ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

نامه به رهبري

بسم ا... الرحمن الرحيم
محضر مبارك رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ايران
حضرت آيت العظمي... خامنه اي (مدظله العالي)
ضمن عرض سلام؛
با زبان قاصر خود در پيشگاه حضرتعالي نكاتي چند از سر درد و استغاثه به شرح ذيل به استحضار مبارك رسانيده و تمناي لطف و استمداد عاجل از پدري عادل و مهربان را داريم.
چنانچه مستحضريد:
1- متهم غلامرضا فروغي مدير عامل و مالك شركت انبوه سازان شفق به همراه ساير متهمين پرونده، در خصوص پايمال نمودن و تضييع حقوق حقه هزاران نفر از اعضاء و شاكيان پروژه مشهور به نگين غرب و ساير پروژه ها، اكنون با احراز و شناسايي هزار و چهارصد ميليارد تومان اموال و املاك ضبط شده و توقيف شده در حدود نوزده ماه است ظاهراً در ندان به سر مي برد. 2- علي رغم روشن شدن كليه زواياي پرونده بابت :
2-1 احراز مجرميت متهم به عنوان مفسد اقتصادي از طرف دادستان وقت تهران و تقاضاي صدور كيفر خواست اعدام براي متهم اصلي پرونده.
2-2 ميزان دقيق اموال و املاك ضبط شده و توقيف شده به واسطه كارشناسان رسمي دادگستري استان تهران.
2-3 معين شدن تعداد واقعي شكات توسط دادسراي ويژه امنيت زندان اوين كه در عهده قاضي مجيد متين راسخ بود.
2-4 كار كارشناسي كارشناسان رسمي دادگستري درخصوص احراز طلب ريالي شاكيان بلاتكليف.
2-5 تعيين حدود و ثغور احراز مالكيت اعضاء تعيين واحد شده طبق مفاد توافق نامه سه گانه بيست و دو ماده اي در دادسراي ويژه امنيت زندان اوين به رياست و نظارت و امضاء دادستان وقت تهران بين متهم اصلي پرونده و شركت طرف معامله و نظام قضايي كشور، و همچنين موافقت رياست جمهور محترم در تاريخ 4/11/88 به لحاظ تسريع و كمك و مساعدت جهت احقاق حقوق شاكيان با درخواست و در نظر گرفتن پرداخت وام به ضمان وثايق مورد استناد از بانك مركزي.
با تمام اين اوصاف اكنون دوباره يك سال و اندي است كه اعضا همچنان در بلا تكليفي صرف به سرمي برند.
3- شروع فاز جديد سرگرداني پرونده
متاسفانه پرونده فوق الذكر كه در تاريخ 20 /5/88 به دادگاه انقلاب اسلامي شعبه 29 انقلاب احاله شده بود، پس از طي هفت ماه اتلاف زمان بي ثمر با رفتارهاي غير قانوني و دور از موازين و قوانين موضوعه نظام قضايي كشور با راي خارج از رويه قضايي دادگاه شعبه 29 انقلاب به تاريخ 17/1/89 مواجه شد.
4-ارسال پرونده همراه با راي غير قابل اتكاء به دادگاه تجديد نظر
پرونده جهت تجديد نظر به دادگاه تجديد نظر شعبه 36 ارسال شده است و اكنون پس از سپري شدن نزديك به شش ماه قدر مسلم آن است با توجه به نبود چهارچوب قابل اتكاء براي راي صادر شده و تضاد و تناقض فاحش و آشكار حكم انشاء شده در كل فحواي هفت صفحه اي آن دادگاه تجديد نظر قادر به ارائه حكمي عادلانه بابت اعاده حق و حقوق واقعي شاكيان نخواهد شد.
5-آفت دفع وقت و خريد زمان تعمدي و آگاهانه به نفع متهم پرونده از كانال حاميان آشكار و شناخته شده در سيستم قضايي كشور گريبان گير اين پرونده بدون نتيجه و خانمان سوز اعضاء و مال باختگان است.
از خداوند قادر و متعال مي خواهيم تا باران لطف و رحمتش را با حكم حكومتي فرزند خلف پيامبر اكرم (ص) و نايب بر حق امام ولي عصر(ص) شامل حال كليه شاكيان و دردمندان اين پرونده بنمايد.
به استغاثه بر در بيت رهبري آمده ايم، سربه آستانه بيت شريف داريم.
راهكارها و كليدهاي سليقه اي تعريف شده و بي فرجام عناصر دست اندركار قوه قضاييه چاره ساز حل معضل و مشكل چندين ساله اين جمعيت انبوه و گرفتار 10 ساله نيست.
بي كفايتي و بي لياقتي و مصلحت انديشي و نگرش كاملاً طرفدارانه سيستم قضايي در خصوص اين پرونده رسوا تر از آن است كه بتوان حتي با يك درصد نظر مثبت به ارزيابي آن پرداخت بنا براين اين مشكل و معضل نياز به يك قفل شكن داردو آن چيزي جزء حكم حكومتي قاطع و انقلابي رهبر معظم انقلاب نمي تواند بادشد در باور ما شاكيان براي اين پرونده راه حل دومي وجود ندارد در خواست عاجزانه كليه شكات از معظم له ارائه حكم و دستوري فوري وسريع باب احقاق حقوق شاكيان و مجازات واقعي متهم براي محاكم ذيربط مي باشد.
تابع فرمان رهبريم و ولايت مداري خود را با اجراي دوباره اصل 110 قانون اساسي و فرمان هشت ماده اي حضرت آيت ا... خامنه اي به منصه حضور خواهيم رسانيد.
و السلام العليكم
اعضا و نمايندگان پروژه نگين غرب و ساير پروژه ها

