ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

گزازش روز جمعه 7/8/89

بسمه تعالی

این هفته نیز جمعی بیش از350 نفراز اعضاء و شاکیان مالباخته پروژه نگین غرب و سایر پروژه ها در محل پروژه گرد هم آمدند و در خصوص نظرات نهائی جناب آقای زرگر قاضی مسئول پرونده که در روز سه شنبه تاریخ 4/8/89 در میان تعدادی از اعضاء و دو نفر از نمایندگان در دفتر کارشان مطالبی را اظهار نموده بودند به رای و تبادل نظر پرداختند و با دقت و حوصله به سخنان نماینده خود گوش فرا دادند.
نماینده محترم ضمن تاکید دوباره و چند باره بر دادن اولویت اول بابت تثبیت و تحقق حقوق حقه اعضاء از طرف قوه قضائیه و پرهیز دادن کلیه شاکیان از قرار گرفتن در متن حاشیه سازی های تدارک دیده شده بابت انحراف ذهن شکات از تمرکز روی مسائل اصلی و کلیدی که همانا رسیدن به مطالبات مسلم خویش می باشد ، به بیان مطالب مشروحه زیر اقدام نمود:
اولویت اول و آخر شاکیان همین داستان تمام نشدنی حق و حقوق اعضاء می باشد. در مدت نزدیک به هشت ماه سکوت و بی خبری از روند چگونگی احقاق حقوق شاکیان در دادگاه تجدید نظر ، هنوز که هنوز است نتوانستیم اخبار و اطلاعات موثق و مستند و قابل اتکائی که بتواند حقوق مالباختگان و اعضای شاکی را تعریف، معین ومشخص کند بدست آوریم. برخوردها و اظهارات شفاهی و جسته و گریخته مسئولین ذیربط و مرتبط با پرونده علی الخصوص خود جناب آقای زرگر در حد و انتظار برآورد مطالبات شکات نیست . صرف قولهای شفاهی ایشان بابت تحقق و ابتیاع واحد و یا واحدهای خریداری شده(با توجه به تجارب تلخ و فراوان گذشته که حتی در موارد زیادی مکتوب و مستند شده بود و در نهائی ترین مراحل خود از اجرائی شدن باز ماند و متوقف گردید)قادر نیست روند تحقق
احقاق حقوق اعضاء را عملیاتی نماید.
اینکه گفته می شود و یا حتی به یقین ببینیم که کار ساخت و ساز شروع شده به معنی پذیرش حقانیت خانه دار شدن اعضاء(چه ازطرف قوه قضائیه و چه از طرف شرکت تعهد کننده وچه از طرف متهم ) نمی باشد.
عملکرد درست ، قانونی ،موجه، قابل قبول و درجه اول در برخورد با این پرونده هزار توی، ثبت و تثبیت حقوق کلیه شاکیان و مالباختگان در وحلهء اول مطابق قراردادهای منعقده با حکم قاطع و رای قابل استناد دادگاه تجدید نظر و یا هر محکمهء حقوقی دیگر (با همیاری و همکاری دادگاه تجدید نظر) و در اقدامات بعدی شروع ساخت و ساز با هدف گذاری معین و مشخص بابت اعاده و تحویل واحدها مطابق اولویت های ثبت نام شده می باشد.
ساخت وسازی که استارت بخورد و معلوم نباشد که فردای روزگار از آن متهم و عمله و اکره اش باشد و یا شاکیان منتظرو دردمند، دور تسلسل باطلی می باشد که ده سال تمام است متاسفانه با توجه به بی اعتنائی مقامات قضائی درخصوص احقاق حقوق این مطالبات ،اعضا همچنان در منجلاب و گرداب خونین آن غوطه ورند.
بارها وبارها در محل تجمعات و در محل پروژه بنده و سایر نمایندگان به همراه کلیه اعضاء حق طلب در مورد چگونگی عملیاتی و اجرائی شدن احراز حقانیت مطالبات ، گفته ایم ، توضیح داده ایم و فریاد زده ایم که:
1- بدون تعریف چهارچوب مشخص و معین ،قانونی و قابل اتکا ء و به اصطلاح عامیانه قفل و چفت دار
2- بدون اعلام و تعیین میزان دارائیها و بدهکاریهای متهم
3- بدون شفاف سازی تعداد واقعی شکات از این نگاه که شاکی بداند در کدامین اولویت و کدامین جایگاه شمارش معکوس احقاق حقوق خویش مستقر شده
4- بدون قید زمان و بدون قید انجام تعهدات خارج از زمان شرکت تعهد کننده
5- بدون فک متهم اصلی پرونده و سایر عمله و اکره و باند تشکیلاتی مافیائی ،کلیه زحمات وتلاشهائی که تاکنون با لحاظ صرف زمان پر هزینه و بالائی که بابت گرفتن نتیجه نهائی در خصوص پرونده صورت پذیرفته است ، پایان کار سیاه و صفر مطلق خواهد بود.
آوردن وکیل و یا وکلائی از خانواده فروغی به داخل این عرصه نوعی تثبیت خود فروغی در امپراطوریش می باشد.اتخاذ چنین تصمیمی دهن کجی به حقوق مردم و توهین به شعور این جماعت اعتماد کرده به نظام قضائی است .
قائم به شخص کردن این پرونده ملی آن هم با قولهای شفاهی یک قاضی بدون ارائه حکم و رای قابل اعتنای محاکم قضائی و پا در هوا نگه داشتن اعاده حقوق حقه شاکیان ، به استناد کدامین قوانین موضوعه جاری نظام قضائی اتفاق می افتد؟!این فرصت و مهلت های داده شده،تمدید شده ء دو ماهه،سه ماهه ، شش ماهه، هفت ماهه و اخیرا دوساله نظام قضائی در طول مدت این چهار سال سرگردانی پرونده در دادسراها و دادگاه ها ، آیا پایانی را خواهد داشت؟! .
لطفا بفرمائید تا کی حق و حقوق مسلم اعضاء گرفتار به همراه جسم وجان و روان و اعصاب آ نها در غارت و مصادرهء اهداف متهم پرونده و حامیان وی به گروگان خواهد بود؟
در پایان نماینده محترم خواهان نظر اعضاء بابت تصمیم گیری نهائی در خصوص پی گیری مطالبات به حق خویش در این هفته و هفته های پیش رو شد.

