ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

گزارش روز جمعه 21/8/89

شاکیان و مالباختگان پروژهء نگین غرب و سایر پروژه ها این جمعه نیز مطابق جمعه های گذشته با جمعیتی بالغ بر 650 نفر گرد هم آمدند و به رویدادها و تحولات رخ داده در طول هفته جاری در خصوص پیگیری مطالبات خویش به سخنان نمایندگان گوش فرادادند.
این هفته صدر مسائل مطروحه را اظهارات جناب آقای آوائی رئیس کل محترم دادگستری تهران در خصوص چگونگی اعاده حق و حقوق شکات تشکیل می داد که در کنار آن اظهارات قاضی محترم پرونده نیز برای حاضرین انتقال یافت.
نماینده محترم مردمی به تشریح سخنانی پرداخت که روز یکشنبه به تاریخ 15/8/89 از طرف رئیس کل دادگستری تهران روی آنتن خبرگزاریها قرار گرفت.و نگرانی عمیق خود و سایر نمایندگان وکلیهء شکات را از راهکارهای پیش رو ایشان در مورد تضیع حقوق دوباره شاکیان ابراز نموده و موضع گیریهای اينچنيني را از طرف مقامات مسئول پرونده در تقابل آشکار و تضاد کامل دراعادهء حق مسلم مالباختگان ارزیابی نمود.
سخنان نماینده محترم به صورت خلاصه و چکیده مطالب ارائه شده:
اینکه جناب آقای آوائی اعلام نموده اند پرونده پیچیده ای بود ؟؟؟!!
ما شاکیان و نمایندگان اعلام می نمائیم : اتفاقا بیشتر پیچید گی در ایجاد انحراف از مسیر اصلی اعاده مطالبات شاکیان حادث شده تا در حل سالم ،ساده،راهکاردارو زود هنگام آن و مسلما" با این برخورد اخیر حضرتعالی پیچیده گی و بغرنجی آن صد چندان خواهد بود.
چهارمین دور از مسیر نهائی شدن پرونده با اظهارات اخیر رئیس کل دادگستری تهران وارد فاز بن بست جدیدی خواهد شد.
راهکارهای پیش رو در طول این چهار سال و اندی سرگردانی پرونده در دادسراها و دادگاهها تنها دو راه کار ذکر شده اخیر نیست. راهکار اوایل سال 87 دادگستری تهران با طرح هفت ماهه با گزینش هیئت منتخبی که ریاست هدایت آن را خود جناب آقای آوائی عهده دار بودند با اخاذی مبالغ کلانی از اعضا از طرف متهم اصلی پرونده با نظارت قوه قضائیه به گل نشست.
راهکار اواخر سال87 و اوایل 88 که در دادسرای ویژهء دادگاه اوین با عنوان طرح سه ماهه ء دادستان وقت با اطلاع و وثوق کامل خود جناب آقای آوائی در مدار طرح و بررسی،تحقیق،کارشناسی و احرازیت اموال و املاک متهم و همچنین مطالبات اعضاء قرار گرفت. آن نیز به دلایل واهی از فاز عملیاتی دور و به کناری گذاشته شد. این دو راهکار ذکر شده در صورت کنترل و نظارت دقیق می توانست سرانجام و عاقبت امیدوار کننده ای را برای اعاده حقوق شاکیان به همراه داشته باشد که متاسفانه متوقف و مسکوت ماند.
تفاوت دو راهکار ذکر شده اخیر از منظر مطالبات شکات خیلی برای مالباختگان قابل هضم نیست در راهکار اول شاکی به هیچ چیز نمی رسید و کاملا متضرر میشد چون متهم به اعمال جرایم کیفری محکوم می شد.
در راهکار دوم شاکی به بخشی از اموال دسترسی پیدا می کند آن هم در آینده نامعلوم و بدون تعریف چهارچوب ساخت وسازو با لحاظ این شرط که در روز تحویل آپارتمان پس از ده سال سرگردانی بایستی به قیمت روز به تسویه حساب بپردازد.
بنابراین پرونده پیچیده از نگاه جناب آقای آوائی حل و فصل شد .اگر برای خیلی از افراد دور از مسائل پرونده و مسئولین قضائی روشن نیست که این راه حلها کدامین معضلات و مشکلات را حل می کند لااقل برای نمایندگان و شاکیان پرونده موسوم به نگین غرب بسیار روشن و آشکار است که طولانی شدن بی جهت دادرسی این پرونده موجب خطای ذهنی و گفتاری مسئولین شده و با فراموش نمودن دغدغه خاطر اعاده حقوق شاکیان ، بیشتر خلاصی متهم از تعهدات و جرایم مرتکب شده اش محور حل و فصل پرونده قرار گرفته است .
ما شاکیان ضمن اعتراض شفاهی و مکتوب خویش نسبت به اینگونه اظهارات غیرمسئولانه و غیر عادلانه مقامات قضائی از جناب آقای حضرت آیت اله لاریجانی که ظاهرا" هدایت و رسیدگی مستقیم این پرونده را که راسا" و شخصا" عهده دار شده اند ، درخواست می نمائیم با توجه به مفاد نامه ارسالی شکات به محضر مبارک ایشان ،انجام موارد عنوان شده وذکر شده ششگانه آن را با دستورات لازم جزء وظایف محوله مسئولین ذیربط محترم قضائی پرونده قرار دهند.
نامه ارسالی شکات و مالباختگان به جناب آقای لاریجانی رئیس محترم قوه قضائیه با امضاء بیش از هفتصد نفر در جمعه تاریخ 21/8/89 .


