ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

گزارش روز جمعه 9/7/89

تجمع شاکیان در محل پروژه باحضور جمعی بیش از 400 نفر
در ارتباط با اطلاع رسانی نمایندگان واقعی مردم باید به عرض کلیه مالباختگان شاکی همیشه حاضر و پیگیر احقاق حقوق خویش برسانیم که:
با توجه به مذاکرات انجام شده با مسئولین طراز اول مرتبط با پرونده به توسط نمایندگان واقعی و اصیل پرونده طی دو سه هفته اخیر خطوط کلیدی و اصلی و همچنین کلیهء زوایای آشکار و پنهان و به تبع آن همه طرحهای به مورد اجرا گذاشته شده و به مرحلهء عمل نرسیده و نیز تمامی توطئه های عمل شده وعمل نشده و در نطفه خفه شده به نقد، بحث و تبادل نظر گذاشته شده و ما حصل آن در روز جمعه تاریخ9/7/89 با شاکیان در میان نهاده شد و بخش دیگرمباحث و نتیجه گیری پیش رو در روز جمعه تاریخ 16/7/89 از سمع و نظر شکا ت محترم به دقت خواهد گذشت .
لازم به یاد آوری است آنچه را که در طول چند سال گذشته نمایندگان واقعی مردم چه در محوطه زندان اوین ،چه در محل پروژه وچه در محل برگزاری تجمع ها با شاکیان محترم باب آگاهی مالباختگان بیان و مطرح نموده اند در کلیه مذاکرات انجام شده بالخص در این سه ،چهار ماه اخیربا رعایت اولویت بندی درخواست های به حق کلیه شکات به صورت کامل و جامع و با تحلیل های مکتوب و با توضیحات تفصیلی شفاهی در اختیار مسئولین مرتبط قرار گرفته است و آخرین راه کارهای کلی پیشنهادی نیز(کلی به این مضمون که نمایندگان واقعی اعضا و خود اعضا و همچنین وکلای آنها تا کنون از فحوای این پرونده اختا پوسی و هزار توی هنوز که هنوز است بی خبرو بی اطلاع می باشند .و اما دادخواهی آنها و احراز مجرمیت متهم و سایر شرکای فاسدش چیزی نبوده است که از نطرها دور و پنهان باشد و با توجه به حوادث اتفاق افتاده شامل اعمال رویه های قضائی متقن و قانونی نگردیده باشد.)علیرغم اعتراض نمایندگان به مسئولین قضائی به لحاظ سکرت نگه داشتن شاه کلید و پایهء اطلاعات مبنائی بابت اتکاء به آنها جهت ارائه راهکارهای رو به نتیجه تقدیم مسئولین مربوطه محترم گردید تا جناب حضرت آیت ا.. صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه نظرات و پیشنهادات و راهکارهای شکات را از منظر اعمال رویه های قضا ئی و قانونی مورد ملاحظه و مداقه قرار دهند.
متن نامهء ارسالی به شرح ذیل میباشد:

بسمه تعالی
ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت ا...لاریجانی

با عرض سلام و ادب و احترام همچنانکه در خصوص پروندهء پروژهء نگین غرب و سایر پروژه ها استحضار دارید بدون اطاله کلام و وقت گرانقدر حضرتعالی اهم مطالب ،پیشنهادات و راهکارهای احقاق حقوق خواهان پروندهء مربوطه در سه فراز کلیدی ،خدمت آن مقام محترم به نمایندگی از طرف پیش خریداران به شرح ذیل اعلام می داریم .
آنچه در خصوص خواسته های ما از مقام محترم مورد انتظار است با رعایت حساسیت موضوع که به یک پروندهء ملی تبدیل شده و هزاران خانواده را در اضطراب و نگرانی فاحش قرار داده انجام تعهد با رعایت قراردادهای منعقده از طرف خوانده میباشد. که مطلب در یک کلام تکرارا" و قویا" مورد تاکید است
.
( انجام تعهد انجام تعهد انجام تعهد )
اما راهکارهای قضائی مورد پیشنهاد اعم از کیفری و حقوقی به قرار زیر میباشد :
1- خوانده انبوه سازی است بدون آنکه مرتکب تخلفی بشود در انجام تعهداتش تعلل و تاخیر ده ساله حاکم بوده ، بنابراین با توجه به ضبط و توقیف املاک و اموال و نقدینگی های اعلام شده و اعلام نشده با استناد به حکم محاکم قضائی حقوق کلیه پیش خریداران استرداد، تعهد و اعاده شود.
2- نامبرده در این قراردادها متخلفی است که نه تنها اعلام عسرو حرج نکرده بلکه با داشتن هزاران میلیارد تومان دارائی و ثروتی کلان با توجه به مستندات موجود در پرونده به عنوان اصیل پرونده اقرار و اعتراف نموده است و کلیه مسئولین دست اندر کار نیز این موارد را تائید نموده اند. بنا بر این جلب رضایت پیش خریداران با توجه به مفاد قراردادهای منعقده در ذمهء نامبرده میباشد. لذا آپارتمان یا بهای روز آن با قید ضرر و زیان و تاخیرات در تعهدات حداقلی نامبرده و مطا لبات حقهء پیش خریداران است .
3- نامبرده مفسدی است که با توجه به بیان تخلفات متعدد در صدور کیفرخواست دادستان وقت و در حکم رای دادگاه بدوی شعبه 29 شاکله اقتصادی کشور را حداقل در بخش قابل توجه آن به چالش کشانیده است . بنابر این حکم دادگاههای کیفری در خصوص چنین اشخاصی روشن و محرز است . حقوق و مطالبات پیش خریداران از محل منابع مالی و مصادره شدهء ایشان قابل استحصال است .معهذا با عنایت به مراتب فوق الاشعار و راهکارهای ارائه شده و جامع ومفید در این مدت چهارساله احقاق حقوق پیش خریداران چندان دور از انتظار نیست .
درپایان ضمن آرزوی طول عمر و سلامتی و موفقیت برای حضرت عالی پیشنهاد ما نمایندگان منتخب حضور مستقیم و بدون واسطه اینجانبان به عنوان اصیل پرونده جهت دیدار آن ریاست محترم تاثیرات لازم و سازنده خود را برای روشن شدن حقایق بجای خواهد گذاشت.
نمایندگان اعضاء پروژهء نگین غرب وسایر پروژه ها
ومن ا... التوفیق

