ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

فقط و فقط احقاق حقوق کلیه اعضاء مهم است ! اعضاء بعد از نزدیک به یک دهه توان تشخیص حق را از باطل دارند!


بنام خداوند جان و خرد --- کزین بر تر اندیشه بر نگذرد

همانطور که بارها و بارها در این وبلاگ اطلاع رسانی شده ! این وبلاگ هیچ تعلقی به دسته گروه و افراد خاصی ندارد از جمله انجمن محترم نگین غرب. ما رسالت اطلاع رسانی را در جهت احقاق حقوق مردمی ادامه خواهیم داد و با احد الناسی هم عقد اخوت نبسته ایم و هیچگاه در شناخت حقوق مردم مثل خیلی ها گیج نخورده ایم و به چپ و راست تمایلی پیدا نکرد ه ایم و همیشه حقوق همه آحاد مظلوم این پروژه را در نظر داشته ایم و علی رغم گمانه زنی های متداول عوامل همچنان ناشناس بوده ایم و ناشناس خواهیم ماند که مثل خیلی ها مورد هدف عوامل خائن و جیر ه خوار قرار نگیریم که یا با تطمیع و یا با تحدید بخواهند افراد دلسوز ولی سست بنیان را تحت تاثیر قرار دهند که متاسفانه دیده ایم که این اتفاق نا مبارک در بین اعضاء کم نبوده است!
لذا برای چندمین بار باید گفت که این وبلاگ متعلق به هیچکسی نیست جزبه تمام افراد مظلوم و بی دفاع این پروژه که هر زمانی کسانی پیدا شده اند و به محض اینکه اعتباری کسب کر ده اند و توانسته اند ارتباطاتی بر قرار کنند نا گهان آنها را در جبهه دشمن ( یعنی باند مافیائی فساد) یافتیم که بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم و خواسته و یا نا خواسته در جهت منافع باند مافیائی خونخوار قرار گرفته اند.
از طرفی مطالب اخیری که از طرف افراد شناخته شده صادق و معتبر درج شد جهت روشنگری اعضاء و آشنائی اعضاء با افکار و تحلیلهای ایشان بوده تا اعضاء خود بتوانند تحلیل کنند و تصمیم صحیحی را اخذ نمایند. یعنی ما معتقدیم که پس از اینهمه بالا و پائینی ها تک تک اعضاء می توانند تشخیص دهند که راه راست کدام است البته همه چیز در این جریان نگین چندین ساله سیاه و سفید نیست بلکه نقاط خاکستری هم وجود دارد که باید کمی اعضاء دقیق باشند و اطلاع رسانی صادقانه این وبلاگ و ایجاد امکان برای جریانهای شناخته شده و افراد صادق را متوجه شوند . یعنی این وبلاگ برای نفع کلیت اعضاء امکاناتی را برای افراد صادق و دلسوز ایجاد می کند و هر گاه احساس شود که افراد و یا جریاناتی دارند وارد مسیری می شوند که ممکن است به نفع کلیت اعضاء نباشد این امکانات را برای اطلاع رسانی کمتر میکند که مبادا از این تریبون خالص وبلاگ سوء استفاده ای صورت گیرد!
مجددا!! این وبلاگ با هیچکسی و هیچ سازمان و صنفی نسبتی و ارتباطی ندارد مگر اینکه از جریان اخذ حقوق مردم دفاع کند و در جهت هدایت یک جریان سالم سهمی داشته باشد، ولی متاسفانه در این اطلاع رسانی اخیر که نظرات متفاوت ولی صادقانه نمایندگان مردمی و بازرس محترم انجمن مطرح شده بود بعضی ها دچار سر در گمی شده اند و لبه تیغ عصبانیت خود را معطوف این وبلاگ و خدمتگذاران خود کر ده اند که زهی جای تاسف دارد که هنوز کسانی در بین اعضاء هستند که قدرت تشخیص جریان سالم و خالص را ندارند و متاسفانه.. . و... متاسفانه همین قشر از اعضاء هستند (و بود ه اند) که به راحتی در دامن فریب باند فساد افتاده اند و می افتند و پس از عدم درک تحلیل مسائل، به دامن باند فساد پناه برده و تبدیل به یک عضو فعال باند فساد می شوند. از اینها کم ندید ه ایم ..... دوستانی که یک زمانی محور تمام حرکتهای خالص و حق طلبانه بو ده اند ، ناگهان زمانیکه اقدامات مفید دادگاه امنیت بواسطه باند فساد دچار شکست شد، ایشان خود تبدیل به عوامل و ایادی باند فساد شدند در حالی که اینها کسانی بودند که از طرف اعضاء باند فساد دچار ضرب و شتم هم قرار گرفته بودند ، ولی بعلت عدم درک صحیح از وضعیت، ناگهان بواسطه یک عضو جدید همین باند، جذب می شوند و تیغ خود را علیه صادق ترین افراد بر میگیرند و دشمن اصلی را گم کرده و فراموش می کنند !!!
در این اوضاع واقعا ایستادن بر روی خط سالم و صحیح مانند عبور از پل صراط است مخصوصا برای کسانی که قدرت تحلیل کمتری دارند و یا کامل در جریان و ریز مسائل نیستند !
لذا خواهران و برادران عزیز این گرفتاری به سال دهم خود رسیده و خستگی ، خاکستر سیاه نفاق و تفرقه به واسطه کسانی دامن زده شده که از آنها قرار بود بوی عدالت و حق خواهی بر خیزد ولی متاسفانه بوی تعفن فساد ، باند بازی ، رشوه خواری و پایمال کردن حقوق افراد مظلوم بر آمده!
در همین منوال ما تصمیم گرفتیم که مطالب اخیری که از طرف نمایندگان سالم و صادق مردمی و انجمن محترم نگین غرب ارسال شده بود را حذف کنیم تا این جریان اطلاع رسانی سالم و صادقانه و نمایش دیدگاهای مختلف فعالان این عرصه باعث سر در گمی افراد و اعضائی نشود که احتمالا قدرت درک و تحلیل اینگونه اطلاع رسانی بدون سمت و سو را ندارند و اینگونه بحث ها را بگذاریم تا بین نمایندگان محترم صورت گیرد و هر گاه نتیجه ای از آن حاصل شد و ما اطلاع پیدا کردیم آن را به نمایش دوستان بگذاریم.
به امید احقاق حقوق همه اعضاء مظلوم و پیروزی مظلوم بر ظالم ! انشاءالله
و من الله التوفیق

