ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

گزارش حضور شاکیان در قم

حضور پر تعداد شاكيان پروژه نگين غرب و شهرك راه آهن شهر مقدس قم را شگفت زده كرد.
اين حضور مصادف بود با ايام رحلت پيامبر اكرم محمد رسول الله حسن بن علي مجتبي(ص) و شهادت ثامن الحج علي ابن موسي الرضا.شاكيان و مالباختگان پروژه نگين غرب وساير پروژه ها با انتخاب چنين ايام عزيزي همراه با سوگواران و زوار شهر مقدس قم بابت عرض تسليت به گرامي دخت شجره طيبه رسول خدا پيامبر ختمي مرتبت حضرت معصومه عليه السلام و محضر مبار ك آيات عظام به تظلم خواهي و استغاثه از مراجع عالي قدرپرداختند و اين ظلم و ستم كهنه شده ده ساله را به سمع و نظر ایشان و مردم متدين ودين پرورقم رساندند.
- بي فرجامي و رسوائي قضائي در طول مدت پنج سال رسيدگي به اين پرونده مافيائي ، رانتخواري تیم و سازمان پيچيده مفسدان اقتصادي علي رغم تاكيدات و برخوردهاي قاطع و روشن مقام معظم رهبري در خصوص انجام اقدامات جدي و ريشه كني اين "دسته مفسد" موضوعي نبوده است كه از ديد روشن بين علماي معظم پنهان باشد معهذا كليه خواستهاي شاكيان با برنامه ريزي قبلي تدارك ديده شده به صورت مكتوب و مدون و جامع تقديم دفاتر مراجع محترم گرديد. پيگيري و نتايج آن متعاقبا اطلاع رساني خواهد شد.
ناگفته پيدا است كه حضور متحدو يكپارچه، پرتعداد، آگاه، شعورمند ، نستوه،خستگي ناپذير،تحسين برانگيزو قاطع تك تك اعضاء درامراطلاع رساني دراين شهرروحاني پروربا توجه به ارائه برگه هائي با مضمون اطلاعات كلي از تخلفات وتضييع اموال بيت المال وحقوق حقه مردم (حق الناس )به همراه تصوير اين آخوند نماي شياد و ملعون از خدا بي خبر موج عظيمي از همراهي و همدردي از شهرمطهرقم را به همراه داشت.
 شاكيان و مالباختگان اين پرونده مافيائي براين باورند كه انشاالله با برنامه ريزي هدفمند روشنگري ،افشاگري و رسوا گري در خصوص اين دسته و جریان فاسد، مقاومت خائنانه متهم اصلي  پرونده و باند تبهكارش به همراه حاميان آن را در دستگاههاي مختلف دولتي و قضائي درهم شكسته ، حكم و راي عادلانه بابت تحقق مطالبات خويش  فراهم آورند.
 
مديران وبلاگ: اين حاميان رسانه اي، اين حمايت كنندگان بي مزد و منت شما ،اين همراهان لحظه به لحظه
و سايه به سايه شما ،براين اراده قابل ستايش و تقدير به اين هميت والا، بر اين قاطعيت بي نظير، بر اين رفتا هدفمند به اين شعور خدشه ناپذيربررشادت و شجاعت وشهامت تك تك اعضاءو شاكيان هميشه در صحنه و نمايندگان مردمي (نمايندگاني كه درطول اين مبارزات حق طلبي بي نظيري وبي مانندي خويش   را بارها و بارها در خصوص بيان حقايق و مطالبات اعضاء به نمايش گذاشتند ) تبريك و تهنيت گفته و پيروزي عنقريب را برعامهء مالباختگان آرزودارند.

 

۲۳ نظر:

امامی لنگرودی گفت...

