ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

گزارش روز جمعه 14/8/89

بسمه تعالی

جمعي بالغ بر 500 نفر از اعضاء و شاكيان در محل پروژه حاضر و پس از تبادل نظرات با توجه به اظهارات قاضي مرتبط با پرونده در طول دو هفته گذشته به سخنان نماينده خود گوش فرا داده و به اجماع نظرکلی درخصوص رسيدگي نهائي به پرونده از باب تحقق احقاق حقوق خويش رسيدند.

نماينده محترم سخنان خود را در ادامه اظهارات هفته گذشته چنين آغاز كرد:
پيرو عرايض جمعه گذشته هر نوع حركتي از باب راه اندازي ساخت وساز دردرجه نخست بدون اعلام واحراز و تثبيت حقوق شاكيان ، قادر نخواهد بود مالباختگان را به اهداف واقعي خود نزديك کند. وضعیتی كه اخيرا" در محل پروژه و محل احداث ساختمانها از بابت شروع عمليات ساخت و ساز به واسطه تصميمات قوهء قضائيه پيش آمده است ، ذهن و افكار شاكيان پرونده را با چالشهاي متفاوتي روبرو نموده است.
1-عده اي براين باورند كه كار تمام شده وبا همين استارت قطعا" آپارتمانهاي خود را عنقربا" تملك خواهند كرد. (اين طيف را گروههاي مختلفي از اعضاء تشكيل مي دهند كه نمي خواهم وارد تركيب بندي آن بشوم.)
2- عده ائي ديگر مي گويند كاچي بهتر از هيچي است . دو سال پروژه خوابيده ( اين عده ، زمان خواب پروژه را از وقتي لحاظ مي كنند كه پدر خوانده ء آنها 22 ماه است كه در بند اعمال مرتكب شده خود مي باشد. و حساب هشت سال بي اعتنائي و بي محلي به اعاده حقوق اعضاء ، در نظر اين عده جزء زمان دفع شده و تلف شده محسوب نمي شود .) و اينگونه استدالال مي كنند:" از اين دفاع نكنيم چه كنيم ". نهايت اين است كه دو سال ديگر مي آيند و مي گويند كه نشد . لااقل از ايستادن و بلندگو به دست گرفتن و مردم را خسته كردن كه بهتر است."رفتیم نشد دوباره برگشتیم". اصولا تكيه گاه انبوه سازان متخلف همين عده اند كه آفت حق طلبي اعضاء مي باشند.
3- اما تعداد كثيري از شاكيان كه هميشه در صحنه اند و پيگير حقوق از دست رفته خود، با ديد باز و بصيرت و آگاهي لازم به موضوع مي نگرند، گذشته را چراغ راه آينده قرار مي دهند ، از تجارب پند مي پذيرند ، آنها را بكا ر مي گيرند، در دل شب تاريك و سياه كورمال ،كورمال راه نمي روند.به بررسي قوانين،راهكارها،وپيشنهادها،توصيه ها ،ميانجيگيريها و رفتارهای قابل حصول و يا غير قابل حصول مي پردازند. وعمليات كد خدامنشي بكار گرفته شده و اجرائي نشده را در دل قوانين موضوعه جاري مورد دقت وملاحظه قرارمي دهند،ماحصل آنچه كه در گذشته اتفاق افتاده با مسائل پيش رو تلفيق مي كنند وخروجي مناسب شاكي پسند ، محكمه پسند و آبرومندي را براي تحقق اهداف خود ارائه مي دهند.