۱۹ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام و خدا قوت.بنده شیراز زندکی میکنم و اطلاعی از روند ندارم جز وبلاگ شما.لطف کنید بگید تو انجمن ثبت نام کنم؟

علیرضا گفت...

به نظر من هیچ اشکتلی ندارد و اگر عضو شوید کمکی به حرکت صنفی و نهایتا به نفع اعضاء در کلیت است ....
اما .. دقت کنید واقعا بعد از جریان خیانت علیمردان انجمن دچار ضعف مضاعفی شد که خیانت این فرد تعدادی از اعضاء هیئت مدیره را نیز دچار مشکل کرده نمایندگان مردمی دیگر و خود اعضاء هیئت مدیره و عضو علی بدل و بازرس قانونی سعی در رفع این نقصان داشته اند ... ولی واقعیت این است همانطور که نماینده مردمی مطرح کرده بود تا زمانی که در جمع اعضاء جدید و تازه نفس و سالم و با نظارت نمایندگان مردمی هیئت مدیره جدیدی انتخاب نشود احتمال حرکت انجمن بسوی جریان خیانت پیشه علیمردان و عدالت که دو عضو دیگر هیئت مدیره را نیز تحت تاثیر قرار داده اند و به نظر می آید که با تحدید و یا اغفال اعضاء دیگر هیئت مدیره سعی در نفوذ مجدد در انجمن را دارند.
لذا اگر می توانید بصورت مشروط به برگزاری مجمع و حضور فعال در آن ثبت نام کنید هیچ اشکالی ندارد!

