ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

تجمع روز یکشنبه28/6/89

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاعیه:

حضور شاکیان جهت تثبیت احقاق حقوق خویش و انحلال کار گروه کذائی خیابان خیام روبروی پارک شهر مقابل دادگاههای کیفری استان تهران روز یکشنبه 28/6/89 با تصمیم قاطبه شاکیان حاضر روزجمعه در محل پروژه.

۶ نظر:

شهرام گفت...

عدم شرکت در این گردهمایی آنهم بعد از یک استراحت طولانی خیانت به حقوق خودتان است. باید همه اعضاء شرکت کنند تا این کارگروه تحمیلی از بین برود
اگر باز هم تنبلی کنید وبه امید دیگران باشید این پرونده 10سال دیگر هم به سر انجام نمیرسد چون ظاهرا آقایان تمایل دارند روند رسیدگی به این پرونده کثیف استهلاکی شود تا در آخر با پرداخت اصل پول باقیمانده یا وراث ایشان را راضی کنند و این ملعون کثیف را(فروغی) آزاد کنند

ناشناس گفت...

برادران و خواهران نگین غرب

فردا یکدل و یکصدا اشد مجازات فروغی خائن و اعاده حقوق قانونی خود را در خیابان خیام فریاد خواهیم زد.
به امید حق تعالی

پویا

ناشناس گفت...

اعضا محترم نگين غرب با شركت كردنمان در اين تجمع واعلام تثبيت حقوق خويش و انحلال اين كار گروه كه هيچ نتيجه اي جز نفاق در بين شاكيان نداشت مي توانيم قدم بزرگي براي احقاق حقوقمان برداريم و قوه قضائيه رامتوجه كنيم كه ما حقوق خودمان را ميشناسيم.

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحیم
مدیریت محترم وبلاگ
خبر تجمع باشکوه امروز به تمامی خبرگزاریها ارسال شده است.

ناشناس گفت...

سلام به كليه اعضاء گرامي نگين غرب،
يادآوري مي كنم ما علاوه بر شركت در تجمعات و اعلام موضع خود در قبال پرونده نگين غرب، مي بايست از مساعدت يك وكيل زبده و باتجربه بهره برده و ضمن هماهنگي با نمايندگان مورد اعتمادمان، در حد توان به دادن كمكهاي مالي و فكري ادامه دهيم.

ناشناس گفت...

سلام دوستان عزيز تاريخ ملت ايران تاريخي درخشان از ملتي بردبار و صبور است ملتي كه براي احقاق حقوقشان از خون خود گذشتند نهراسيد كه اين از خدابي خبران بزدل تر از آنن كه در مقابل حق بتوانند مقاومت كنند .با يك بسم اله در اجتماعات ما شركت كنيد.نگذاريد آن ناچيز پس اندازمان را از دستمان در آورند بخاطر خانواده مان هم كه شده لبيك بگوييد و بياييد ميدان مبارزه حق عليه باطل. انشا اله پيروزي نزديك است به اميد حق.