با سلام البته یک دستاورد دیگر این تجمع این بود که مالباختگان بیش از پیش با هم آشنا و یک دل و صمیمی شدند که ارزشش از میلیاردها تومان بیشتر است. چیزی که باند مفسد ارزشش را ندانست ، می توانستند خانه هایی مرغوب بسازند و به مردم به موقع تحویل دهند و همه بگوییم خدا پدرشان را بیامرزد ! اما اکنون آبرویشان در مهم ترین شهر مذهبی کشور رفت !

محمد گفت...

به نظر من باید قدر نماینده های مردمی را دانست وگرنه الان ما داشتیم وقتمان را در بحث و جدل و جلسات طی می کردیم ولی آلان یک کار بسیار بزرگ شده و قم همیشه مرکز چرخش خیلی از مسائل بوده و گمان می کنم که نقطه عطفی انشاء الله خواهد بود. من به نوبه خود از عزیزانی که زحمت کشیدند ایده دادند و برنامه ریزی کردند و چنین حرکتی را ایجاد کردند تشکر می کنم ، تازه کلی هم به همه در قم خوش گذشت من که میگم تا گرفتن نتیجه ماهی یکبار بریم ، مردم قم هم هم قریب نوازند و هم مهمان نواز!

شهرام گفت...

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1245563

گلسرخی گفت...

درود بر مدیریت محترم وبلاگ

و با سپاس و تشکر بیکران بر به اعضاء فهیم و آگاه و مدبر نگین غرب که بدون چشمداشتی چنین جمعیتی را بدون تبلیغات و های و هوی به قم اعزام نموده ،افرین بر همت شما قهرمانان ایران زمین

اما افسوس ...........دوستانی که قدر این همبستگی را ندانستند و دائم در حال گریز از دسته و برگشت پر ندامت و بدنبال پست و تشکل های واهی بودند.!!!!!

آریوبرزن گفت...

شما دوستان شجاع و مدبر اگر اطلاع رسانی می نمودید چندین برابر آن جمعیت در قم حاضر می شدند ولی جای تعجب است که بدون تبلیغات ،،، حضور جمعیت 400نفره در قم،،،، بنظرم برای بعضی از دوستان انجمنی خیلی تأسف بار باشه که در دو مرحله پیاپی برای برگزاری انتخابات هیئت مدیره نتوانستند جمعیتی بیشتر از 250نفر را آن هم در مرکز شهر تهران سالنی آرام و.....

واقعا" برای شما دوستان انجمنی متأسفم که بجای همراهی و کنار گذاشتن هر اختلافی با آنها ، دیگر دوستان را نیز ترغیب به تجمع در قم میکردید .

اصلا" میدونید چیه اسم انجمن که به گوشم میرسه یاد اسدپور بوزینه خائن و دیگر ترسوها و محافظ کارهای هیئت مدیره انجمن می افتم

ناشناس گفت...

با سلام

خدمت این دوست عزیزم آقای امامی عرض کنم مگر این مزدوران از خدا بی خبر آبرو میفهمند چیه که تازه آبرویشان رفته باشد.

با تشکر رامین

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید به تک تک اعضای دلسوخته این پروژه و مدیران زحمتکش و آگاه این وبلاگ . یک پیشنهاد : اگه ممکنه تو همین وبلاگ برنامه های تجمع و تحرک را قبلا به اطلاع برسانید تا شاید ما شهرستانیهای عضو این پروژه در صورت امکان شرکت نماییم . با تشکر

امامی لنگرودی گفت...

یک مطلب با مزه این است که بر اساس گفته های آقایان قراره 2 روز دیگه واحدهای 600 نفر تحویل داده بشه !؟

ناشناس گفت...

به نظر من بهتر است پس از پایان مهلت قاضی پرونده که قرار بود 600 واحد تحویل دهد یک راهپیمایی دیگر انجام و ایندفعه نسبت به حرفهای بی پایه و قولهای بی شرمانه قاضی روشنگری کنیم. قاضی دروغگو از لحاظ شرعی از درجه قضاوت ساقط است !

ناشناس گفت...

سلام
وبلاگمان فيلتر شد ؟!!!!111
اين هم نتيجه ديدار با علما

ناشناس گفت...