علي -ع گفت...

بنده نيز با نظر آقاي عليرضا موافق هستم زيرا براي عضويت اول بايد گذشته يك تشكل ارزيابي گردد تا بعد تصميم گرفته شود.بنابر اين انجمن بايد مجمع بگذارد و افراد نا صالح را پاك سازي كند بعد عضو جديد و هيئت مديره مورد انتخاب اعضا عضو شده جديد انتخاب گرددوگزارش عملكرد گذشته داده شود.اينها مسائل قانوني ميباشند. عضوگيري قبل از مجمع هيچ معني ندارد مگر عدم پاسخگوئي.

ناشناس گفت...

با سلام به تمام زحمت كشان اين راه حق كه جز پيگيري احقاق حقوق اعضا دردمند ومالباختگان هيچ دغدغهاي ديگر ندارند . اعضا فراموش نكنيم كه در مرحله حساس ديگري در خصوص حق و حقوقمان قرار گرفته ايم لذا اتحاد وتشكلمان را از دست ندهيم چه بسا كه دشمن در پي همين است .و از بازرس انجمن نيز درخواست دارم اول مجمع را برگزار كنند بعد به فكر عضوگيري باشند. آن موقع ما اعضا تصميم بگيريم.

ناشناس گفت...

من فکر می کنم تک تک اعضا پروژه نگین غرب نسبت به این وبلاگ که حرف دل آنها را می زند تعلق خاطر دارند.
نمایندگان واقعی مردم هم که در این سالها به دنبال تبانی و زد وبند با باند فروغی نبوده اند و ....هم برای مردم شناخته شده اند فلذا مردم باید به هر روشی که به انسجام عمومی کمک می کند پایبند باشند و همکاری کنند و پشت نما ینده ها را خالی نکنند.
این یک رفتار جوانمردانه است.

والسلام پویا

ناشناس گفت...

aya khabari az pishrafte parvandeye tagdide nazar nadarin
ba tashakkor

کیهان گفت...

باسلام

از دوستانی که نظر می دهند خواهشمندم اول فکر کنند بعد نظر بدهند .به عنوان مثال علی.ع در بالا گفته اند انجمن اول مجمع برگزار کند و فعلا عضوگیری نکند بعد اعضای جدید،هیئت مدیره جدید راانتخاب می کنند .برادر گرامی اگر انجمن اول عضو گیری نکند اعضای جدید (که الان غیر انجمنی هستند )چگونه می خواهند در مجمع شرکت کنند(فقط اعضای عضو انجمن می توانند در مجمع شرکت کنند).خوب اگر عضو نشوند اصلا نمی توانند در مجمع شرکت کنندپس چطوری می خواهند هیئت مدیره را انتخاب کنند.ثانیامجمع برای انتخاب هیئت مدیره جدید باید انجام شودخوب اگر قرار است بعد از مجمع عضو گیری وبعد انتخابات برگزار شودپس این مجمع برای چه انجام می شود.

عضوانجمن گفت...

ازدوستان عزیزی که عضو انجمن نیستند ضمن عرض احترام خواهش میکنم اگر نظرات سازنده ای دارند آنرا درقالب پیشنهاد به مدیران وبازرس انجمن ارائه کنند وحتی الامکان از تعیین خط مشی و تعیین تکلیف برای انجمن پرهیز فرمایند. پرواضح است که تصمیم گیری درمورد عضوگیری و اینکه عضوگیری قبل یا بعداز مجمع باشد درحیطه اختیارات هیئت مدیره انجمن میباشد.
ازمدیریت وبلاگ هم تقاضا دارم اکنون که اطلاعیه انجمن و اظهارات دوطرف را ازوبلاگ حذف کرده اند بااعمال مدیریت صحیح بر بخش نظرات مانع فضاسازی افراد شوند زیرا بعلت عدم دسترسی اعضاء به اطلاعیه انجمن دچار سردرگمی خواهند شد.