بسمه تعالی
ریاست محترم قوه قضائیه جناب آقای حضرت آیت الله صادق لاریجانی
سلام علیکم:
با عرض ادب و احترام محضر مبارک حضرتعالی:
اینجانبان امضاء کنندگان ذیل (شاکیان و مال باختگان شرکت انبوه سازان شفق به طرفیت و مدیریت عاملی غلامرضا فروغی متهم اصلی پرونده موسوم به نگین غرب، با توجه به الطاف و عنایات حضرتعالی در خصوص رسیدگی قاطعانه در پرونده موردنظر که در حال حاضر تحت رسیدگی جناب آقای سید احمد زرگر قاضی محترم شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر استان می باشد، لازم می دانیم به استحضار مقام محترم ریاست قوه قضاییه برسانیم، جهت حصول به نتیجه نهایی و غیرقابل برگشت نمودن تحقق احقاق حقوق کلیه شکات، دستور بفرمایید، موارد ذکر شده ذیل در دستور کار مسئولین رسیدگی کننده محترم قضایی قرار گیرد:
1- رونمایی کامل پرونده از کلیه وجوه اعادۀ مطالبات به حق شکات بدون کوچک ترین ملاحظه و مصلحت اندیشی و برخورد جانبدارانه در خصوص رعایت متهم اصلی پرونده و سایر شرکای فاسدش.
2- اعلام میزان اموال و دارایی های متهم برای جلوگیری از توطئه های جدیدی که در شرف تهیه و تکوین است.
3- اعلام تعداد واقعی شکات بابت جلوگیری از سیاه نمایی هایی که تاکنون با بزرگ نمایی آن صورت گرفته و پرونده را به توقف و بن بست هدایت کرده است.
3- با عنایت و توسل به شیوه ها و راهکارهای متنوع و متقن نظام قضایی، اعلام و احرازیت کلیه حقوق و مطالبات مال باختگان و شکات بابت هموارسازی اعاده این حقوق پایمال شده.
4- معرفی شرکت اصلی تعهد کننده:
4-1- ارائه اساسنامه و آیین نامه های مربوطه جهت اطلاع کلیه شاکیان
4-2- سرمایه در حال کار شرکت
4-3- سابقه کار شرکت
4-4- شهرت حسن انجام کار
4-5- فهرست کارهای تعهد شده و انجام شده
4-6- علنی سازی و روان سازی چهارچوب های تعریف شده در خصوص شرکت تعهده کنندۀ اجرای ساخت و ساز با توجه به قراردادهای بسته شده با متهم اصلی پرونده که با نظارت قوه قضاییه انجام شده است.

