ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

تجمع و رسانه ای کردن مطالبات شکات دوشنبه 8/9/89

تجمع پرشور و آگاهانه جمع کثیری از شاکیان پرونده مقابل ساختمانهای صدا و سیما

طبق اطلاعات واصله، شاکیان و مالباختگان پروژه نگین غرب وسایر پروژه ها مطابق قرار قبلی که در جمعه تاریخ 5/9/89 درحرکتی جمعی تصمیمی مبنی بر گردهمایی و رسانه ای کردن فریاد حق طلبی خود در مقابل ساختمان صدا وسیما گرفته بودند، با حضور پرشور و چند صد نفری که جمعی بیش از700 عضو را شامل میشد حدود پنج ساعت به بیان خواسته ها و مطالبات خویش پرداختندو
توجه و عنایت کلیه مسئولین مرتبط با پرونده ورسانه ای را بابت ثبت و تثبیت حقوق پایمال شده ده سا ل خویش معطوف نمودند.
بازبینی مبارزات صنفی شکات وارد مرحلهء نوینی شده است . این تجمع و گردهمایی ها که اهداف رسانه ای کردن مطالبات به حق مالباختگان را پیگیری می کند در صدد است گارد بسته و قفل تصمیمات اتاقهای در بستهء مقامات قضائی را بر شاکیان محق پرونده باز کند و با رونمائی کلیه وجوه پرونده، هموار سازی تحقق مطالبات را تدارک ببیند. متاسفانه این پرونده ملی که گرفتاریهای عدیده ای را هم برای بخش عظیمی از شهروندان جامعه و هم به مسئولین نظام حاکم به وجود آورده است با مصلحت اندیشی ها و مماشات و به تعبیری تبانی افرادی از بدنه نظام با متهم پرونده که بیشتر حول محور نظام قضائی کشور حلقه زده اند در مراحل نهائی و اجرائی از موازین قانونی و رویه ها ی جاری قضائی خارج ساخته و به خانه اول بر می گردانند.
آنچه درگردهمائی امروز در مقابل ساختمانهای صدا وسیما اتفاق افتاد مصاحبه چهار کانال رادیوئی و تلویزیونی جمهوری اسلامی( شبکه خبر، شبکه دو سیما، شبکه جوان و رادیو) با نمایندگان مردمی شاکیان و خود مالباختگان بوده که امید است با حذف سایه چترشوم سانسوراز این رپرتاژهای نمایندگان و شاکیان، باب علنی سازی چنین پرونده هائی باز شده و با اعمال فشار رسانه ای مقامات بالای نظام حاکم و قضائی را متوجه تعلل ها و تاخیرها و احیانا" اعمال نفوذ ها در خصوص ارائه حکم لازم و عادلانه در مورد اینگونه پرونده ها بنماید.
والسلام علیکم

۸ نظر:

ناشناس گفت...

باسلام
دیروز در تجمع جام جم شرکت داشتم اماتاساعت یک لطفا درتجمعات دیگر ساعت اتمام را نیز ذکر کنید تا برنامه ریزی کنیم

اهوازی گفت...

چه فايده!!!این نامردا که پخش نمی کنن گزارش رو

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید:

دوستان ما نباید خسته بشویم اگر هم که شده این تجمع ها را درهفته به دو جلسه افزایش دهیم پست فطرتان و حامیان فروغی کثافت خیلی از این تجمع ها واهمه دارند به امید تجمع هفته بعد و ضمن تشکر از کلیه عزیزانی که دراین تجمع شرکت داشتند.
با تشکر رامین

ناشناس گفت...

بسمه تعالی
ضمن تشکر از کلیه عزیزان که در تجمع مقابل صدا وسیما شرکت نمودنند توجه همه شما بزرگواران را به یک نکته جلب میکنم :
دوستان وهمدردان عزیز آیا وقت آن نرسیده است که با اتحاد وهمبستگی از قوه قضائیه بخواهیم شخصی را از طرف قوه قضائیه جهت پاسخگوئی به سئوالات شکات معرفی نماید. تا با حضور خود در محل پروژه ویا هرمحلی مناسبی دیگر جوابگوی مال باختگان پروژه نگین قرن باشد .
دوستان عزیز اگر خوب به این درخواست فکر کنید خواهید دید که چه اثرات مثبتی در این درخواست نهفته است که نظر شما بزرگوتران را به چند نمونه از آن جلب می کنم.
1- اطلاع از روند پیشرفت پرونده .(هر چند جزئی)
2- باز نمودن گارد بسته قوه قضائیه .
3- جلو گیری از موج سواری تعدادی افراد فرصت طلب با دادن اطلاعات غلت از روند پیشرفت پرونده .
4- مجبور کردن تصمیم گیرندگان قوه قضائیه به پاسخ هفتگی ومطالبات صنفی شکات .
5-.........
دوستان عزیز ایمان دارم که این درخواست چالشی بزرگ در قوه قضائیه
نسبت به پاسخ گوی به شکات ایجاد خواهد کرد .و کابوسی خواهد شد که بطور هفتگی این قوه به خواب رفته را بیدار خواهد کرد .
و حال از قوه حمترم قضائیه می پرسم آیا بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد پاسخگو بودن مسئولین فقط به همان یک سال منحصر می شود ؟

با کمال تشکر
محسن -م

ناشناس گفت...

قبلا انجام شده جواب نداده.
خود قوه قضاییه نماینده مستقر در پروژه داشت چی شد؟ باعث شد که به واسطه اون نماینده و اعتمادی که مردم به اون داشتن فروغی بتونه خیلی ها رو به بهونه تعیین واحد سرکیسه کنه

ناشناس گفت...

با سلام
اگر چنانچه این تجمع نتیجه لازم را در بر نداشته باشد باید ضمن اتمام حجت با قوه قضائیه حداقل یکبار دیگر
این تجمع تکرار شود و البته اینبار در مقابل درب بلال.
به باور اینجانب و بسیاری از اعضا فهیم نگین غرب تجمع در مقابل ساختمان صدا و سیما قفل سکوت و مسامحه کاری حضرات راخواهد شکست.
به حول و قوه الهی انشالله

ناشناس گفت...

دوستان فعال در این رابطه
با سلام و خسته نباشید. متاسفانه ما موفق نشدیم در تجمع حضور پیدا کنیم...
اما خواهشمندیم اطلاع رسانی رو قویتر کنید تا انشاءالله با عزم جزم بتوانیم همه درکنار هم با ایجاد تجمعی گسترده کاری کنیم که همه چشمها به این پرونده ننگین دوخته بشه و قوه خواب آلوده قضائیه مجبور به بیدار شدن بشه....
(البته امیدوارم که واقعا خواب بشه و خودش رو به خواب نزده باشه!!!!)

ناشناس گفت...

دوستان اگر قرار بود با تجمع در مقابل صدا و سیما، از صدا و سیما پخش بشه و یا قوه قضائیه تکونی بخوره که تا حالا ملت پاشنه صدا و سیما رو از جاش در آورده بودن. بنظر من در حال حاضر بهترین راه برای احقاق حق برگزاری مراسم دعا و حاجت از خدا برای حل این مشکل است.