ناشناس گفت...

مدیر وبلاگ بعدازسلام تشکر از زحمات شما
لطفا اگر ممکنه جواب این سوال منو بدین چون این روزا همه ازهمدیگه می پرسن که این وبلاگ که همیشه درکنار انجمن بوده حالا مگه با انجمن مشکلی پیداکرده که اول اطلاعیه اونو میذاره وبعدش بخاطر مخالفت تند اقای هوشمند اونو برمیدار تابیطرفی وبلاگ را ثابت کنه شما که ادعای اطلاع رسانی سالم رو دارین خوداطلاعیه انجمن مگه چه ایرادی داشت که توی وبلاگهای دیگه هست ولی توی این وبلاگ بوده ولی حالا تیست! ایا این پاک کردن صورت مسئله نیست ؟ لطفا جواب بدین چون بخدا تنها جائی که هرروز حتما بهش سر میزنیم و تاحالا دربست قبولش داشتیم همین وبلاگه

باتشکر هادی ازکرج

مدیر وبلاگ 3 گفت...

بنام خدا و با سلام به آقای هادی از کرج
برارد عزیزم جواب شما در متن همین مطلب منتشره هست و نمی دانم چرا شما مجددا سئوال می فرمائید . هر کسی و هر سازمانی در این جریان حق طلبی باید یک وسیله باشد برای رسیدن اعضاء به حقوق خود و نه هدف . ما هم که کرارا" اعلام کر ده ایم که با کسی عقد اخوت نبسته ایم و لی عوامل باند فساد فریاد میزدند که نه این وبلاگ مال انجمن است یا مال فلانی است و .... در صورتی که همه گمانه زنیهای کوری میکردند و یا اطلاعات سوخته و گذشته دیگرانی را که عضو جدید باند فساد شده بودند را دریافت می کردند.
ما تا اخر جهت احقاق حقوق واقعی مردم عمل میکنیم و هیچ انگیز ه ای جز احقاق حقوق واقعی عموم اعضائ نداریم و روزی که احقاق حقوق مردم بشود ما هم با تشکر کردن از کسانی که دست اندر کار احقاق حقوق مردم بو ده اند این وبلاگ را تعطیل میکنیم.
لذا این حرف شما هیچ معنی نمی دهد که چرا حالا ما در کنار انجمن هستیم و یا نیستیم !!؟؟ ما هیچگاه نه علیه انجمن بو ده ایم و نه در کنار انجمن بلکه از مواضع و عملکرد صحیح و دلسوزانه انجمن علی الخصوص بازرس محترم و یکی دو تا از اعضاء هیئت مدیره دفاع میکردیم.
اخیرا دیده شد که دو تن از اعضاء هیئت مدیره خود سرانه و بدون تصمیم و تایید جلسه هیئت مدیره و بر خلاف نظر مستقیم رئیس جدید هیئت مدیره( که بعد از خروج رئیس هیئت مدیره قبلی بعنوان عضو علی البدل به ریاست هیئت مدیره انتخاب شد) رفتند و عضو کار گروهی شدند که عملا حداقل سه عضو ان عوامل مستقیم باند فساد بودند و شانه به شانه آنها سائیدند ولو اینکه بعدا هم عذر خواهی کردند .. که این اتفاق مبارکی نبود!! بازرس محترم انجمن هم همواره فرمو ده اند که ایشان در مجمع عمومی تمام وقایع را توضیح خواهند داد و تصمیم را بعهده مردم خواهند گذاشت ولی ما بر این باور نیستیم که جو کنونی حاکم یر هیئت مدیره انجمن اجازه حرکات قویتری را به بازرس انجمن بدهد و آن دو عضو هیئت مدیره که مستقیما تحت نفوذ اعضاء ( مستعفی- اخراجی )مانند "علیمردان" و "عدالت" هستند و به تشویق ایشان کاندیدای کارگروه کذائی و منحله شده بودند، این نگرانی وجود دارد که امکان نفوذ این افراد معلوم الحال بر روی این اعضاء هنوز وجود داشته اشد!
لذا این وبلاگ ضمن قدردانی از زحمات اعضاء صادق و زحمتکش هیئت مدیره انجمن علی الخصوص بازرس محترم ، بر آن شده که بجای اینکه شخصیت حقوقی انجمن را اصل قرار دهد ،بیاید و شخصیت حقوقی احقاق حقوق واقعی اعضاء را بدون ورود به بازیهای باندی و گروهی و صنفی در نظر بگیرد.
این مطلب نه بعنوان تائیید هر شخص یا گروهی است و نه به معنی رد آن از جمله انجمن محترم نگین غرب!
ما هرگاه بدانیم و احساس بکنیم که هر شخصی و یا سازمان و گروهی در کنار حقوق واقعی مردم بدون هیچ گرایش و انحرافی است ... ما در کنار آنها قرار خواهیم گرفت و هر گاه احساس کنیم که امکان اعوجاج و گمراهی از اشخاص و سازمانی دیده می شود خود را از آنها دور خواهیم کرد.
بنا بر این ما ضمن اینکه امیدواریم انجمن محترم نگین غرب بتواند با حرکت پاک و خالص خود ادامه به کار بدهد ولی با وجود اعضاء مستعفی هیئت مدیره که متاسفانه هنوز در پی نفوذ در انجمن هستند و دو عضو دیگر هیئت مدیره که متاسفانه یکی از آنها مدیر عامل انجمن میباشد که هنوز تحت نفوذ و اوامر کسانی خارج از انجمن هستند و حرکات خود سرانه ای مانند داوطلب شدن برا ی کاندیداتوری کارگروه منحرف را انجام داده اند ما ترجیح می دهیم که عامل تبلیغ مستقیم چیزی و کسی نشویم تا بقیه عملکرد ایشان را در طول زمان ببینیم و بدانیم که در کنار چه کسانی باید بایستیم و چه کسانی را باید تائیید کنیم!