۱۶ نظر:

گلسرخی گفت...

درود بر مدیریت محترم وبلاگ و سایر دوستان مبارز و خستگی ناپذیر نگین غرب

عزیزان و دوستان دردمند نگین غرب

حل معضل این پرونده بعهده رهبر مملکت چون تازمانیکه ایشان قدرت و توان و حق انتخاب رئیس قوه قضائیه را داراست بنابراین میتواند اگر بخواهند قاطعانه حق و حقوق مالباخته ها را از حلقوم فروغی حرومزاده و کثیف بیرون بکشد و مسببین فرسایشی نمودن این پرونده ملی را در هر پست و مقامی که باشند به سزای اعمال خود برساند .
انشاءا...که ایشان بنفع مظلومین نگین غرب وارد عمل شوند

نابود باد بی عدالتی و بیدادگری در مملکتی که شعار عدل و عدالتخواهی آن ،گوش جهانیان را کر نموده است !!

ناشناس گفت...

با سلام
من به سفارش دوستی به سایت مکارم شیرازی ارسال کردم. امیدوارم جواب بدهد! خواهشمند است دیگران هم این کار را بکنند. یه دست صدا ندارد به هر حال اینم یه راه حله!

ناشناس گفت...

آيا امكان عبور اين نامه از هفت خوان و رسيدن به شخص رهبري وجود دارد؟ به نظر مي رسد فروغي آنجا را هم به نوعي در اختيار گرفته است!!!!!!

ناشناس گفت...

با سلام ودرود بي كران بر شما كه به زيبايي تمام نامه اي پر محتوا تقديم رهبر فرزانه انقلاب نموديد وبه زيبايي مشكل ما را در اين مختصر گنجانديد .خداوند نگهدارتان.(بهزاد )

مجید گفت...

عرض سلام و درود به تمامی اعضا

سپاسگذاریم از دوستانی که زحمت این نامه را کشیده اند.

ولی بیایید واقع بین باشیم. وقتی حضوری در جلوی بیت رهبری تجمع کردیم و فریاد دادخواهی سر دادیم حتی اجازه ورود هم ندادند. حالا تصور اینکه با نامه کاری پیش ببریم ...

مثلا قرار ود این دادگاه تجدید نظر تا مرداد و اویل شهریور نتیجه را اعلام کنه. الان شهریور هم داره تموم می شه و خبری نیست.

به نظر باز هم بهترین حرکت تجمع جلوی بیت رهبری هست.

ناشناس گفت...

سلام ، جلسه هفتگی در محل پروژه این هفته تشکیل میشود یا بخاطر عید فطر تعطیل است؟

ناشناس گفت...