بزرگترين آفت لاينحل ماندن اين پروژه كه خانمان و دودمان تعداد كثيري از شهروندان را تحت تاثير تبعات منفي خود قرار داده و قوهء قضائيه را در خوش بينانه ترين حالت، از حل به موقع و درست آن ناتوان و عاجز كرده است، پنهان كاري و در خفا نگه داشتن كل و جزئيات پرونده تا به امروز بوده است .
گارد بسته ائي كه نظام قضائي در بررسي و تحقيق اين پرونده درمقابل شاكيان پرونده به کار گرفته متاسفانه در هيچ مرحله اي موفق از اين آزمون بيرون نيامد. (طرح دوماهه،سه ماهه،شش ماهه وهفت ماهه و الان دو ساله).
مسئولین مرتبط با اتخاذ اين شيوه كه كاملا" در تعارض با روند رسيدگي به پرونده هاي قضائي كه موضوع قوانين جاري و ساري مي باشد، روند قهقرائي پرونده را بابت رجعت و برگشت به خانه اول باز گذاشتند.
آنچه كه در دادسراي ويژه امنيت اوين در دقيقه نود بر سر پرونده پياده شد، و اجازه نداد مسير اجرائي آن استارت بخورد، نه قدرت پوشالي فروغي و نه اعمال نفوذ حاميان وي در قوه قضائيه بلكه در اصل حاصل تصميم گيري هائي بود كه در اتاق هاي دربسته بدون پيوند دادن مسائل با شاكيان اتفاق افتاد . اگر چنانچه برخورد باز و شفافي با اين معضل قضائي صورت مي پذيرفت ، و علل درخواست اعدام بانضمام اعلام حقوق و مطالبات شكات درصدور کیفرخواست دادستان وقت با دلايل متقن و برگرفته از فحواي پرونده در اختيار شاكيان و مسئولين مرتبط قرار مي گرفت ، الان در دوره تازه ائي از تسلسل باطل رسيدگي نبوديم.

شگفت انگيزاين است كه متاسفانه هنوز قوه قضائيه پس از پشت سر گذاشتن اين تجارب تلخ و سنگين همچنان بر اين باور اصرارمي ورزد و در اين مرحله از رسيدگي به پرونده كه دادگاه تجديد نظر محترم وارد فاز اقدامات اجرائي قبل ازارائه حكم و تثبيت حقوق شاكيان شده است، احدي از شكات و يا وكلاي آنها از چند وچون و روند چگونگي آن با خبر و مطلع نیستند.
آیا نظام قضائی و مسئولین مرتبط با پرونده براین اعتقاد ند که شاکیان با چشم بسته همچنان منتظر حادث شدن وقایع باشند .قوه قضائیه همچنان تجربه کند وهزینه ها و تبعات آن را سالها و سالها بر گردن شکات قرار دهد. تبعات این تجارب سنگین قضائی دیگر برای شا کیان این پرونده قابل تحمل نیست .
اگر نیت خیرخواهانه ائی در این مرحله از رسیدگی به پرونده ذهن قاضی محترم و سایر مسئولین را از بابت احقاق حقوق شاکیان به خود مشغول کرده است بایستی آن چه که در گذشته بر سر این پرونده آمده و شاکیان را کاملا" از عملکرد مسئولین قضائی د لسرد و ناامید کرده است مد نظر قرار داده و در درجه نخست با اعمال رفتارها و شیوه های قابل حصول و غیر قابل برگشت و تضمین راهکارهای در حال انجام به اعتماد سازی ذهن اعضاء پرداخته و با تکیه کامل به شاکیان با رونمائی پرونده و فارغ کردن آن از پیله تنیده شده بر پیکرش، سیر اجرائی مطالبات را هموارسازد. بر محور این توضیحات، سه درخواست اساسی و کلیدی شاکیان واقعی پرونده مورد مطالبه از مسئولین قضائی پرونده می باشد.
1-رو نمائی پرونده از نگاه اعادهء مطالبات به حق شکات بدون کوچکترین ملاحظه ای درخصوص رعایت متهم اصلی پرونده و سایر شرکای فاسدش.
2-با عنایت و توسل به شیوه ها و راهکارها ی متنوع و متقن نظام قضائی اعلام احرازیت کتبی کلیه حقوق و مطالبات مالباختگان بابت هموارسازی اعاده این حقوق پایمال شده.
3-علنی سازی چهارچوب های تعریف شده در خصوص شرکت تعهد کننده اجرای ساخت و ساز، با توجه به قراردادهای بسته شده با متهم اصلی پرونده طبق اظهارات مسئولین که با نظارت قوه قضائیه انجام شده است.


در پایان نظر خواهی از کلیه شاکیان بر سه محور بالا توسط نمایندگان انجام شد و با تاکید و قبول سه فراز کلیدی یاد شده ، اراده اعضاء و شاکیان بر این قرار گرفت که در صورت عدم توجه وبی اعتنائی به موارد مهم یاد شده با تهیه طوماری، اقدامات لازم و ضروری رابابت تحقق مطا لبات خود به انجام برسانند.

۲۹ نظر:

گلسرخی گفت...

