ما کم میشود ما فقط باید پیگیر احقاق حقوق خود باشیم ودر اعتراضهای خود در خصوص مطالباتمان فقط از قوه قضایی جواب بخواهیم چه بسا این هم یک نمایش باشد

ناشناس گفت...

بهرام . م
بجای نوشتن متنها برای موافقت یا مخالفت اعدام این ملعون برای ادامه راهمان فکری کنیم که این بهترین جواب برای آقایان شعبده باز است بودن یا نبودن این آدم خوار هیچ فرقی در داد ن حقوق ما تدارد چون در نبودن او طرف حساب ما دیگر قوه قضایه و حکومت است . بیایم برای تمام شدن این نمایش نامه ها یک همایش و تحصن بزرگ را مقابل فرشتگان عدالت یا حتی بانک مرکزی انجام دهیم این چیزها دیگر نباید امروزه برای ما تازگی داشته باشد و خود را درگیر آنها کنیم چون قصد همین است که ما هدف اصلی خودمان را گم کنیم حقوق تمامی اعضا باید قبل از اعدام این مهره آقایان داد ه شود و قانون اعدام هم همین را می گوید عزیزان در این روزها چه راهت می توان دوست و دشمنها را از همین متنها شناخت آنهای که حتی سالها نقاب بر چهره داشتند بیدار باشید. بهرام. م و دادفر

ناشناس گفت...

بهرام . م
دوستان چون نمی توانم مانند شما زود به زود متنی بنویسم و بفرستم باز برای صدمین بار می گویم مشگل امروز ما اعدام شدن یا نشدن این ملعون نیست که برای ما فرقی نمی کند البته اعدام او مرحمی بر دردهای ما است ولی شما را به خدا برای ادامه مبارزه و حقوق خودمان باید حرکت دیگری کرد بعضی مسایل را می خواهند زیاد پیچیده نشان دهند و بعضی آن را به سیاست می کشانند و بعضی دیگر با متنهایشان می خواهند بگویند بودن فروغی لازمه دادن حقوق ماست من هیچ کدام از اینها را رد نمی کنم ولی میگویم درد ما مشگل ما اینها نیستند هدف آنها همین است که ما را درگیر این مسایل و توسط آنها نفاق و دودستگی راه بیندازند کاری که حتی یکی از وبلاکها هم بر آن در حال دامن زدن است بخاطر خودتان و بخاطر سالها دربدری نگذارید شما را بازی چه قرار دهند ما به مقصد مان نزدیک شدیم و این بازی ها هم ترسی است که آنها احساس کر دند نفاق و دودستگی را از خومان دور کنیم ما فقط خواهان حقوق به حقه خودمان هستیم و مسایل دیگر چه سیاسی باشد چه...ربطی به ما ندارد و آنها را باید جای دیگر و کسان دیگر دنبال کنند . مرگ برنفاق اندازان اعضاٍ، مرگ بر هر چیز و هرکس که جز حقوق این مردم را طلب می کند. بهرام . م

آرش گفت...

سوالی داشتم از مدیر عزیز وبلاگ و آن اینکه ظاهرا این وبلاگ دربخش نظرات توسط آقای بهرام.م اداره میشود چون از 24 نظر 20 تا مال ایشان است یعنی نظرهائی که به اسم خودشان و با اسامی دیگر مثل دادفر و قاسم و ناشناس نوشته اند که ازنظر من اشکالی هم ندارد فقط درصورت مثبت بودن جواب شما به سوالی که پرسیدم پیشنهاد میکنم در اداره کردن وبلاگ ازقلم توانای ایشان حداکثراستفاده را بکنید که البته شاید دراینصورت تعداد واقعی نظردهندگان وبلاگ در هفته از 5 نفر تجاوز نکند
خیلی ممنون از جوابی که میدهید

مدیر وبلاگ گفت...

آقای آرش
ما نمیدانیم ایا شما آقایانی که نام برده اید رااز نزدیک میشناسید که چنین قضاوتی کردید یا نه؟ ما واقعا نمیدانیم که چطور میتوان تشخیص داد که "ناشناس" ، :قاسم" و "بهرام" یک نفر هستند؟ در ضمن اماری که شما دادید را هم نمیدانیم که چگونه محاسبه کردید؟ به هر حال ما برای انتشار نظرات یک قراری داریم که البته در مواردی برای اینکه نظر ها را حدالامکان حذف نکنیم در مورد انها نیز مسامحه میکنیم.
لذا این وب لاگ کلیه نظرات را به هر اسمی و هر متنی منتشر میکند ، مگر آنکه این تشخیص داده شود که نظر مربوطه با قصدی خائنانه و یا غیر معقول نوشته شده باشد.
امار بازدید از سایت بسیار روشن است و امید میرود که خیلی از کسانی که از سایت بازدید میکنند نظر بدهند و این برای همه اعضاء بدون استثناء امکان پذیر است که متاسفانه شاید یک در صد بسیار پائینی از بازدید کنندگان نظر میدهند!!!

محمدی گفت...

سلام بر همه همدردان عزیز

شاید این قسمت روزگار است که احقاق حقوق ما با منافع این موسسه همسو شده است.
با توجه به وضع موجود چاره دیگری نداریم و اموال تا سالها فروش نمی رود

فروغی هم در مدتی که آزاد بود ثابت کرد چه کاره است و هنر وقت کشی خود را به همه ثابت نمود

پس من هم با نظر آقای کلو اسفندیار موافقم