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

هر اقدامي كه قائم به شخص يا اشخاصي در قوه قضاييه باشد قابل اعتماد نيست. چراكه تجربه نشان داده است كه دانسته يا ندانسته و خواسته يا ناخواسته به نفع فروغي كار ميكنند و يا از صحنه كنار گذاشته ميشوند و باز روز از نو و روزي از نو. بايد روند ادامه كار مشخص و ضمانت اجرايي داشته باشد. اميدواريم

ناشناس گفت...

يكي از اعضا.1- چه تضميني براي ساخت وساز داده ميشود.2-مدت زمان تحويل كي ميباشد.3-در زمان شروع ساخت براي بلاتكليفها تعيين واحد وپيش سند محضري صادرگردد.4-خسارات چند ساله واجاره خانه هاي پرداختي چندين ساله براي اعضا در نظر گرفته شود.

ناشناس گفت...

بر اساس زمانبندي مگر ديركرد يك پروژه در اين حدناچيز در برابر عمر خريداران با سن هاي متفاوت تا چند سال ديگر طبق ضوابط تاخيرش قابل قبول است؟ چرا موانع از طرف قوه قضائيه اعلام نمي شود؟ چرا كسي اين جماعت را بحساب نمياورد؟ مگر پول مان رااز سر راه اورديم مگر سرمايه ما سرمايه اين مملكت نيست كه خوابيده چرا چون قدرت نداريم حرف حقمان شنيده نميشود؟ مگر اينجا قانون جنگل حاكم است؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

دم خروس این قوم خائن در قوه قضائیه ازهم اکنون پیداست . تمام این وعده وعیدهای پوچ و غیر مستند که به جمعیتی مالباخته فقط برای دلخوشی داده می شود فقط و فقط راه فراری است از زیر بار فشار افکار عمومی و جلوگیری از پیگیری بیشتر شکات بی چاره ، چطور با این همه خلع قضایی و پنهانکاریهای مضحک می توان به این قوه قضائیه که این روزها برای ما مظهر کذب گویی است اعتماد کرد . نظر منهم همین است که تمام ابعاد موضوع باید بطور دقیق روشن و با حکم مستند قضائی ادامه کار پیگیری شود در غیر اینصورت ببخشیدا همه ما ول معطلیم . مسئولین فاسد قضایی کمافی السابق درصدند تا بتوانند چند صباحی دیگر به لفت و لیس خودشان بپردازند . والسلام

ناشناس گفت...

با سلام و تشکر بدون حکم قضایی محکم(که تازه اولین قدم بوده وشرط لازم ولی ناکافی)هیچ امیدی به حل پرونده نخواهد بود واینجمله پایانی (گروگان بودن حقوق اعضا)کاملا خودنمایی می کند.

لیلی گفت...

آقای زرگر گفته متهم (فروغی)ازاموالش منفک شده است مامی پرسیم اگر منفک شده دیگر متهم نیست حکم محکومی اورامنتشرکنید

مسعود.ب گفت...