درود بر عزیزان فهیم و صبور


عزیزان ،اظهارات نماینده محترم بسیار متین و دور از هرگونه اتهام و توهین به دیگران بوده و و با زبان بسیار شیوا و رسا از قوه قضائیه میخواهد که بطور شفاف اطلاع رسانی نماید ، چرا سایت قوه قضائیه در خواب اصحاب کهف فرو رفته ، چرا اطلاع رسانی نمیکند و با اظهارات شفاهی و مبهم خود دوستان مبارز و پیشکسوت را بجان هم می اندازد ؟!!از این نفاق ایجاد شده آیا کسی جزء فروغی حرومزاده و حامیان رشوه خوار او سود خواهد برد؟

آیا پشت پرده این رانت خواری دستهایی نیستند که اگر رو شود آبروی نظام را خواهند برد؟؟؟!!!!آیا در قوه قضائیه کسی از فروغی باردار نشده است ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اگر اینچنین نیست قوه قضائیه باید بعنوان یک محکمه عادل و دادگستر اطلاع رسانی مکتوب و شفافی در خصوص این پرونده ملی داشته باشد .

ما مالباخته ها حق داریم بعنوان یک شهروند متضرر از بی قانونی این مملکت .......که میلیون ها تومان پول بی زبان خود را بکام خون آشام دادیم
بدانیم که سرانجام این پرونده چه خواهد شد؟ مطالباتم پس از این همه دوندگی و اسیری و دربدری و مستأجری و جنگ اعصاب و......چقدر هست ؟ آیا ضرر وزیان بطور عادلانه بررسی شده است یا نه ؟

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید حضور کلیه عزیزانی که با جان و دل در این مجادله بحق از خود فداکاری نشان میدهند
باید عرض کنم ما تا حالا هر کاری هم که توانسته ایم در سایه این تجمعاتی بوده که به اتفاق هم انجام داده ایم خواهشا" اگر دوستان موافق باشند دوباره به تجمعات خود در مقابل نهادها و اماکن مختلف با برنامه ریزی قبلی اقدام کنیم و بصورت سلسله ایی به پیش بریم یعنی مرحله به مرحله و اگر نتوانستیم نتیجه بگیریم جلوی دفتر سازمان ملل تجمع کنیم و ندای حق طلبی خودمان را به گوش مردم جهان برسانیم تا آنها هم بدانند که در این کشور اسلامی چه میگذرد
و در پایان از دست اندرکاران این وبسایت کمال تشکر و قدردانی را دارم
با سپاس رامین

لیلی گفت...

چند بار سوال کردم کسی جواب نداده است

آقازرگر اگر فروغی از اموالش منفک شده ؟اودیگر متهم نیست او محکوم است

چرا حکم محکومیت اورا منتشر نمی کنید؟

sam گفت...

با درخواست اساسي مطروحه در سه بند موافق مي باشم

محمد گفت...

با سلام و خسته نباشيداولا از مديريت وبلاگ كمال تشكر را مي نمايم به خاطر اطلاع رساني ثانيا از نماينده محترم ومردمي كه با اين متن بسيار حق طلبانه و روشن زحمت همه شاكيان را در خصوص بيان حق وحقوقشان را كشيده تشكر مي كنم و از خداوند متعال براي شما نماينده عزيزو زحمت كش طول عمر و سلامتي مي طلبم.

ناشناس گفت...

با سلام
يك خبر بسيار مهم
دوستان لطفا به آدرس زير مراجعه فرماييد تا اصل ماجرا را از زبان آقاي آوايي بشنويد :
http://news.veyq.ir/news/97447

ناشناس گفت...

ضمن تشکر از نمایندگان فهیم نگین غرب و وبلاگ صدای نگین غرب

می خواستم دو نکته را به عرض بزرگواران برسانم:
اولا چنانچه قوه قضائیه قرار است به عنوان دستگاه نظارت بر عملکرد ساخت وساز بایک پیمانکار جدید عملیات اجرائی را شروع کند چرا نام این پیمانکار را اعلام نمی کند ؟
ثانیا آیا منابع مالی برای اینکار تعریف شده است یا خیر؟یعنی محل تامین این منابع اموال متهم است یا منابع دولتی؟
به هر حال هر چه باشد ما حق داریم بدانیم چه تصمیمی گرفته اند و تا چه مدتی هم می خواهند به همین نحو گربه رقصانی کنند.
به هر حال حق قانونی ما است که به عنوان شاکی پرونده از فرآیندی که برای جلب رضایت ما پیش بینی شده مطلع گردیم و در صورت عدم تامین منافعمان حق اعتراض و مخالفت داریم.
با فرمایشات جناب گلسرخی هم در صدر این نامه موافقم و برای تجمع هم اگر چنانچه از طریق نمایندگان واقعی و این وبلاگ فراخوان داده شود در هر نقطه ای آماده هستم.

