ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

گزارش جمعه 16/7/89

در جمعه مورخ 16/7/89جمعی بالغ بر 450 نفر از شاکیان مصمم در پیگیری احقاق حقوق خویش محل پروژه گرد هم آمدند و به سخنان و اظهارات نماینده خود گوش فرادادند.
نماینده محترم پس از اشاره به نشست و مذاکرات انجام شده با دست اندرکاران طراز اول پرونده در طول سه چهار ماه گذشته ، سخنان خود را اینچنین به مالباختگان پروژه نگین غرب و سایر پروژه ها توضیح داد:
پیرو مطالب ارائه شده در جمعه مورخ 9/7/89 به استحضار شاکیان محترم می رسانیم که :
چنانچه آگاه و واقفید ، پس از رای قاضی قمی زاده رئیس دادگاه شعبه 29 دادگاه انقلاب که با معطلی هفت ماهه بی ثمر پرونده به ذبح حقوق مسلم اعضا مبادرت نمود ، این رای دو پیام ننگ آور دیگری را نیز با خود به همراه داشت :
1- خلاصی مفسد اقتصادی و افساد الارض غلامرضا فروغی متهم اصلی پرونده علیرغم شمارش ارتکاب جرایم متعدد کیفری و حقوقی در کیفر خواست دادستان وقت و در رای خود دادگاه بدوی .
2- باز گرداندن متهم اصلی پرونده به بهانه دغدغه احقاق حقوق شاکیان به امپراطوریش و نوعی رجعت به دادن مهلت سخاوتمندانه چندمین باره به متهم بابت جلب رضایت شاکیان با ایجاد ترس و رعب و وحشت از رد مال در صورت عدم پذیرش بازگشت متهم به عرصه سازش و توافق.
این رای به اعتبار ایرادات غیر قابل انکار حقوقی و کیفری و همچنین به شدت غیر عادلانه بودن آن مورد اعتراض گسترده شاکیان و نمایندگان واقعی آنان و حتی مورد نقدو انتقاد مسئولین ذیربط و مرتبطین قضائی پرونده قرار گرفت و پس از ارجاع به دادگاه تجدید نظر چندین آیتم به عنوان گزینه های قابل طرح و اجرا در مدا ر بررسی و تحقیق دوباره گنجانیده شد که اهم آنان به قرار ذیل می باشند:
1-طرح داد سرای ویژه امنیت زندان اوین با عنایت به داشتن چهار چوب قابل قبول قانونی و اجرائی که در قالب پیمان سپاری به یک شرکت معتبر در کوتاهترین زمان ممکن و با اعمال بندهای قابل اتکاء بیست ودو گانه پاسخگوی معضلات و مشکلات تعیین واحدی ها و بلاتکلیفها بود به حول قوهء الهی ! و اعمال نفوذ عوامل و عمله و اکره باند مافیائی تشکیلات فروغی و همکاران در داخل قوه قضائیه به عنوان گزینه اول ردو مردود اعلام شد.
2-بازگشت فروغی و جلب رضایت شکات پرونده به هر نحو و ترتیب که با الهام دوباره از رای بدوی شعبه دادگاه 29 به عنوان طرح بعدی مطرح بود با توجه به جو حاکم بر شاکیان مصمم و عاصی از گرفتاری ده ساله در دام تشکیلات فروغی و انزجار و نفرت عامه شاکیان از متهم اصلی پرونده و سایر شرکای فاسدش علی الحساب و ظاهرا" از مدار انتخاب خارج شد.
3- گزینه رد مال شاکیان با مزایده حداقلی اموال و املاک و نقدینگیهای آشکارو پنهان متهم:
این نیز با توحه به کلان دارئیهای متهم اصلی پرونده و اقرار و اعتراف خودش و اموال و املاک کارشناسی شده ،احراز شده ،ضبط شده و توقیف شده و همچنین به دلایل متقن قانونی از منظر اعمال رویه های حقوقی با توجه به قرادادهای منعقده فعلا از درجه اعتباری عملیاتی شدن ساقط است و شاید هنوز به راحتی قادر نبودند به لحاظ ذهنی و روانی مالباختگان را وادار به پذیرش این طرح بنمایند.
4- شرکت سهامی و تعاونی گزینه چهارم این تحقیق و تفحص بوده است که آن هم کهنه طرح تاریخ مصرف گذشته و برملا شدهء خود فروغی بود که در سالهای 75و 76 با ایجاد و راه اندازی تعاونیها و شرکتهای سهامی صوری هم خود را از قید تعهدات قانونی در مقابل قراردادهای بسته شده با اعضا آزاد کرد و هم مطالبات اعضا را پس از گرفتن قراردادهای آنان صفر نمود . این گزینه نیز با توجه به هشیاری و آگاهی نمایندگان واقعی شما و کسب تجارب سنگین گذشته هم در محل پروژه برای اعضا و هم با ارائه مستندات در ملاقات با مسئولین مرتبط ، کالبد شکافی ،فاش و رسوا شد و آن نیز اجالتا" به فایل بایگانی فروغی عودت داده شد.
5- گزینه ء تحویل واحد آپارتمانی که الان مسئولین و قاضی زرگر به استناد اظهارات و قولهای شفاهی بدون ارائه حکم قابل اتکاءبر آن تاکید دارند.
ضمن استقبال از طرح این گزینه و انجام بهینه و درست آن بر این باوریم مالباختگان و شاکیان با هدف و نیت صاحب شدن و تملک واحد آپارتمانی پیش خرید شده اساسا" اقدام به ثبت نام در این تشکیلات به ظاهر انبوه ساز کرده بودند. بحث و طرح دادن زمین و پول را شاکیان پرونده طرح ننموده بودند که ماهها و سالها در انتظار حساب و کتاب آن چشم به انتظار بنشینند.اما لازم می دانیم یادآوری کنیم که :
1- بدون تعریف چهار چوب مشخص و معین و قانونی و قابل اتکا و به اصطلاح عامیانه قفل و چفت دار.
2- بدون اعلام و تعیین میزان دارائیها ی در اختیار و تملک قرار گرفته پیمانکار تعهد کننده.
3- بدون شفاف سازی تعداد واقعی شکات از این نگاه که شاکی بداند در کدامین اولویت وکدامین جایگاه شمارش معکوس احقاق حقوق خویش مستقر شده.
4- بدون قید زمان و بدون قید انجام قیود وتعهدات خارج از زمان شرکت تعهد کننده.
5- بدون فک متهم اصلی پرونده و سایر عمله و اکره باند تشکیلاتی مافیائی زحمات و تلاشهائی که تاکنون با لحاط زمان بسیار بالا و پر هزینه بابت گرفتن نتیجه نهائی صرف آن شده است پایان کار صفر مطلق و سیاه خواهد بود .
جناب آقای قاضی زرگر رئیس محترم دادگاه تجدید نظر شعبه 36 دادگاههای انقلاب :
نقض حکم دادگاه بدوی در خصوص رد مال شاکیان و پیشنهاد سازش فروغی با شاکیان به همراه اعلام حقوق کامل شکات مطابق قراردادهای منعقده اولویت اول و زینت بخش حکم دادگاه تجدید نظر خواهد بود . انشاا... و باقی مسائل....