با سلام
وقتي خودم رو با اين دوستاني كه زحمت ميكشند و در تجمعات شركت ميكنند نامه مينويسند و وبلاگ رو بروز ميكنند مقايسه ميكنم ميبينم كه بايد به اينهمه انرژي و پشتكار و صلابت اين دوستان آفرين و دست مريزاد گفت سعي ميكنم از اين به بعد فعالتر باشم.اميدوارم خداوند به اين دوستان پاداشي درخور زحماتشون در دنيا و آخرت بدهد.

ناشناس گفت...

باسلام و درود فراوان بر شمابا چنين متن زيبايي .
براي بستن پرونده نگين غرب پيشنهاد دارم چنين نامه اي براي تك تك مراجع تقليد فرستاده شودوهمچنان تجمع در مقابل بيت رهبري برپا شودالبته بايد راهكارهايي براي اطلاع رساني براي تمام اعضائ پيدا كنيم تا همگان ببينند جمعيت هزاران نفري مالباختگان اين پرونده شوم را.چون شك دارم چنين نامه اي به دست مقام معظم رهبري برسد.با اين حركت استراتژيك گور فروغي و عوامل پشت پرده را خواهيم كند.انشا اله

ناشناس گفت...

باسلام در تایید نظر دوست مالباخته بنظر بنده علاوه بر ایات عظام برای رییس شورای اسلامی و رییس قوه قضاییه نیز بفرستیدواز تکرار ودوباره کاری بی حاصل اجتناب بفرمایید.انشالله موفق میشویم .بامید حق

ریاض مقدم گفت...

تا انجا که اطلاع دارم و با مردم از طیف های مختلف صحبت می کنم به این نتیجه رسیده ام که اقای مقدس از اعضای کارگروه کاملا نیت پلید و فاسد خود را نشان داده و با تبانی با علیمردان خاین و پست اسنادی را در مورد املاک فروغی ملعون گرفته و در حال امضا کردن از اعضای باند خود هستند تا بهترین زمینها را با دوز و کلک بدست اورند ، و چه خوب شما فریادی ها این نماینده فاسد به زور چپانده به کارگروه شناختید و بیرونش کردید . علیمردان و عدالت با تبانی و سوی استفاده از اطلاعات در حال گرفتن زمینهای معوض هستند . شتر در خواب بیند پنبه دانه . محال است که مردم بگذارند مقدس و علیمردان با کلک و کثافتکاری بتوانند با استفاده از عوامل خود در قوه قضاییه به این زمینها دست یابند . مردم بیدارند و تحمل این همه فساد را ندارند.کاش میتوانستید به مقامات قوه قضاییه این فساد را منتقل کنید . انها مرتبا در پارک گفتگو و سر پروژه مشغول جمع اوری لیست هستند. اما مسیولان و ناظران کجا هستند خدا میداند.

مدیر وبلاک 1 گفت...