با سلام وعرض خسته نباشید
در رای گیری که اشاره فرمودید حتما ولابد به رای حضوری اکتفا نفرمایید سایتتان را از طریق جمع اوری کمکهای اعضاء تقویت نموده تا حداقل تا زمانی
که بتوانیم در یک محل ابرومند که اعتبار مارابا این تعداد عضو توجیه کند
گرد هم اییم ورای گیری حضوری داشته باشیم، وکیل بگیریم و...... از اتحاد "سایبری"هم ،حداکثر استفاده را ببریم.
موفق و بهروز باشیم

محمد.م گفت...

با عرض سلام
بنده کاملا آدم بیطرفی هستم. اما صحبتهای آمده در متن کاملا منطقی و بجاست. با توجه به تجربه چند ساله در این زمینه متاسفانه با حرف و حدیث اساتید ما خانه دار نمی شویم همچنین سابقه قولهای قوه قضاییه نیز متاسفانه بیانگر کذب بودن آنها می باشد و در خوشبینانه ترین حالت قوه قضاییه برای ما شده مثل چوپان دروغگو . اگر واقعا قصد خیری هم داشته باشه من یکی که باور نمی کنم مگر اینکه، همه چیز را شفاف کرده و با عمل کار را آغاز کند . در این صورت هم بنده تا از نظر قانونی چیزی دستم را نگیره یک ریال پرداخت نمی کنم . بماند که بعضی مواقع قانون جنگل در بعضی جاها برقرار است . الاابحال صحبتها کاملا منطقی است و ما حق داریم که به این سادگی اطمینان نکنیم. امیدوارم روزی به حق و حقوق خودمان برسیم.

سیاووش گفت...

بنام خدا

میلیاردها تومان کلاهبرداری از30هزار خریدار زمین
گروه حوادث 7 تن از متهمان بزرگترين و كم‌سابقه‌ترين پرونده‌هاي زمين‌خواري و مفاسد اقتصادي به اتهام كلاهبرداري از حدود 30 هزار متقاضي خريد زمين، با تحقيقات ويژه قضايي، دستگير شدند.
به گزارش خبرنگار ما، اين پرونده كه مربوط به شركت تعاوني مسكن يكي از دستگاه‌هاي دولتي در تهران است از چند سال قبل همزمان با اعلام گزارش‌هاي مردمي و اعلام شكايت برخي از مالباختگان و گزارشات مراجع قانوني به دادسراي عمومي و انقلاب تهران در دستور كار شعبه 10 بازپرسي دادسراي ناحيه 6 قرار گرفت. سرانجام پس از بررسي‌ها و تحقيقات به عمل آمده و افشاي نقشه‌هاي تبهكارانه اعضاي هيأت مديره وقت شركت تعاوني، 7 تن به اتهام زمين‌خواري، جعل، كلاهبرداري از طريق فروش كارت‌هاي عضويت جعلي و يا بدون پشتوانه از بيش از 30 هزار مالباخته دستگير و با صدور قرارهاي قانوني روانه زندان شدند. يك مقام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره نحوه فعاليت تبهكارانه متهمان گفت: اين شركت تعاوني حدود 38 سال قبل ثبت و تأسيس شد. در سال 74 مديران وقت شركت با شكايت حدود 500 تن از اعضا به اتهام خيانت در امانت بازداشت شدند. پس از آن چند تن ديگر از کارکنان به عنوان اعضاي هيأت مديره انتخاب و مشغول كار شدند. اما متأسفانه آنها نيز به بيراهه رفتند و در يكي از شهرهاي جديد حدود 220 هكتار زمين‌ خريداري كردند كه مي‌توانستند دست‌كم 4300 تن را صاحب زمين نمايند. اما آنها با درج آگهي در روزنامه‌هاي كثيرالانتشار به عضو‌گيري جديد پرداخته و در اين ميان 10 هزار عضو جديد جذب كردند. بدين‌ترتيب مقرر شد به هر عضو قطعه زميني به صورت مساوي واگذار شود. اما از آنجا كه تعداد متقاضيان به نسبت زمين خريداري شده بيشتر بود آنها نقشه ديگري طراحي و اجرا كردند و اين‌بار با پول اعضا زمين‌هايي در مناطق شرق، غرب، شمال و شهرهاي جديد خريداري و به برج‌سازي پرداختند. بعد هم آپارتمان‌ها را به افرادي فروختند كه عضو شركت تعاوني نبودند. در حالي كه تعداد اعضاي تعاوني با تبليغات گسترده به حدود 24 هزار تن رسيده بود تبهكاران با واگذاري اسناد جعلي هزاران نفر را روي كاغذ به آرزوي ديرينه‌شان رساندند. حال آن‌كه تحويل زمين را به بهانه‌هاي واهي به آينده موكول مي‌كردند. اين در حالي بود كه همزمان با كلاهبرداري‌هاي اعضاي هيأت مديره شركت، گروهي از دلالان نيز با آنها همكاري مستمر داشته‌اند.
به گفته اين مقام آگاه، مبلغ كلاهبرداري‌ها از هر مالباخته 3 تا 20 ميليون تومان است. تاكنون هم هيچ زميني تحويل اعضا نشده است. سرانجام از چند سال قبل همزمان با اعلام گزارش‌هاي مردمي به قوه قضائيه و شكايت‌هاي صورت گرفته، پرونده‌اي در شعبه 10 بازپرسي دادسراي ناحيه 6 – خارك – تشكيل و پس از بررسي‌هاي موشكافانه قضايي 7 تن از اعضاي هيأت مديره وقت به اتهام ميلياردها تومان جعل و كلاهبرداري‌ و زمين‌خواري شناسايي و دستگير شدند و هم‌اكنون نيز با تلاش اعضاي هيأت مديره جديد صدها تن از مالباختگان شناسايي شده‌اند كه با مراجعه به شعبه 10 دادسراي ناحيه 6 ضمن اعلام شكايت خواستار دريافت حق و حقوقشان شده‌اند و از دستگاه قضايي انتظار دارند در جهت احقاق حقوق مردم و تعقيب، مجازات و تعزير مجرمان و اجراي موازين شرعي و قانوني اهتمام جدي به كار برده و به دور از فشارهاي بيروني در جهت احقاق حقوق مالباختگان و پيشگيري از اقدامات مشابه با قاطعيت برخورد نمايند.