والسلام علیکم اجرکم عندا...

۱۲ نظر:

علي-ع گفت...

با سلام و تشكر از اظهارات فانوني ومحكم نماينده محترم و اينكه با دادن رهنمودو روشنگري و آگاهي به تمام شاكيان ، من نيز به نوبه خود هيچ راه كاري جز اين پنج مورد ذكر شده نمي بينم.اميدوارم كه با تلاش بي وقفه شما نماينده محترم و آشتي ناپذير با باند فسادوعمله واكره فروغي بتوانيم به حق وحقوق خود نائل گرديم.

ناشناس گفت...

با سلام به مدير وبلاگ و به همه همدردان
واقعا بعد از اين همه سال و بعداز اين همه بازي كه بر سرمان اورده اند ، نهايتا از نحوه عملكرد اقايان به هر نام اعم از قضائيه و مجريه و ...چه چيز به ذهن آدمي خطور ميكند؟ اينكه حقوق مردم را چنين به راحتي پايمال مي كنند نتيجه چيست؟ ايا به ذهن هر انسان عاقلي نمي رسد كه اگر حقي انهم به اين شكل پامال مي گردد ناشي از كور شدن فهم آقايان به دليل در خطر قرار گرفتن "منافع " خودشان است كه از قبل مترتب بوده يا بعدا مترتب شده؟خوب پس آخر ديگر چه دليلي دارداين همه معطلي در دادن حق مردم ؟غير از اين است كه آقايان به اصطلاح مسوول خودشان هم به نوعي در اين حق خوري دستي دارند؟ اگر اينها نيست پس چيست؟چرا پاسخ نمي دهنداين مسوولين به غايت مسوول؟

محمد.م گفت...

با سلام و عرض ادب مسلما بدون رعايت 5بند لحاطظ شده،شكي نيست كه بازي ديگر شروع خواهد شد.بنده اصولا آدم بدبيني نيستم ولي مطمئن هستم اگر آيتمهاي ذكر شده در اين بندها كه بسيار منطقي و هوشمندانه نيز مي باشند،رعايت نشود مطمئنا و بدون هيچ شكي همانطور كه لحاظ نموده ايد پايان كار سياه خواهد بود. الاايحال بنظر اينجانب ابتدا بايد همه چيز شفاف (تعداد شكات ،ميزان دارايي متهم و...) گردد. سپس با تضمين اجرائي و كتبي از سوي قوه قضائيه با مشخص شدن تمامي آيتمها اعم از مدت زمان دقيق ساخت واحدها و... كار شروع شود.