۶ نظر:

ناشناس گفت...

باسلام وخسته نباشيد بايد بگويم حقوق اعضای نگین غرب و ساير پروژه طبق صفحه اصلي وبلاگ كه گفته شده یعنی: یک واحد آپارتمان کامل و آماده استفاده و یا پول معادل خرید یک واحد آپارتمان وهمچنين پرداخت هزينه هاي تاخير در اسرع وقت.. هر چیزی غیر از این ظلم مطلق است.حالا هر كاري مي خواهند با فروغي بكنند يا قهرمان ملي بكننديا كه سلطان وثيقه اش كردند براي ما مهم نيست به اميد پيروزي حق عليه باطل

علي -ق گفت...

باسلام وخسته نباشيد دوستان يادمان نرود كه گفته هاي آقاي زرگر فقط و فقط با تثبيت حقوق ما كه يك آپارتمان و يا معادل پولي آن به نرخ روز ميباشد ميباشد و اگر حكمي داده شود كه اين حقوق ما در آن ذكر شده باشد ميتواند حكم باشد و گرنه غير اين با گفته و شعار مشكل ما حل نخواهد شد.

ناشناس گفت...

آیا به غیر از اینست که این تبهکار(فروغی)و سایر همدستانش زندگی ما را به ورطه نابودی کشیده اند؟
آیا آقای رئیس قوه قضائیه دغدغه اجاره خانه ما بدبخت و بیچاره ها را دارند؟اگر داشتند بیش از یکسال پس از صدور رای بدوی لااقل به حرفهائی که بازپرس و دادستان ودر آخر هم قاضی زدند و قولهائی که دادند عمل می کردند.
بر همه معلوم است که تنها بند سوم نامه به رئیس قوه قضائیه مصداق حال این تبهکار است در حالیکه همکاران تبهکارش در حاشیه امن به طرح و اجرای نقشه های پلیدی می پردازند که طراح آنها کسی نیست جز همین مفسد.
از نمایندگان واقعی مردم و این وبلاگ که حرف دل این مردم مظلوم را می زند متشکر و سپاسگزارم.
پویا

ناشناس گفت...

وقتي ميگويند اين وياآن گفته چنين است وچنان است ويا چنين تصميمي را گرفته اند نبايد نسبت به منابع خبري كه اظهار ميدارند شك كنيم . مطمئنا بازخورد اين اخبا ميتواند مورد سوئ استفاده هايي گردد پس همچنان مطمئن ترين مرجع خبريمان سايت دادگستري بايد باشد كه متاسفانه هيچ اطلاع رساني نميكند وآن متاسفانه ميتواند خبر از روابط پشت پردهاي باشد كه بي اطلاعي اعضا در اين روزهامطمئنابه نفع عوامل فروغي خواهد بود پس تحويل آپارتمان نيز ميتواند بازخورد مناسبي به دست عوامل فروغي بدهد .همان تحويلي كه دم زدند واز ما مجددا پول گرفتند. همان تحويل 18 ماهاي كه اكنون108 ماهو اندي از آن ميگذرد مگر ميشود از تاوان ضرر و زيان چنين وعده هايي به سادگي گذشت كرد .بهزاد

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید.ظاهرا نظر قوه قضائیه اینست که این فروغی ملعون به هدفش یعنی چپاول اموال بیش از ده هزار نفر شاکی برسد چرا که او مظلوم واقع شده و بیشتر از اینها میتوانست سر مردم کلاه بگذارد.اگر سری به دادگاهها بزنید متوجه میشوید که چقدر از این کلاهبرداران به برکت قوه قضائیه زیاد شده ودرحال رشدند.کافی بود یکی از فامیلهای آقایون گرفتار فروغی میشد تا حکم داده شده را ببینی یارو را چنان کله پا میکنند تا اموال مردم از حلقومش بیرون بیاد.من نمیدانم قوه قضائیه با این حکمهای ناعادلانه وناراضی نمودن مردم دنبال چی هست؟؟؟

ناشناس گفت...

با عرض سلام اين پرونده در هيچ محكمه اي قابل حل نيست تنها محكمه وجدان كه بين شاكيان ومتهمين بايدحاكم باشد .
آقاي فروغي بازي ديگر بس است اگر به حق ناس اعتقادداري بازي را بگذار كنار اگر ناموس داري اينقدر ناموس مردم را به اين دادگاه وآن دادگاه نكشان وكلاح خود را قاضي كن ومشكلات اعضا را حل كن بعد از 9سال ديگر بسه
در غير اينصورت مطمعن با ش كه خانواده
واقوامت را به روز سياه ميكشم و كاري با اعضاي بي غيرت ندارم كه رگي در وجودشان نيست.