ناشناس گفت...

با سلام
خبرجديد به نقل ازفارس نيوز:

خبرگزاري فارس: رئيس کل دادگستري استان تهران گفت: براي آنکه شاکيان پرونده ضرر کمتري را متحمل شوند راه جديدي براي حل مشکل پرونده نگين غرب اتخاذ کرده‌ايم.

سید علی‌رضا آوایی رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس،‌ با اعلام این خبر گفت: موضوع پرونده نگین غرب پرونده بسیار پیچیده‌ای بود.

وی ادامه داد: در مواجهه با این پرونده و برای حل این مشکل 2 راهکار پیش روی دادگستری استان تهران قرار داشت که یکی به نفع مردم بود اما دیگری به نفع مردم نبود.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در راه حل اول می‌توانستیم بدون توجه به افرادی که متضرر شده‌اند صرفاً برای متهمان پرونده قرار قانونی صادر کرده و وی را به تحمل کیفر محکوم کنیم.

وی افزود: البته در این روش شهروندانی که در این پرونده متضرر شده‌ بودند به اموال خود نمی‌رسیدند و به این ترتیب آنها بیش از پیش متضرر می‌شدند.

آوایی تصریح کرد: در روش دوم مقرر شد تا راه حلی اتخاذ شود تا شهروندان به بخشی از اموالشان برسند و به این ترتیب بار ضرر آنها کم شود.

وی خاطر نشان کرد: به این ترتیب مقرر شد تا زمین‌های به جا مانده از متهمان پرونده توسط شرکت‌های انبوه سازی دارای شرایط ساخته شود و واحدهای مسکونی در اختیار شاکیان پرونده قرار بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: البته قرار است پس از ساخت قیمت تمام شده ساخت واحدهای مسکونی محاسبه شود و چنانچه بیشتر از مبلغ پرداختی از سوی شاکیان پرونده است این مابه تفاوت از طرف شاکی پرونده به شرکت سازنده پرداخت شود.

ناشناس گفت...

قوه قضائيه چقدر فكر كرده تا اين راه حل را داده اگر قرار بود ما بخشي از اموالمان را بعد از ده سال بگيريم و بار ضرر كمتري داشته باشيم چه نياز به اين قوه قضائيه داشتيم . شماآمديد مشكل متهم را حل كنيد يا مشكل شاكيان را؟! اينكه مي توانستيد قرار قانوني صادر كنيد و متهم را به تحمل كيفر ي محكوم كنيد ولي نكرديد يعني چه؟ يعني آزادي متهم؟؟؟؟؟!!!!!!

ناشناس گفت...

یک نفر از مملکت گل و بلبل
با سلام به مالباختگان محترم
آخر ِ صحبت آقای آوایی به نظر شما عجیب نیست؟ ایشان وسط دعوا نرخ تعیین میکنند!
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: البته قرار است پس از ساخت قیمت تمام شده ساخت واحدهای مسکونی محاسبه شود و چنانچه بیشتر از مبلغ پرداختی از سوی شاکیان پرونده است این مابه تفاوت از طرف شاکی پرونده به شرکت سازنده پرداخت شود.
دوباره بخوانید؛کمی با طمانینه!!
به تک تک کلمات دقت کنید شخصا از بوی دل انگیز عدل و عدالت مست و مدهوش شدم!
بیایید در موردِ دادودادگستری بیشتر فکر کنیم شاید ما هم بتوانیم در مورد عدل و انصاف به نتایج مشابهی که حضرت آوایی رسیده اند برسیم

ناشناس گفت...

دوستان عزيز متن هرگونه تفاهم نامه اي بايد به طور كامل به اطلاع اعضا برسد. من در اين عجبم كه چرا اينقدر پنهان كاري اتفاق مي افتد. آقايان سايت اطلاع رساني ميزنند و سپس ماهها آنرا خالي ميگذارند.
چرا اول حقوق شكات مشخص نميشود و پيش سند صادر نميكنند.
اين سناريوي جديد بايد ضمانتهاي محكمي داشته باشد تا شكات دربدر نشوند.
از اعضا محترم خواهش ميكنم تا متفرق نشوند و تا پايان راه در تجمعات شركت كنند.

