ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

گزارش جمعه 26/6/89و تجمع روز یکشنبه 28/6/89

این جمعه نیز جمعي بالغ بر 450 نفر ا ز مالباختگان پروژه نگين غرب و ساير پروژه ها كه انصافا" تعدادي از اين اعضاءهميشه همراه و در كنار شاكيان پروژه نگين غرب مي باشند،متحد ويكپارچه در خصوص چگونگي احقاق حقوق خويش و موانع بر سر راه آن به همفكري و تبادل نظر پرداختند.و پس از استماع سخنان نماينده محترم خود در يك تصميم واحد حضور خود را در روز يكشنبه هفته پيش رو جهت بيان مطالبات مكرر خود در مقابل دفتر رئيس كل دادگاههاي كيفري استان تهران اعلام نمودند .
نماينده محترم اعضاءدر فرازهائي مهم و كليدي به روشنگري وقايع اتفاق افتاده دو و سه هفته اخير پرداخت.
1- در ارتباط با طرح دوباره و چند باره زمين معوض كه ظاهرا" از زبان جناب آقاي قاضي زرگر و با سوءاستفاده از اعتبار ايشان به واسطه تيم جديد الاحداث خيانت پيشه (عليمردان-عدالت –مقدسي)در بين اعضاء اقدام به تحركات تازه زده شده بود ،نماينده محترم با افشاء وخنثي سازي اين طرح ها ي نخ نما و فرسوده وتاريخ مصرف گذشته كه متهم اصلي پرونده از سال 75 و 76 در مدار كلاهبرداري خودقرار داده و الان با كمك و همكاري عناصری از نظام قضائي و با بكارگيري عوامل و ايادي نوين چهره در صدد باز سازي اين كهنه توطئه ها است ، سخنان مبسوطي ارائه نمود و با بيان تاريخ چنين طرحهائي به ذكر سابقه متهم اصلي پرونده و عوامل و اياديش پرداخت . كه انشاالله در يك اقدام عاجل و فوري در گزارش كامل اين اطلاعات مهم به سمع و نظر شكات عزيز خواهد رسيد.
2- فراز ديگر سخنان نماينده محترم شفاف سازي و تحقق ومطالبات اعضاء پس از سال ها سرگرداني پرونده در دادگاهها و دادسراها با وعده و وعيدهاي شفاهي و مكتوب غير قضائي و غير قابل اتكا و بدون ارائه احكام حقوقي ثبت شده و تائيد شده محاكم حقوقي قابل تصور نيست و رفتار قضائي خارج از رويه ها ي قانوني و عقلي و منطقي صرفا روند احقاق حقوق شكات پرونده را با بن بست جدي مواجه خواهد ساخت.كما اينكه تجارب تلخ و سنگين طرحهاي شكست خورده در طول اين سالها ی گذشته مويد اين ادعا ي شكات مي باشد.
3-نماينده محترم در ديگر سخن خود به وضعيت فعلي و آشفته كار گروه منتصب اشاره كرد و اضافه نمود تحليل ها و بررسي ها ي پيش بيني شده از طرف نمايندگان واقعي شكات متاسفانه و يا خوشبختانه به يقين پيوسته و روشن گرديد که انتصاب كنندگان اين پنج نفر غيرمنتخب هيچ اعتبار و اعتنائي براي جايگاه آنان قائل نيستند و تاكنون نيز فقط به فقط از اين جمع كذا صرفا بابت خاموش نگه داشتن فرياد حق طلبي اعضا و تفرقه بين آنان استفاده ء ابزاري صورت گرفته و لاغير.
رفتارهاي ساختار شكن و تفرقه افكنانه كار گروه به همراه توطئه ها و ترفندهاي متهم اصلي پرونده يكي از بدترين ضربه هائي بوده است كه بر پيكر زخم خورده اعضاء وارد شده است با ر رفتار های منفي چنين اشخاصي (انتصا ب هاي اين چنيني را استقبال مي كنند)با انگيزه هاي شخصي و فردي كه زياده طلبي وتکا ثرخواهي مالي وشخصیتی در درون آن نهفته است كمتر از تضييع كنندگان حقوق اعضاء (از متهم اصلي پرونده گرفته تا كليهء سطوح پوششي ريز و درشت خلاف كاريهاي وي) نمي باشند.در پايان نماينده اعضاء به جمع بندي اظهارات خود در خصوص راهبردي كردن احقاق حقوق مالباختگان و اتمام حجت بابت انحلال كارگروه كذائي به نظر خواهي از مردم پرداخت و با اجماع نظر كليه حاضرين در روز جمعه ، روز يكشنبه تاريخ 28/6/89 حاضرين تجمعي در مقابل دفتر رئيس كل دادگاههاي كيفري استان تهران كه رياست آنرا جناب آقاي آوائي بر عهده دارند برگزار كردند كه نتايج حاصله از آن در اولين فرصت پس از استعلام از نمايندگان واقعي شكات واعلام نظر نهائي در اختيار اعضاء و شكات محترم و مشاهده كنندگان عزيز قرار خواهد گرفت.