با آرزوی توفیق روزافزون و بهروزی بی پایان برای آن مقام محترم قضایی از ایزدمنان

شاکیان و نمایندگان پرونده پروژه نگین غرب
و سایر پروژه ها

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

خدا رو شكر كه اين وبلاگ هست. خدا نويسنده اش را عمر با عزت و عاقبت به خيركند. خدا به شما كمك كند. موفق باشيد. سربلند باشيد

ناشناس گفت...

سلام ، بنده توسط یکی از دوستان تاییدیه گرفتم که شرکت تعهد کننده بنیاد تعاون سپاه پاسداران است

محمد.م گفت...

با عرض سلام و احترام
مطمئنا تا مواردمطرح شده در متن نامه كاملا شفاف نشود همه سركاريم و حقه اي ديگر از آقازاده هادر راه است .

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید
بله من هم به نوبه خود از مدیریت محترم این وبلاگ کمال تشکر را دارم
ضمنا" به اطلاع اعضای محترم برای چندمین بار برسانم که یک تجمع کوبنده در حال حاضر خیلی حیاتی بنظر میرسد و در پیگیری نامه ارسالی به آقای لاریجانی یک تجمعی در هفته بعد جلوی دفتر ایشان خیلی میتواند مفید باشد انشاا.. روز جمعه در محل پروژه تاریخ وساعت و محل دقیق آن با صلاحدید حضار محترم تعیین گردد.
از دوستان عزیزی که در این بخش نظر میدهند خواهشمند است نظرات خود را در این مورد اعلام فرمایند/
با تشکر رامین

حسین - عضو نگین غرب گفت...

ادامه از بخش اول
8- در سایت فضایی تعبیه شود تا همه اعضاء مشخصات خود را درج کنند ( به جای التماس و درخواست از دادگاه ) با این شیوه تا حدودی می توان به مجموع اعضاء دست یافت (اطلاعات اعضاء در سایت دادگاه اخیر درج شده است)
9- از این پس این پروژه نیازمند به وکیل کارکشته دارد ، همه در تامین هزینه (که سر شکن هم می شود مشارکت کنیم )و تا انتهای کار ثابت قدم باشیم.
10 – اگر چه عملکرد پسندیده از انجمن وجود ندارد اما به هرحال یک ظرفیت است و نیاز به حمایت دارد .
11 –خانواده معزز شهدا و ایثارگران بهترین سکاندار و پیشقراول اعضاء هستند خواهشآ در این باب هم ایثارگری نمایند و حضور پررنگ داشته باشند اگر چه هم اکنون هم برخی از آنان خالصانه زحمت می کشند
12- در تمام تجمع هفتگی سر پروژه خواسته ها و انتظارات مختصر مفید و در راستای احقاق حق ، مکتوب و امضاء شود و رونوشت آنان برای تمام دستگاهها و سارمانها ارسال شود - هر ماه 4 نامه...
13- هر یک از ما به هرحال وکیلی مجلسی ، وزیری ، مدیر مسئولی ، قاضی مرتبطی ،و... را یا می شناسیم یا می بینیم . در مذاکره با آنها از سیر ظلم فروغی ، انصار فروغی ، 4 الی 5 قاضی مرتبط با پرونده تمتیع شده و قوه قضائیه ای که همتی ندارد علارغم دستور رهبری و ریس جمهوری صحبت کند . ودر خواست کنیم یا کمک کند یا دارسان و انتقال دهنده باشد.
همه بلند گو باشیم
14- آنهایی که عضوء پروژه بودن یا هستن و به هر نحوی اسیر پول فروغی شدن و به جای فریاد مظلوم فریاد ظالم شدن ، ما را با آنها کاری نیست ، راه حلشان برای خودشان . از باب عقوبت، دیگر شر مرسانند!!!
15- در تجمع سراسری حتی المکان با اعضاء خانوداه حضور به هم رسانید .
16- آدرس این سایت به تمام اعضاء اعلام شود (هستند افرادی که از این سایت اطلاع ندارند
17- نماینده یا نماینده گان محترم مردمی اگر هر اقدام عملی را مد نظر قرار دهند ، همه اعضاء با حمایت و یکصدا پشیبانی کامل نمایند – هر چه باشد از اتحاد ماست و لاغیر.
مدیر محترم سایت که حقا زحمت می کشید و جای تشکر دارد ، در صورتی که صلاح می داند این مطلب را در home page قرار دهید .