سلام مثل اینکه سایت شما از طرف پارس آنلاین فیلتر شده !

ناشناس گفت...

vaghean az shoma moteshakkerim ajretoon ba khoda

ناشناس گفت...

حتی آقایان تحمل سایت های مردمی را هم ندارند و در کمال بی شرمی آنها را بستند.

ناشناس گفت...

متاسفانه وبلاگ رو فیلتر کرده اند شاید به خاطر مسائل 22 و 25 بهمن باشه و خیلی از سایت های منتقد دولت رو در این روزها فیلتر کرده اند. از مدیران سایت می خواهم پیگیر باشند و از فیلترینگ سایت رو در بیارن. به ایمیل رسیدگی به شکایت ایمیل بزنید و اگر متنی مد نظر دارید در سایت بگذارید تا اعضا هم کمک کنند تا از فیلتر در بیاید.

دوستان تجمع قم خیلی موثر بود لرزه به اندام باند فاسد فروغی انداخته.

با اتحاد و همبستگی به موفقیت می رسیم.

ناشناس گفت...

با سلام
یکی دوروزی است که دادگاه انقلاب با شکات جهت تعیین و تکلیف زنگ زده و متری 50 هزار تومان علی الحساب و مبالغ دیگری اخذ مینماید یک بنده خدا که قراردادش 14 میلیون بوده و 16 میلیون تا بحال واریز کرده دادگاه گفته است باید 18 میلیون دیگر هم بدهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

اون آخوندی که توی قم گفت رئیس کل امنیت قمه و قول شرف داد کجاست ؟

ناشناس گفت...

دوستان بدانيد كه نماينده ويژه قوه قضاييه كه قول به انجام كار شاكيان نگين غرب داده بود ، رفتار عجيبي در حمايت از باند فساد اقاي فروغي و رياضي و حاميان پشت پرده انان را در پيش گرفته . نمونه اش فراخوان مالكين بلوك آ 1 و سپس آ 2 و عالي الخصوص از كساني كه قرارداد هاي مفيد اريايي و بدهي زياد داشته و چون در شش ماهه دوم سال 81 تعيين واحد شده بودند ترس از از دست دادن واحد ها را داشتند . انها طي روز هاي گذشته با دو تلفن موبايل ايرانسا فراخوان شدند . صورتحسابي جلوي انها گذاشتند به اين شرح كه اگر وام 10 ميليوني انها تسويه نشده هر چه كه مانده ، به انضمام متري 50000 يعني پنجاه هزارتومان براي اخرين متراژ قرارداد بايد پرداخت كنند انهم حداكثر در مدت زمان يكماهه . علاوه بر ان پول زمان تحويل اپارتمان نير به ان اضافه مي شود و نيز هر كس كه پاركينگ و انباري ندارد بايد 15000000 ميلوين تومان ناقابل را ، يعني همه و همه را يكجا حداكثر يكماهه پرداخت كند . و تمام طلبها ماهي صد هزارتومان و يا ماهي چهار صد هزار تومان بابت ضرر و زيان مردم از دير كرد كار در نظر گرفته نمي شود . علاوه بر ان به غير طبقه جهارم به بالا كه پول ارتفاع را نيز مردم داده بودند ظاهرا براي طبقات دوم و سوم نيز بايد پول بدهند . خلاصه كلام يعني همه چيز به نفع اقاي فروغي و رياضي و اربابان انها و مردم متضرربيشتر و اگر فردي همه اين پولها را داد كليد اپارتمان را ميگيرد و سپس به او مي گويند مثلا اول ارديبهشت برو و در خانه ات بنشين . اين خلاصه همه چيزي است كه طي 10 روز گذشته مردم به شعبه 36 مراجعه داشتند . ايا به نظر شما شدني است كه به غير از فرض متري 50000 هزارتومان كه شايد لازم باشد پرداخت شود زير بار ساير جيز ها برويم ؟ اصلا چه ضمانتي است كه خانه ها را در ارديبهشات يا ماهها ي بعد تحويل دهند ؟ اينهمه فشار به مردم كه بشكنند و نتوانند پولها را پرداخت نمايند و بعد از 1ب0 سال از خير خانه ها بگذرند و خانه ها به افرادي كه پول دارند واگذار شود يعني چه ؟ اگر قرار بود به اقاي فروغي و دارو دسته اش پول زور داده شود همان سه سال پيش خود مردم اين كار را ميكردند و نيازي به دستگاه عريض و ظويل قوه قضاييه نبد. معني قضاوت و حكم دادن را هم فهميديم . كلاهبرداران بزرگ را بايد به دادشان رسيد . اگر كه نميخواهند از ثروتشان براي جبران ضرر و زيان مردم استفاده و ان را خرج كنند . ايا باورتان مي شود كه اقاي فروغي و اعوان و انصارش پولي ندارند . اين چه حمايتي است كه از اين باند فاسد مي شود . اگر حقا هم لازم باشد مردم كمي كوتاه بيايندو در ضرر شريك باشند . يك حد منطقي بايد در كار باشد . با كوتاه امدن ماليكن در بلوك آ1 و آ2 بقيه بايد فاتحه خانه هشان را بخوانند . حال تعيين واحد نشده ها كه ديگر جاي خود دارند و بيشتر متضرر شده اند كه هنوز هيچ خبري از نوع برخورد با انان نيست . همه بايد به خود اييم و زير بار زور حداكثري نرويم .