۱۴ نظر:

فرشید حقجو گفت...

با سلام و عرض پوزش باید بگویم که این محمود آذری خائن تر از کار گروه به اسم ناشناس مطالبی منافقانه را می نویسد که هم از توبره بخورد و هم از آخور.
فقط این را بگویم " آخه خائن دو جانبه ، اگر کسی حتی احتمال می داد که کار گروه توان انجام کاری را دارد و یا فکر می کردند که اینها خائن نیستند که با ایشان مخافتی نمی کرد"
مسئله اینجاست که همه می دانند که کار گروهی تشکیل نشد مگر اینکه اغراض و منافع شخصی کسانی مانند علیمردان و عدالت خائن و تعدادی نو کیسه را ارضاء کند " و در کنارش حاج آقا بی دین فروغی ملعون هم از دست قانون فرار کند. وگرنه توی خائن معلوم الحال که فرض را بر این میگیری که کارگروه تشکیل شده که کار مردم را انجام دهد علنا" داری به شعور این مردم توهین میکنی.
ایده کار گروه، نحوه تشکیل آن و اعضاء انتصابی همه عملی پلید غیر مشرع و خائنانه بوده ... چطور این چنین جریانی می تواند حقوق مردم را احیاء کند.
وای به حال توای که گاهی به نعل می زنی گاهی به تخته.. یک روز برای حاج آقای فاسدتان دلسوزی میکنی و یک روز دیگر میگوئی او اصلا کاره ای نیست ، کار گروه همه کاره است .
حداقل وقتی قصدی به نوشتن مطلبی داری سعی کند که در حالت هوشیاری باشی که یادت نرود قبلا چه اراجیفی بار مردم کر ده ای.
مرگ بر خائن و خائنین و خیانت پیشگان که متاسفانه بازارش امروزه روز خیلی داغ است ، الیته به برکت کسانی که دم از دین می زندد ولی بویی از آن نبر ده اند.

علی فرشته گفت...

روزنامه ایران چهارشنبه 31/6/89 صفحه حوادث:


مديرعامل شركت انبوه‌سازان شفق و نگين غرب اعدام نمي‌شود
گروه حوادث مديرعامل شركت انبوه‌سازان شفق و نگين غرب به اتهام كلاهبرداري از 11 هزار خريدار خانه به حبس تعزيري محكوم شد. اين در حالي است كه دادستان سابق تهران براي وي درخواست اعدام كرده بود. سيدعليرضا آوايي، رئيس كل دادگستري استان تهران ديروز در حاشيه تجمع مالباختگان در مقابل دادگستري با اعلام اين مطلب به خبرنگاران گفت: اين چندمين بار است كه مالباختگان براي احقاق حق خود تجمع مي‌كنند در حالي كه پرونده متهمان شركت انبوه‌سازان شفق و نگين غرب در دادگاه انقلاب تهران تحت رسيدگي قرار گرفته و حكم نيز صادر شده است. وي در ادامه گفت: قاضي دادگاه پس از بررسي كيفرخواست، تقاضاي دادستان سابق تهران براي اعدام متهم رديف اول را نپذيرفت و پس از محاكمه، نامبرده را به حبس محكوم كرد. گفتني است، پرونده متهمان به دنبال اعتراض آنها براي رسيدگي نهايي به شعبه 36 دادگاه تجديدنظر استان ارجاع شده است

چرا آقای آوایی بعد از تجمع شاکیان در جلوی دفترش با در خواست از خبرنگاران و جمع کردن آنها خبری که برای جندین ماه پیش بوده است رابیان می کند و جوری جلوه می دهد که این کار به او ربطی ندارد وبه شعبه 36 مربوط است در صورتیکه می دانیم در این چند سال پشت تمام تصمیم گیریهای این پرونده ایشان جزو نفرات شاخص بوده اند

ناشناس گفت...