قابل توجه کلیه اعضاء و مشاهده گران وبلاگ
1-شوربختانه به دلیل کم کاری و تعلل فزون از حد نظام قضائی که بی اعتمادی شاکیان و مالباختگان را متوجه خود کرده است و انقباض و انسداد مفرطی که بابت احقاق حقوق حقه اعضا ء عالمانه و عامدانه بر پرونده حاکم شده است . اعضاء تمامی راههای طی شده را بی نتیجه حس و لمس می کنند . این شبهه در بعضی از اعضاء قوت گرفته به جای مسئولین غیر مسئول فشار دادخواهی خود را متوجه واحدهای خبر رسانی و بلاگ ها بنمایند.
2-رسالت واحدها و مراکز اطلاع رسانی انعکاس شفاف و در حد امکان بیان واقعیت ها است. اعاده حقوق حقه اعضا در عهده وظایف این وبلاگ نیست اما درخصوص بیان قاطع ، روشن و شجاعانه مطالبات مردم ااگر چنانچه موردی باشد که مدیران وبلاگ بی توجه از کنار آ ن رد شده باشند با کمال میل با ذکر مورد مشخص آن در صدد رفع لغزشها بر خواهیم آمد.
3-نظراتی در خصوص اعمال سانسور و عدم اطلاع رسانی ارسال شده است . لازم به توضیح است: شکل گیری و پایه ریزی این وبلاگ بر مبنای تحقق حق و حقوق اعضاء و شاکیان واقعی پروژه نگین غرب و سایر پروژه ها استوار بوده و بنا دارد تا آخرین روز حیات خود بر سر مواضع اصولی وقانونی خود پافشاری نماید . بنابر این وبلاگ با اجتناب و پرهیز از انتشار 1-هرزنامه ها 2- مطالب خط دار موذیانه و رذیلانه افراد مارک دار و نشان دار با اسامی مستعار و ناشناس 3- نظرات عمله و اکره متهم پرونده 4- مطالب حاشیه ای 5-نظرات تکراری بی هدف که در راس آنها کار گروه کذائی خود نمائی می کند.در خدمت کلیه اعضا حق جوو حق طلب بوده و در درجه اول در اختیار آنانی است که لیاقت ، شجاعت،شرافت ، شهامت ، صداقت وسلامت فکری خود را با بیان ایده ها ی متفن و محکم و خطا ناپذیر به اثبات رسانیده اند و در عمل به کلیه اعضا ثابت کرده اند که جز راه حق، راه نخواهند پیمود. در درجه دوم از آن اعضاء فهیم ، آگاه وروشن ضمیر می باشد که در مجموع موتور محرکه این چرخش فکری و عملی هستند . بنا بر این انتظار دیگری از این وبلاگ نداشته باشید.
اما در خصوص عدم اطلاع رسانی باید خدمت دوستان عزیز عرض بنمائیم که آنچه که بوده و هست . یقین بدانید در طبق اخلاص در اختیار اعضا ء دردمند و شاکی و حق طلب می باشد . روش این وبلاگ لاف گزاف تا به حال نبوده است .رفتارو کردار وارونه بر روی حقایق نداشته است .به پردازش شیرین و جذاب دروغ جهت انحراف افکار اعضاء مبادرت ننموده است.
سطح وعمق کلیه مسائل مطروحه ، عناصر درگیر و مسئولین دست اندرکار در این پرونده رااز زیر تیغ و ذره بین تیز بین آگاهان کاملا مسلط بر مطالبات اعضاء عبور داده و عصاره و فشرده و چکیده راهکاردار آن را به عرصه مشاهده وارد کرده است.
سالم سازی و مهندسی افکار راهبردی را شیوه نگرش مبارزات حق طلبانه اعضا قرار داده است و با درج نظرات بسیار روشنگرانه و آگاهانه نمایندگان واقعی مردم و سایر صاحب نظران شاکیان اعضا را مرتبا شارژ وتغذیه نموده است.

ناشناس گفت...

مدیریت محترم وبلاگ نگین غرب

آیا برای جنابعالی و سایر دردمندان پروژه نگین غرب و شفق این سئوال به وجود نیامده که چه بلائی بر سر دوربین برنامه ساز مستند صدا وسیما جناب آقای غ
آمد که قرار بودطبق برنامه ریزی انجام شده مستند انبوه سازها در اردیبهشت 89 به روی پرده برود ولی نرفت!
تعریف از خود نباشد اما این حقیر در این زمینه تلاش و رایزنی کرده و بر پاکی وصداقت آن گروه برنامه ساز نیز شهادت میدهم .
اما سئوال اینجاست که آیا برای مجموعه شما(نگین غرب) اهمیتی دارد که چرا این برنامه اکران نشده؟
با تشکر پویا

ناشناس گفت...

سلام
شمادر همین سایت دادسرا ببینید اقای دادستان در سه روز پشت سرهم در رابطه با ازادی گروگانهای امریکایی که تازه بازتاب جهانی هم داره سه تا حرف کاملا متضاد زده . ایا واقعا میشه باور کرد که این مقامات اختیاری از خودشون دارندو ایا میشه امیدی به حل مشکل ما ازطریق اینها را داشت ؟  

ناشناس گفت...

شمارابه خدا این نامه ودست نوشته ایشان در سال 87 را جهت یاد آوری به دست مبارک ایشان برسانید .خداوندخیر دنیا و آخرت را نصیبتان کند .انشاالله

شهرام گفت...

بالاخره این سکوت مرگبار اعضای نگین غرب کی تمام خواهد شد؟ این سکوت طولانی مدت فقط به ضرر ماست و به نفع فروغی کثیف

ناشناس گفت...

سلام
من كه باور نيكنم مقام رهبري هنوز از اين بدبختيهاي ما خبري نداشته باشند,ولي اينكه چرا حتي اشاره ايي هم به اين اوضاع ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگر اينكه..........