ناشناس گفت...

سلام :
باید بصورت تجمعات پی در پی و پر تعداد به این تصمیمی که گرفته شده واز زبان آوایی بیان شده اعتراض کنیم .
معلومه که الان بسازند قیمت بیشتر از ده سال قبل میشه ولی
ما یک قرارداد داریم و فرا تر از اون هیچ کس حق گرفتن پول بیشتر ندارد که هیچ باید ضرر و زیان این ده سال را هم بهمون بدهند .
اینها مردم را چی فرض کردند .

ل-س گفت...

دوستان و مدير محترم وبلاگ سلام
ظاهرا آقايان توطئه جديدي چيده اند ..بالاخره هر چه باشد دارند خودشان را لو داده و نشان مي دهند كه سبيلهاي مبارك چرب شده و تازه به همين مقدار هم راضي نيستند...دقت كنيد آقاي نابغه چه راه حل هايي ارائه مي كند :يكي به نفع مردم و ديگري به ضررشان!! آخي! چه قدر زحمت مي كشند!تازه راه حلي كه به نفع مردم است راه تيغ زدن آنهاست و در صورتي كه پول نداشته باشند مابه التفاوت ! بدهند حتما بايد متضرر شوند ..عجب راه حلي بابا دست خوش ...مثل اينكه ما قرارداد داشتيم ..مثل اينكه طبق مفاد قرارداد ما طلبكاريم نه بدهكار مثل اينكه يادشان رفته با ما بايد طبق قرارداد عمل ميشده كه نشده وماشاكي شديم...عجب از تو آقاي آوايي که به این راحتي اعلام مي كني چه كاره اي..دوستان تا دير نشده كاري بكنيم.

ناشناس گفت...

اين راه حل جديد بسيار شبيه را حل هاي فروغي خائن طي اين 9 سال است.

ناشناس گفت...

آقای آوایی قبل از این دو راه حل شما یک راه حل دیگه وجود داشت (راه حل دادسرای امنیت، آقای راسخ)که به نفع همه شکات بود و شکات به همه طلبشون میرسیدند نه به بخشی از اون که در راه حل دوم شما اومده. میشه بفرمایید چرا این راه حل کنار گذاشته شد؟؟؟؟؟

حسین - عضو مفید آریا گفت...

سلام
باور کنید به جزء تجمع راهی نیست
لطفا فراخوان کنید
روز مشخصی تعیین کنید
ما از شهرستان هم خواهیم آمد

ناشناس گفت...

این آقای آوائی نشان داد که سوءظن مردم به وی بیخود نبوده است.
به راستی این راهکار کجایش قانونی است؟در حالیکه به موجب قانون دادرسی کیفری محاکم تنها در چهارچوب آرای صادره حق اجرا دارند و بس.
چه کسی به این آوائی اختیار داده که در مورد مال و اموال مردم
فعال ما یشاء بشود و حکم صادر کند.
آقای آوائی نظرت فقط به درد خودت می خورد وبس و تو هدفت فقط نجات دادن فروغی است وبس.ولی نگین غربیها بیدار هستند و حقوق قانونی خود را می شناسند و به کمتر از آن هم رضایت نمی دهند بنابر این تو هم بیهوده سعی نکن برای اربابت خوش رقصی کنی چون دست همه شما پیش ما رو شده است.

ناشناس گفت...

ترا به خدا زودتر اين مشكل را حل كنيد

کیوان گفت...

دوستان گرامی لطفا آماده یک تظاهرات بزرگ و کوبنده در مقابل بی دادگاه قوه قضاییه باشیم. اینها منتظر عکس العمل ما هستند. اگر بی تفاوت باشیم ایمان داشته باشید همین مصاحبه می شه حکم صادره.

مهرداد گفت...