حسین- عضو نگین غرب گفت...

به نام خدا
خدمت همه اعضاء متحرم سلام عرض می کنم،
استدعا می کنم تا انتها بخوانید .
هم افزایی در زمانی است که هر یک نفر یا دو نفر و چند نفر از اعضاء نگین غرب با هم ، همیاری و تعامل داشته باشند در این صورت است که ً اثری بوجود می‌آید.
این یک قانون ثابت شده علمی است .
وقت آن است تا هر یک از ما ، از خود پرسش نمائیم که چرا خواسته این همه اعضاء با گذر از 10 سال تلاش به ثمر نمی رسد .
آیا:
مافیا قوی است -بروکراسی زیاد است - فروغی آخر پلیدی است – عدالت در سیستم قضاء مظلوم است – قدرت زر وزور بالا است و دهها دلیل که می تواند به فکر هر یک از ماخطور کند!
همه این ها قبول ، اما چنان نیرویی در هم افزایی ما ( که متاسفانه وجود ندارد ) قرار دارد که تمام حیله ها و مکر ها را ذایل می نماید . و ما به ثمر می رسیم.
عضو محترم نگین غرب:
ضمن سپاسگزاری خالصانه از همه تلاشهای انجام یافته ، مادام که هر یک اما به این باور نرسیم که حقمان را خورده اند و بپا نخیزیم ، این مثنوی همان می شود که ده سال آن سپری شده است .
عضو محترم نگین غرب :
اگر شما کارمند مطبوعات ، یا سازمان ، یا کاسب ، یا کار گر یا کشاورز ، یا خانه دار ، یا معلم یا یا یا یا یا ... هستید و هیچ تلاشی در پیرامون خود ننمایی ، نباید انتظار داشته باشی که حقت به سر انجام برسد ،
فقط نمی توان چشم امید به بیانیه ، تجمع هفتگی در سر پروژه ، انجمن ، شکایت و... داشته باشی . اگر چه این موارد لازم است اما کافی نیست .
درد مندانه عرض می کنم که این همه تلاش وجود دارد ، اما هم افزا نیست !!!
هر یک از ما می توانیم نقش ایفا کنیم ، آن عضوی هم که نمی تواند گوش دل بسپارد به این موارد:
1- از امروز همه اعضاء بصورت فردی ،به هر نحوی که می تواند صدای مظلومیت اعضاء را به گوش هر مسئول یا مدیر یا ... پیرامون خود برساند . به مطبوعات با قلم زدن ، به صدا وسیما با تلفن زدن ، در مسابقات ورزشی و سرگرمی صدا وسیما و... ، تلفن به دفتر رهبری ریاست جمهوری و... به هر کسی که می توانید تلفن بزنید( 118 کمک می کند)
2- ایمیل و فکس به هر سایت ، هر روزنامه ، هر رسانه داخلی و خارجی ، هر وزارت خانه هر سازمان که می توانید بزنید
3- در ارسال مطالب مکتوب و غیر مکتوب بالای صفحه یا مطلب بنویسید
متن دستورمبار ک مقام معظم رهبری که درتاریخ 30/2/1387خطاب به آیت ا... شاهرودی- رئیس وقت قوه قضائیه درخصوص پرونده نگین غرب صادرگردیده وتا به امروز برزمین مانده است .

"به جناب آقای شاهرودی بگوئید باهمه تاکیدی که برپیگیری این موضوع و مجازات این دسته مفسد شد، متاسفانه کار همچنان ناتمام مانده است . چرایک مامورامین وقاطع را برای نهایی کردن این پرونده تعیین نمی فرمائید؟"
4- ماهی 2 بار (کمتر یا بیشتر) برای تجمع مقابل دستگاهای قضایی ودولتی برنامه ریزی ودر سایت اعلام عمومی شود .( این کار بالاتر ین اثر را دارد از آن غافل نشویم)
5- هر عضوی که ارتباطی با مطبوعات و صدا وسیما و... دارد به هر نحوی که می تواند گزارش تجمع را تهیه و ارسال کند –
6- هر عضوی که در سازمان یا دستگاهی کار می کند به هر نحوی صدای مظلومیت انبوه مال باختگان را منعکس کند
7- در سایت امکان امضاء طومار از سوی اعضاء فراهم شود