ناشناس گفت...

مدیران محترم وبلاگ

چرا در ماههای اخیر جهت عضویت به دفترانجمن مراجعه نمودم فرمودید ما دیگر عضو گیری نداریم ؟؟

لطفا" صریحا" پاسخ دهید که علت عدم عضو گیری چه بوده و تعجیل شدید در عضوگیری فعلی چیست ؟

ناشناس گفت...

بله ، از دوستان انجمنی تقاضا داریم همین مسئله ای این دوست عزیز مطرح کرده را با اسم خودشان پاسخ دهند ! واقعا موضوع چیست ؟؟ چه اتفاقی افتاده؟

ناشناس گفت...

حکم قطع دست سارق در یزد اجرا شد
متهم به ‌نام "م" و 32 ساله به اتهام چهار فقره سرقت مستوجب حد شرعی و اسلامی شد.
این متهم دارای سوابق متعدد دیگری نیز است و حکم قطع دست سارق بعد از تایید توسط دیوان عالی کشور و رد درخواست عفو وی توسط کمیسیون عفو و تخفیف مجازات قوه قضاییه در زندان مرکزی یزد و در دید سارقان زندانی به اجرا درآمد

نوشین

میدواریم این نوع احکام در مورد اشخاصی مانند مدیر عامل مجتمع نگین غرب (غلامرضا فروغی) که مدت ده سال است با سوء استفاده از لباس روحانیت و قدرت کذایی و در اختیار گرفتن روزنامه های رسمی کشور با چپاول و غارت از حق و حقوق هزاران خانوادهزحمتکش زندگی آنها را به خاک سیاه نشانده است و مسؤلین سابق قوه قضائیه یک سال قبل حکم اعدام او را صادر کرده اند که متاسفانه مسؤلین فعلی این حکم را به بیست سال زندانی تقلیل داده اند نیزاجرا شود. تاهم عدالت واقعی ثابت شود و هم درس عبرتی باشد برای سایر جنایتکاران و قدرتمندان ستم پیشه تا خیال نکنند همه چیز و همه کس رامی توان با قدرت زور و پول خرید. اگر چه از نظر شاکیان این شخص , او مستحق برای اجرا حکم اعدام می باشد.