شهرام گفت...

لطفا آدرس جدید اعلام کنید
این آدرس فیلتر شده دیگر کارساز نیست

ناشناس گفت...

لطفا فکری به حال این فیلتر شدن وبلاگ بکنید مردم همه امیدشان به این وبلاگ است.
باید از تجمع و تحصن نهراسیم و در جهت تحقق خواسته هایمان ایستادگی کنیم

ناشناس گفت...

با توجه به اینکه همه وبلاگهای سایت بلاگ اسپات فیلتر شده اند به کمک فیلترشکن های سری u مثل U95 یا U97 یا U995 یا U999 میشود صفحه آنها را براحتی بازکرد ( ازطریق گوگل جستجو و دانلود کنید)

ناشناس گفت...

این هم فیلتر شکن :

http://forum.meetthegeeks.org/freesurf/

وقتی صفحه باز شد آدرس سایت را بنویسید و گزینه encrypt url را هم تیک بزنید سپس بر روی دکمه موجود click نمایید

ناشناس گفت...

آقای سخنگوی قوه قضائیه دیشب در مورد نگین غرب صحبت کرده و گفته به یک عده ای هفته قبل واحدهایشان را داده ایم!!
همچنین ظاهرا آقای زرگر هم خلع شده و قاضی دیگری مسئول رسیدگی شده است هر چند اسم قاضی جدید را نگفت.

داغدار گفت...