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید

اعضای محترم:
تجمع تجمع و باز هم تجمع
دوستان با همه اعضای خانواده بیاییم به صحنه و با پلاکارد
عدالت مظلوم است فروغی ملعون است
و در صف اول یک پارچه نوشته بزرگ عریض فرمایش مقام معظم رهبری که به رییس قوه قضاییه وقت فرموده بودند:
به جناب آقای شاهرودی بگویید با همه تاکیدی......... .
حتما" روز جمعه در این مورد همفکری شود خیلی موثر است حتما" و حتما"
با تشکر رامین

ناشناس گفت...

دوست عزيز آقاي رامين بنده نيز با فرمايش شما در خصوص تجمع موافقم . يك تجمع كوبنده و طولاني تا كسب نتيجه. اما روز جمعه گرد هم آيي سر پروژه نداريم . ولي هفته بعد سر پروژه حتما مطرح گردد.

ناشناس گفت...

اينهمه شركت اسم و رسم دار و با سابقه مانند آتي ساز يا شركتي كه تونل توحيد را ساخت ( شركت بالاگر) و شركتهاي خوش نام و كاردرست
چرا به اين شركت مي دهند
روي اين پول بازمانده هم نقشه ريختند تا اون رو هم بخورند و بعد يك پرونده ي ديگر
چرا براي انتخاب شركت، مردم رو آدم حساب نمي كنند و راي نمي گيرند
چرا نظر خواهي نمي كنند ونمي گويند مي خواهيم به اين شركت بدهيم و راي نمي گيرند
چرا روي اين پول هم نقشه مي ريزند
چطور از گلوشون پول حق خانواده هامون كه با زحمت جمع كرديم رو قورت مي دهند. الان فقط قسط وام برامون مونده و مستاجري. چرا همين پول باقي مانده رو به شركت بي نام و نشون مي ديد
چرا براي اين موضوع نظر نمي خواهيد و حتي روي سايت دادگستري خبري نمي دهيد
چرا روي سايت دادسرا خبر نمي دهيد
چرا اين خبر مهم رو روي سايت دادسرا نمي گذاريد و چرا نظر خواهي نمي كنيد
خدايا از ظالمان و دزدان نگذر
خدايا خدايا نگذار از گلوشون پايين بره
خدايا درد و زجر و آزاري كه به ما و خانواده هاي ما مي دهند رو به عاملان و حاميان فروغي بازگردان.
خدايا كساني كه مردم و مالباختگان رو صاحب مال و محق حساب نمي كنند و بدون رضايت آنها مال آنها را به ديگري مي دهند رسوا و شرمنده كن و نقشه هاي بد و آسيب رسان آنها را نقش برآب بگردان

کیوان گفت...

عزیزان هی خدا خدا نکنید. تا اعضا متحد نشند و تظاهرات کوبنده و مداومی نداشته باشند هیچ خبری نمی شه.

تا مظلوم نباشه ظالم بوجود نمی آید.

متاسفانه اعضایی بین 500 تا 1000 هزار نفر در تجمعات شرکت می کنند و از خود مایه می گذارند ولی جماعتی در حدود 5000 نفر دیگر منتظر هستند این 500 نفر فروغی و قوه قضاییه رو لنگ کنند.

خب وضعیت می شه همینی که می بینیم.

اگر همه غیرت می کردند و جمعیتی حدود 6000 نفر شرکت می کردند آوایی جرات می کرد چنین مصاحبه ای کنه- جرات می کرد صدور حکم تجدید نظر رو تیدیل به غیبت کبری کنه؟

همه چیز به بازوان قدرتمند اعضا وابسته هست اینقدر حواله به این آن ندهید.

ناشناس گفت...

با این تعداد به جایی نمی رسیم حداقل باید 2000 نفر بیایند و تجمع بدون پایان شکل گیرد تا جواب بگیریم