دوستان عدم شفافيت در كار بررسي ماجراي نگين غرب ، حكايت از الودگي هاي پشت پرده مسيولان قضايي دارد كه لابد سبيل هايشان خوب چرب شده است . در چند روز اخير مرتبا با تعدادي از دوستان سر پروزه رفتيم كه ببينيم چه خبر است ؟ گويا شركت پيمانكاري اصلي نامش نصر فتح و و ابسته به سپاه است و شركت خرده پيمانكار نامش بهسازان ايرانيان فراز است ( حالا چرا همچين اسم طول و درازي بماند ) با صحبت با انها گفتند كه ما فقط تعهد داريم كه 690 واحد در ابتدا و 1500 واحد را در كل بسازيم و تحويل قوه ي قضاييه بدهيم .حال چه جوري و چطور قرار است تحويل تعيين واحد شده ها بشود هيچكس نميداند . من شخصا" به اين اصل معتقدم كه اگر پنهان كاري و سياست بازي در كار باشد كه در كار قاضي پرونده هست و به هيچ وجه اعتقادبه اطلاع رساني و شفافيت و رو باز بودن ندارد بدانيد كه يك جاي كار مي لنگد. مصاحبه پر از تفاسير مختلف اقاي اوايي نشان داد كه نگراني و هراس مردم بيهوده نيست . اقايان مقامات قوه قضاييه . يعني تمام انها مردم را گله اي گاو فرض كرده اند كه هيچ نمي فهمند و هر بلايي خواستند سرشان مي اورند . به نظر من اعتقاد دوستان براي يك تجمع بزرگ ضروري است تا مقامات قوه قضاييه بدانند مردم مي دانندكه چه معامله اي كرده ايد و با گرفتن پول اضافي از انان به قيمت تمام شده واحد ها به امثال فروغي و ساير صاحبان پول و ثروت قرار است الطاف ملوكانه اي داشته باشند .سياست كثيف پنهان كاري قاضي و عدم شفافيت و روشنگري در اين ماجرا حكايت از فساد دستگاه قضايي و حساب كردن مردم به عنوان جمعي گاو و گوسفند ميباشد . واقعا" براي خودم و اين ملت فهيم متاسفم كه در اين مملكت گل و بلبلي زندگي مي كنم كه حق و عدالت ماجرايي دست نيافتني است . !!

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید

خدمت دوستان عرض کنم من به این آقای آوایی هیچ شکی نکردم شما چطور؟
ولی بنظر من اگرایشان وکالت فروغی پست فطرت را بدست بگیرند خیلی بهتر از این میشه تا صندلی ریاست کل دادگستری استان تهران اشغال کنند.وای بر ما وای بر این قوه عدلیه ایی مسولان رده بالای آن ......... .
با تشکر رامین

ناشناس گفت...

عزیزان من فکر می کنم فقط یک تجمع جلوی دادگستری برای مخالفت با نظرات همین آقای آوائی باید بگذاریم که شاید اینها با این مصاحبه ها دارند مردم را سیخ می زنند ببینند دردشان می آید یانه!
در عین حال تجمعات جلوی بیت رهبری هم نباید متوقف شود، اگر چه شاید نتایج خیلی دهان پر کنی از آنجا هم گرفته نشده ولی یا دتان نروند که به هر حال اینها ارگانهائی هستند که می توانند از یک دیگر پاسخ خواهی کنند و همینقدر هم که یک پرسشی در ذهن یک ارگان ایجاد شود و یک سئوالی از این افراد فاسد در دستگاه بکنند باز هم این افراد فاسد کمی دردشان می آید. لذا اگر این حد اکثر کاری است که ما می توانیم بکنیم .. باید بکنیم

ناشناس گفت...

بعد از 8 سال اینهمه زور زدند تا به این نتیجه مسخره برسند!!!!!!!!!!!
جل الخالق ؛ عجب مغزهای متفکری دارند این مقامات.
آنها واقعأ از روی این همه زن و بچه و پیرزن و پیرمرد خجالت نمی کشند که این راه حل ها را ارائه میدهند.
بابا بگید پولهای فروغی رو خوردین یک آب هم روش. ما هم برویم کشکمونو بسابیم.
به قول دوستان، خدا را هم باید شکر کنیم که تا حالا بلائی سرمون نیاوردند و صحیح و سالم هستیم و داریم راست راست راه میرویم وگرنه بجای فروغیشون ما باید تو زندان میبودیم.

ناشناس گفت...

هرچه بگندد نمکش میزنند
وای به روزی که بگندد نمک.

هرچه بگندد نمکش میزنند
وای به روزی که بگندد نمک.

هرچه بگندد نمکش میزنند
وای به روزی که بگندد نمک.