بسمه تعالی
مدیر محترم وبلاگ

خبرگزاری فارس در گزارش تجمع یکشنبه تعداد تجمع کنندگان را 50 نفر اعلام نموده!!!!

آیافقط50 نفر شرکت کرده بودند!؟آیا با 50 نفر خیابان خیام بسته می شود؟
خواهشمندم گزارش دقیقتری از تجمع یکشنبه را در این وبلاگ قرار دهید و لطفا به عنوان تریبون نگین غرب برای خبرگزاری فارس نیز ارسال بفرمائید.

با تشکر پویا

شهرام گفت...

دوست عزیز در تجمع روز یکشنبه که منجر به درگیری و دستگیری دو نفر و مجروح شدن دو نفر منجر شد حدود 250نفر شرکت داشتند.ای کاش همه اعضاء به این تجمعها اعتقاد داشتند و در آن شرکت میکردند.
این که نمیشود یک عده معدود نقش سپر بلای دیگران را بازی کنند!!!
به فرموده آقای باقری در سه هفته آینده هیچ تجمعی بغیر از روزهای حمعه در محل پروژه نخواهیم داشت.لطف کنید قدم رنجه فرمایید تا هم از آخرین اخبار مطلع شوید و هم در تصمیمات آتی اعضاء نقشی ایفا کنید.
در این برهه و برای اینکه سرانجام خوشی برای این پرونده رقم زده شود نیاز به همیاری و همکاری و همصدایی همه اعضاء مالباخته احساس میشود نه فقط یک عده کم. از قدیم گفته اند یک دست صدا ندارد.

ناشناس گفت...

دوست عزيز آقاي شهرام بنده نيز سخنان شما را تصديق ميكنم ولي تعداد شركت كنندگان روز يكشنبه طبق آمار گيري يكي از اعضا و امضاي آنان حدود 360 نفر بوده است.

شهرام گفت...

زمانیکه قرار بود پول مردم را بالا بکشند هر روز در روزنامه همشهری آگهی های چند صفحه ای تمام رنگی چاپ میکردندو با تبلیغات دروغین خود مردم را به ته چاه هدایت کردند.
اکنون بعد از 10 سال میخواهند اصل پول را عودت بدهند(زهی خیال باطل)
اگر این مقدار پول را در بانک هم سرمایه گذاری کرده بودیم الان بعد از 10سال 5برابر شده بود.
چاره کار فقط مزایده عمومی اموال فروغی ملعون آنهم در همان روزنامه همشهری است.روزنامه ای که در قبال بدبختی اعضاء مسئول است و باید جبران کند. در مملکتی که میلیاردها تومان اوراق مشارکت قرضه فقط در عرض
چند ساعت به فروش میرسد حتما کسانی پیدا میشوند که اموال فروغی را خریداری کنند.
مگر اینکه دستهای پشت ماجرا نخواهند که اعضاء به حقشان برسند.

ناشناس گفت...

روزنامه های جام جم و ایران بودن نه همشهری

ناشناس گفت...

روزنامه همشهری هم در این کلاهبرداری سهیم بود
آگهی های نیم صفحه ای این روزنامه که به دفعات در طی سالهای 80 و81و 82 چاپ می شده به راحتی از آرشیو روزنامه قابل در یافت است و ضمنا من خودم هم 3 نسخه از آن را دارم که مربوط به تاریخهای مختلف است.

ناشناس گفت...