عضوانجمن گفت...

درپاسخ به دوست عزیزی که پرسیده اند (علت عدم عضو گیری چه بوده و تعجیل شدید در عضوگیری فعلی چیست؟) اینجانب به عنوان یکی عضو باسابقه و نزدیک به انجمن بعرض میرسانم بعداز مجمع دوسال پیش (شهریور87) که اعضای باندحامی فروغی درمجمع عرصه انتخابات رابا شکستی خفت بار روبرو شدند انجمن هم باموج تازه ای ازفشارها روبروشد که نامه تند معاونت سیاسی وامنیتی فرمانداری تهران شرایط را برای ادامه کارانجمن دشوارتر کرد.
یکی از فشارها تلاش رسوای فروغی برای نفوذمجدددرانجمن بود (بواسطه افرادی مثل سیری ورضائی) وجذب افرادی ضعیف النفس ازبین هیئت مدیره جدید که باهشیاری خوداعضادر محل فتنه( اوین ) درنطفه افشاوخنثی شد ولی میدانیم که بهرحال تامدتی انجمن را دچار مشکل کرد
اکثریت باقیمانده ازهیئت مدیره جدید منطقا" باید تلاش خودراابتدا صرف رفع جهات و موانع مزبور ویا خنثی شدن آثارفشارها و پاک کردن غبار خیانت ازچهره انجمن میکردند که این موارد بنوبه خود وقت و انرزی زیاد را از انجمن گرفت . یکی از این تلاشها برگزاری جلسه ای درسال گذشته با آقای دکتر طلا فرماندارتهران ومسئولین پرونده انجمن بوده که به رفع برخی از جهات و موانع کمک کرد وموارد دیگری که جای شرح همه آنها بدلایلی دراین یادداشت نیست ...
درنتیجه اینکه علت عدم عضو گیری انجمن تاکنون وجود جهات و موانع برای تصمیم گیری بوده و علت تصمیم فعلی انجمن برای عضوگیری هم برطرف شدن نسبی آن جهات و موانع درحال حاضر است و هیچ تعجیل شدیدی هم درکارنیست
امیدوارم توضیحات فوق تاحدودی به روشن شدن موضوع برای این دوست گرامی کمک نماید.

سیروس گفت...

در خصوص اظهارات عضو با سابقه ونزدیک به انجمن مطالب زیررا به عرض میرسانم. در این مقطع زمانی ارجاع ذهن پرسشگران به گذشته ابهامات حادث شده امروز را برطرف نمیکند . اینکه با برخورد با گذشته بخواهیم توجیه گر اعمال امروز باشیم فقط به فقط دامن سوالات و پرسشها را گسترده تر می کنیم . در حالی که به شدت با اعمال و رفتار افراد خاطی ظاهرا مخالفت می کنیم بی آنکه بدانیم خود دچار وازدگیهای آنچنانی می شویم . اگر چنانچه جواب پرسشها و سوالات با توجه به ابزارهای موجود و در دسترس و با نیات صادقانه و اهداف تعریف شده همگونی و ستخیت داشته باشد،مسلما راه بیرون رفت از معضلات و مشکلات سریع تر اتفاق خواهد افتاد.

عضو صادق انجمن گفت...