هرچه بگندد نمکش میزنند
وای به روزی که بگندد نمک.

هرچه بگندد نمکش میزنند
وای به روزی که بگندد نمک.
وای به روزی که بگندد نمک.
وای به روزی که بگندد نمک.
وای به روزی که بگندد نمک.
وای به روزی که بگندد نمک.

این باید شعار ما در تجمعات کوبندامون باشد.

ناشناس گفت...

با سلام

آوایی متشکریم آوایی متشکریم
از وجدان بیدارتان واقعا" متشکریم
میخواهم بدانم به چه قیمتی وکالت این پست فطرت را بعهده گرفته ایی.
شما ها بیشتر دم از دنیا و آخرت میزنید
دنیا مال شما ولی اگر آخرتی هم باشد بدان که در آنجا یقه ات را ول نخواهیم کرد
با تشکر رامین

ناشناس گفت...

از انتشار نظر اعضاء درد مند و گفتن حرف دلشان از شما تشکر می نماییم. خدا نگهدار شما باشد تا انشاء الله اعضاء به حق و حقوق خود برسند

ناشناس گفت...

عملیات ساخت پروژه به یکی از شرکتهای زیرمجموعه بنیاد تعاون سپاه سپرده شده است که عضو انجمن صنفی انبوه سازان نیز میباشد

ل.س گفت...

با سلام به مدير وبلاگ و همه دوستان عضو نگين غرب
از همه خواهش ميكنم وقتي اعتراض ميكنيد حق همه دوستان رو در نظر بگيريد و نه مثلا فقط انهايي كه تعيين واحد شده اند.چون هر كس به نسبت وضعيت خودش كلي متضرر شده.ديگر اينكه مي خواهيم بدانيم 1600 واحد آپارتمان قرار است به چه كساني برسد؟چه معياري براي اولويت بندي وجود دارد؟بقيه شاكيان چگونه به حق خود خواهند رسيد ؟ظاهرا 6000 شاكي وجود دارد...و همه هم حق دارند.بايد در مورد همه اين مسائل شفاف سازي شود ..دوستان به خاطر خودمان و به خاطر همديگر از حق هيچ يك از اعضا نگذريم.

ناشناس گفت...

با سلام
دوستان همدرد حرفهای عاقلانه ای دوستان و نمایندهگان محترم مطرح کر ده اند. ساخت و ساز را داده اند دست هر کسی مهم نیست ، فرض کنیم که نیت و عمل خیر است اما واقعا چند واحد ساخته خواهد شد ، چکونه و به چه ترتیبی به اعضاء داده خواهد شد ، ایا تمام حق و حقوق مردم رعایت خواهد شد یا نه و..و... و.. اینها همه مسئله است. لطفا با دیده یک جرثقیل و چهار تا کارگر و سرباز سپاهی دور و اطاف پزوژه خوش خیال نشوید . فروغی هم هر وقت می خواست از مردم پولی بچاپد یک هفته کارگرها را می فرستاد که آنجا را شلوغ کنند و روی ساختمانی که هنوز سفتکاری نشده شروع به نازک کاری بکنند . باید بروید و حساب کتاب بخواهید و قوه قضائیه که الان بانی این مسئله شده را مجبور کنید که حقوق ما را از همین الان تثبیت کند و مکتوب به ما سند بدهد که مثلا یک سال 18 ماه یا هر چیز دیگری ما چگونه ، با چه مشخصاتی یک آپارتمان تحویلمان خواهد شد. با فرض اینکه نیت قوه قضائیه خیر است و آدمهای زحمتکشی هم پشت صحنه می خواهند این مسئله را حل کنند ( مفروض کردیم)اما اینکه ما کارها و سیستم کاریمان همیشه مشوش و بی حساب کتاب است فراموش نشود. اینها چگونه اطلاعات اعضاء را در پالایش دارند و چگونه ردیف بندی کر ده اند و چگونه نیاز به تعداد آپارتمانها را در نظر دارند ... همه سئوال است. ترا بخدا به خواب خرگوشی نروید ... باید تجمع کنید اینها را بخواهید و توی دهان آنهائی که مصاحبه می کنند و در مصاحبه عملا به نفع متهم می گویند و حقوق اعضاء را پایمال می کنند باید بزنید وگر نه این هم یک بازی جدید دیگری خواهد بود. ما گفتیم ولی از قدیم گفته اند یک دست صدا ندارد