با سلام و درود و ارزوی سلامتی کامل و پایدار برای تمامی همدردان و همرزمان عدالت خواه و دردمند نگین غرب .دعای هر روزمان نثار وجود نازنینتان باد .انشاالله حق بر باطل پیروز است به اذن الله.پیشنهادم اینیست برای کمک و استعانت الهی علاوه بر فعالیتهای قانونی نظیر تجمعات و نامه و غیره مدیریت مهترم بانی شود و پستی جهت ختم صلوات .ختم قران.حدیث کساء بصورت گروهی .هر کس در موقعیت خود روزانه برای دفع حیله و مکر این پلیدان خوناشام اقتصادی و زالو صفتان انشاءالله د قعر جهنم از خداوند و اهل بیت کمک بگیریم .زیرا خداوند فرموده علاوه بر حق خواهی عملی و قانونی .ادعونی استجب لکم.کسانی که به این مسایل معنوی اعتقاد ندارند در گوگل وبلاگ شهادت اب را سرچ کنند و مستند راز یا سکرت را ببینند.ان هم این عده زیاد که استجابت هم هماه است .انشاءالله.امام زمان عج هم فرموده برای تعجیل فرج من دعا کنید .خواهشمندم این موضوع مهم را عملی کنید تا به خواسته مان هر چه زودتر برسیم.نفری 5 -یا 10 صلوات روزانه .یا هر کس چند ایه یا هر روز همه یک بار یسن میخوانیم میشود هزاران صلوات و یسن و غیره.موفق و پیروز و پایدار باشید.

ناشناس گفت...

با سلام. دوستان آنچه كه بر ما گذشته وتكرار آن را چه حاصل از گذشته تنها بايد درس عبرت گرفت در تاريخ تمام اقوامي كه هريك به تنهايي حركتي داشته اند همگي رو به تباهي داشته اند . اكنون ماتنها احتياج به همدلي داريم. آري همدلي است وهم زباني است كه ميتواند پنجرهاي رو به اميد برايمان بگشايد. از اينكه يكديگر را تحت الشعاع الفاظ خود قرار دهيم وبا يكديگر جدال وستيزه جويي كنيم نتيجه اي حاصلمان نميگردد. مگر نفع آن به فروغي برسد.آيا اينكه ما همدردان خود را به چالش بكشيم نتيجه اي خواهد داد مطما" نه پس لطف كنيد وفقط فكر چاره باشيد و چاره جويي تنها با حركت و يكصدا بودن و در كنار يكديگر بودن اميد وار كننده ونتيجه بخش است.وسلاماز اعضا بهزاد.

محمد س گفت...

سلام دوستان
من يه سوال دارم.
اين نمايندگان مجلس كه ما هر تو مجلس داريم آيا وظيفشون پيگيري مشكلات ما نيست. ميدونم كه همشون كاسب هستند وتا براشون صرف نكنه اعتبار خرج نميكنن . ولي بايد به نظر من اونا رو به اين چالش بكشونيم.
مگه اونا رو انتخاب نكرديم تا مدافع حقوق ما باشن

ناشناس گفت...

الحمدلله نتايجي دارد حاصل ميشود، اين تجمعات البته توام با اعتراض وعصبانيت دارد كار خودش را ميكند ، هرچند كه چند نفر اندك از ما هم بازداشت بشوند ، عزيزان قبلا هم عرض كردم يا بايد بي خيال شويم و يا بايد تا پاي جان مبارزه و مقاومت كنيم ،اين مشكل ما خون ميخواهد،تعجب نكنيد خون ميخواهد،اگر نميتوانيد بگوييد ما هم كنار بكشيم،ما بايد از ملت مظلوم فلسطين درس بگيريم،مگر آنها چه در دست دارند،تازه در اسارت مشتي صهيونيست ميباشند،ما كه لااقل در مملكت خودمان هستيم،والله چند بارمحكم اعتراض كنيم آنها مي ترسند وازخرشيطان مي آيند پايين.شك نكنيد،امتحان كنيد.

ناشناس گفت...

متاسفانه من به چندین نماینده مجلس ای میل زدم ولی جواب نداده اند. خواهشمندم هرکی نماینده ای رو می شناسه شروع کنه به اطلاع رسانی . این تنها راه ارتباطی ما با سران می باشد.

ناشناس گفت...

سلام-تا همت وجسارته افراد وعمومه نگینیها در تجمعات نباشد راه به جای نخاهیم برد باید جای تحصن کنیم با تمامه افراد این تنها راه هحقاقه حقوقمان هست بقیه حرفها گزافی بیش نیست اگر دل شیر نداریداین سفر مناسبه شما نیست واسلام