با سلام و عرض ادب خدمت متهمین پرونده نگین غرب
تعجب نکنید ! منظورم شما اعضای ستمدیده هستید که فعلاً در جایگاه متهم قرار گرفته اید ؛ می دانید چرا ؟ چون اگر به حضور محترم جناب آقای حسنی( که از بازنشتگان فرهیخته دستگاه قضا می باشند و به دلیل خدمات ارزنده و زیادی که درگذشته داشته اند و به خاطر ادب و نزاکتی که دارند دستگاه قضا بر آن شده تا مردم را از خدمات ایشان محروم نسازد!!!) مشرف شوید متوجه خواهید شد که شما متهم هستید و بیچاره حاج آقا شاکی !!! بله ؛ متهم هستید چون پول نداشتید تا بصورت نقد خانه بخرید و برای بدست آوردن یک سر پناه مجبور به پیش خرید خانه از یک انسان شریف و باخدا شدید! متهم هستید چون خانه ارزان خریدید!!!! متهم هستید چون به نمایندگان دستگاه قضا ، سروران گرامی حضرات عالیقدر، کبیری و ضیغمی اعتماد کردید و با مشقت پولهای کلانی را به حساب همون مرد با خدا واریز کردید؛ متهم هستید چون کسی را در دستگاه قضا ندارید ! متهم هستید چون بازنشسته دستگاه قضا نیستید! متهم هستید چون قاضی نیستید و متهم هستید به صدها دلیل دیگر...و خوب می دانم که همه اینها را همه شما هم خوب می دانید ولی در عجب هستم که چرا پس از گذشت این همه سال و بعد از آنهمه شکایت و تجمع و شعار و .... بازهم انتظار داریم یکی پیدا شود و حق ما را بگیرد ؛ یک واحد آپارتمان با متراژ واقعی و گرفتن همه ضرر و زیان وارده و جرایم تاخیر و...!!! راستی فکر کردیم کجا داریم زندگی می کنیم ؛ عزیزان من واقعاً متاسف می شوم که بازهم می بینم برخی از دوستان فکر می کنند کسی هست که حق ما را زنده کند !! نخیر دوستان اگر قرار بود کاری انجام شود تا حالا شده بود ، فکر می کنید مسئولین رده بالای مملکت از جریاناتی که در حال روی دادن است خبر ندارند ؟آیا نمی دانند جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین زرگر دامت برکاته، یک تنه و به روشی مناسب و بر اساس مفاد قراردادها !!!!! در حال حل و فصل منطقی پرونده جنجالی نگین غرب هستند؟ بخدا قسم می دانند خوب هم می دانند؛ پس بیش از این دلخوش نباشیم به حل این پرونده به آن صورت که ما می خواهیم هرچند که حق باشد.
و اما شاید بپرسید پس چه باید کرد ؟ راستش منهم مثل برخی از دوستان فکر می کردم با اتحاد همه اعضا و با برگزاری تجمعات پنج و شش هزار نفری می توان کاری کرد (هرچند که خیلی تلاش کردیم ونشد) ولی حالا بر این باور هستم که با تجمع 10 هزار نفری هم نمی توان کاری از پیش برد چون آنوقت علاوه بر متهم بودن به موارد که در بالا گفتم ، اتهام اخلالگر و ... را هم یدک خواهیم کشید و...
و اینک من از شما می پرسم ، دوستان چه باید کرد؟ البته بعضی ها گفته اند به خدا واگذارمیکنیمشان ، بعضی ها میگویند روز قیامت و سر پل صراط جلویشان را میگیریم و بعضی ها می گویند که دعا میکنیم که خودشان و خانواده شان گرفتار درد و رنج گردند و... منهم فکرمیکنم غیر از اینها کاری نمیتوان کرد و ما فعلاً باید دلمان به همین حرفها خوش باشد وبس ...
مخلص کلام اینکه از شواهد و قرائن اینگونه بر می آید که : آنهایی که دارند باید بروند پول زور بدهند و خانه هایشان را بگیرند (البته اگر بدهند) و آنهایی که ندارند منتظر باشند تا روز قیامت ....البته اگر قیامتی باشد؟!! شاید بگوئید این چه حرفی است؟ قیامت وجود دارد؛ بله حتماً وجود دارد ، اما من پیوسته در این فکر هستم که آیا فقط قیامت برای ماست و آنهایی که اینگونه به نام عدل و عدالت حق مردم ستمدیده را ضایع میکنند نباید به این فکر کنند که قیامتی هم وجود دارد؟ پس یا وجود ندارد و یا فقط برای ما وجود دارد؟!!
به هر جهت من داغدارم ! داغدار عدالت از دست رفته ! عزادارم !عزادار حق ضایع شده ام .. حتماً شما هم اینگونه اید پس بیائید همه باهم در داغ از دست رفتن عدل و عدالت عزادار باشیم....واگر کار دیگری می توان کرد شما بگوئید :چه باید کرد؟