روزنامه ایران/8/8/89 -حوادث-کدخبر95075

گلسرخی گفت...

درود بر مدیریت محترم وبلاگ و دوستان آگاه و پیشکسوت و فهیم


عزیزان مالباخته ، بقول یکی از دوستان عزیز :
این روزها ظاهرا" کار بجایی رسیده که از روی ناآگاهی بجای آنکه تو سر گرگ گله بزنیم با عملکرد نابخردانه و از روی ناآگاهی تو سر سگ گله میزنیم و گرگ گله که همانا فروغی حرومزاده و دار و دسته مفتخور او و حتی بعضی از بارداران او در قوه قضائیه نهایت استفاده را از این تفرقه و توهین و اتهام اعضاء بهمدیگر میبرند و اگر وضعیت اینچنین پیش برود باید فاتحه این پرونده را خواند .

دوستان هدف همه ما احقاق حق و حقوق هست لطفا" دست از اتهام و توهین به همدیگر بردارید و متحد باشید .


درضمن نظرات دوستان ناشناس نیز واقعا" ارزنده و نشان از درک عمیق وضعیت موجود در این پرونده است .

و انتظار آنست که جناب آقای زرگر نیز نظرات این دوستان را مطالعه نماید و بداند که این مالباختگان ضربات زیادی از وعده وعید های قضات اسبق این پرونده خورده اند و امید است وعده وعید های ایشان نیز مثل وعده وعیدهای آنان نباشد که نفرین مالباخته های دلچرکین از عملکرد قوه قضائیه، مهلک و کشنده است .

نابود باد بی عدالتی

ل.س گفت...

اولا بايد ديد چرا به جاي صدوريك حكم عادلانه براي همه اعضا دارند وقت كشي مي كنند يا به عبارتي وقت مي خرند ..مگر قوه قضائيه در اين بين نفعي مي برد؟خب اگر نمي برد چرا معطل است؟ ديگر اينكه ظاهرا براي آب خوردن هم گويي از فروغي كثيف اجازه مي گيرند ...اينكه نشد متهم و عواملش بيايند براي مردم نقش ناجي و قهرمان باز ي كنند! اين فروغي ملعون به كجا وصل است؟ نسبت فاميلي با "كسي" ندارد؟!!!

ناشناس گفت...

سلام حالتون خوبه؟ زیاد سخت نگیرید

ناشناس گفت...

خدا به شما كمك كند
خدايا كمكمون كن تا سرمايه از دست رفته كه با زحمت و ذره ذره جمع كرديم توسط دزدان و مفت خورها ، خورده نشه
خدايا به ما كمك كن. با زحمت جمع كرديم و حق خانواده و فرزندانمان است
خدايا به بنيانگذار و نويسنده ي اين وبلاگ سلامتي بده و خدايا براي خانواده اش، تمامي اعضا و مالباختان حفظش كن.
خداياكمكمان كن.