بهرام گفت...

با سلام
در کنار پیشنهادات ، بررسی ها،راهکارها ،به نظرم لازم است از تجمع اعضاء در ماکانهای تاثیر گذار غافل نبود ! پیشنهادم این است که حداکثر ماهی یکبار برای تجمع فراخوان شود ، تجمعات بسیار حیاتی است.

ناشناس گفت...

ظاهرا علیمردان خائن با همراهی "عدالت و مقدسی" موفق به مصادره انجمن شده اند ؟؟؟ اگر اینطور باشد که باید واقعا تاسف خورد. عجیب نیست که دیگر افراد سالم و صادق کمتر در بین هیئت مدیره دیده می شوند.

ناشناس گفت...

اگر از برخي خواسته هاي به حق خود(همچون دريافت واحد آماده ويا بهاي روز آن)كوتاه بياييم ومثلا بگوييم افرادي كه واحد آماده وجود دارد بگيرند وبقيه چندسال صبر كنند تا واحدي ساخته شود،اين مجددا شروع تفرقه واختلاف است وعين خواسته فروغي وباندش.آقايان در خواسته ها تغيير رويه ندهيد ومجددا باعث ايجاد تفرقه ودرگيري نشويد. يا دريافت واحد آماده و يا پرداخت بهاي روز آن. بنده خودم از اولين خريداران و خوش حسابها ميباشم اما واحدي بمن اختصاص نيافته است!!!! راست ميگوييد هيچ كس واحدي نگيرد تا تكليف همه روشن و واحدها ساخته شود ويا بياييد بر اساس تاريخ فراردادها وخوش حسابي واحدها راتقصيم كنيد نه احكام نا حق مسولين وقت دادگاه.

ل.سعادتي گفت...

سلام
يك سوال دارم .اميدوارم مدير وبلاگ يا ديگر دوستان راهنمايي كنند .در وبلاگ اعضاي نگين غرب اطلاعيه اي ديدم مبني بر عضو گيري انجمن نگين غرب .آيا صلاح است كساني كه عضو نيستند عضو شوند؟يعني اصولا فايده اي دارد يا خير ؟من از سوابق اين انجمن و فعاليتهايي كه داشته چندان اطلاعي ندارم.

ناشناس گفت...

با سلام بنده نيز با آقاي محمد.م موافقم.باميد رسيدن به حقمان.

leyla گفت...

آدرس وبلاگ شهرک راه آهن

shafaghrahahan.blogfa.com

ناشناس گفت...

با سلام. در جواب آقاي سعادتي بايد بگويم بنده به عنوان يك غير انجمني هميشه خانمها و آقايان غير انجمني را فعالتر از انجمني ها ديدم در تمام اين تجمعها جزيك خانم از انجمن كسي را نديدم . ولي خائنين بر آمده از انجمن مانند عليمردان ، مقدسي و هيئت مديره اوليه اينها شناختي است كه من از اين انجمنيها دارم . ولي با تمام اين اوصاف هيئت مديره كنوني ميتواند در يك مجمع عملكرد گذشته را و اينكه چرا هر كسي پايش به هيئت مديره انجمن مي رسد خيانت پيشه مي كند را توضيح دهد بعد ما غير انجمنيها تصميم ميگيريم كه عضو بشويم يا نه ؟ چون در غير اين صورت فقط مسئله بايد گرفتن پول باشد.

ناشناس گفت...

هر چه بگندد نمكش مي زنند واي به روزي كه بگندد نمك
اميدوارم خدا جواب همتونو بده

ناشناس گفت...

برخلاف فرد ناشناسی که ادعا کرده انجمن توسط باند علیمردان خیانت پیشه و عدالت فرصت طلب مصادره شده چنین چیز ی صحت ندارد و مطمئن باشید اگر کلاه و حتی کیف پولشان هم جلوی دفتر انجمن بیفتد برای برداشتنش جرئت آفتابی شدن دور و بر انجمن را ندارند چون ببخشید این کثافتها همه جایشان گهی است درضمن خواهش میکنم نظراتی که موذیانه سعی میکنند ذهن اعضا را نسبت به انجمن خراب کنند حذف کنید و نمایش ندهید چون درغیر اینصورت اعتماد اعضا به وبلاگ وانجمن که برای ما تلاش میکنند ضعیف میشود
آبا مدیریت وبلاگ کنترلی روی بخش نظرات ندارند و نظر ناشناس را نخوانده اند؟