با سلام و عرض اد ب خدمت مدیران محترم ولاگ و اطلاع رسانی بدون گرایش و غرض شما. ضمن ارادت خاص خدمت آقایان هوشمند ، یوسفیان ، باقری، رضائی پیشروی و خانم امامزاده میخواهمبه عنوان یک عضو انجمن عرض کنم که بنده به جناب آقای هوشمند کاملا حق می دهم که خودشان را از کسانی مثل آقایان مقدسی و بیطرف که هنوز عضو هیئت مدیره انجمن هستند جدا کنند و فاصله دهند. زیرا مسیری که این جنابان رفتند نه مسیر انجمن و هیئت مدیره بود و نه مسیر اعضاء لذا نگرانی خیلی از اعضاء شانه به شانه سائیدن این دو عضو هیئت مدیره است که خطا پذیری خود را نشان داد ه اند و خودسرانه تصمیم گرفتند دستورات کسانی مثل علیمردان را اجراء کنند بدون اینکه بقول معروف ،خرد جمعی را در نظر بگیرند!! اینها قبول کردند شانه به شانه عوامل فساد بنشینند و با عضویت خود در کار گروه عامل ننگ انجن شدند . البته فکر می کنم که ناراحتی آقای هوشمند و دوستان همفکرشان دوباره فعال شدن این دو عضو هیئت مدیره است و این نگرانی خود بنده هم به عنوان عضو انجمن هست !
آقای بیطرف که بندرت فعالیتی داشته و آقای مقدسی هم که نا گهان برای مدت طولانی غیبش زد و بعد به دستور علیمردان رفت و عضو کارگروه شد که بسیار مشکوک بود.
من اگر جای آقای یوسفیان بودم حتما از این افراد فاصله خود را حفظ می کردم، اگر چه ممکن است خیانتی در کار نبوده و فقط کم عقلی و عدم توانائی تحلیل صحیح باعث این عمل احمقانه بوده ، ولی بنده مشخصا دیگر به این دو نفر هیچ اعتمادی ندارم و به آقای هوشمند حق می دهم که فاصله خود را با آنها حفظ کنند. آقای یوسفیان هم گرچه جهت حفظ انجمن بعنوان یک موجودیت صنفی به این آقایان هنوز به عنوان عضو هیئت مدیرهمراجعه میکند . ولی بنده ه عنوان یک عضو قدیمی انجمن و قدر دانی از حرکات صحیح آنها متا سفانه هیچ اعتمادی به این دو نفر دیگر ندارم و فکر میکنم که آقای یوسفیان هم باید در کنار آقای هوشمند، اعلام کنند که این آقایان مورد تایید ایشان نیستند و در این امر در کنار آقای هوشمند قرار بگیرند

ناشناس گفت...

اعضا غیور و شاکیان واقعی پروژه نگین غرب
آیا مشاهده می کنید در قالب اظهار نظرات این تاپیک چقدر نظرات گنگ و مغشوش و سردگم وتنش زا و تفرقه انداز مطرح شده است!!؟
من به وضوح حضور قلم حاجی آقای فاسد و ایادیش را در بعضی از این اظهار نظرات مغرضانه مشاهده می کنم.
می دانید چرا؟جواب آنرا من می دانم .
چون حرکت آنها از این مسیر و در قالب
-نما ینده سازی برای اعضا-
با کمی مساعدت قوه محترمه قضائیه آنها را(تبهکاران)را به مقصودشان می رساند.
باز هم به دو خواسته اساسی تاکید می کنم هر چه کمتر از این بدست آوردیم بدانید که ضرر کرده ایم و حق ما ناحق شده است:
اعدام فروغی
تحویل آپارتمانمان یا قیمت روز آن به علاوه ضرر وزیان
ارادتمند پویا

ناشناس گفت...

با سلام
کسی از آقای گلسرخی خبر دارد؟ آقای گلسرخی من شخصا" در کامنتها همیشه اول اسم شما را دنبال میکنم .مدتی است خبری از شما نمیبینم .امیدوارم باز هم مارا از نظرات وتحلیلهای خود آگاه سازید
متشکرم

ناشناس گفت...

ضمن عرض سلام به مبارزان جبهه اطلاع رساني من هم به نوبه خود از مديريت فرياد اعضائ و كليه دست اندر كاران آن قدر داني مينمايم و به دليل غيبت آقاي گلسرخي در اظهار نظرات نگراني خود را از بابت عدم حضور ايشان اعلام مينمايم .لطفا اگر مشكلي نداريد پيغام بگذاريد .بهزاد