ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

گزارش روز جمعه تاریخ 12/9/89

حضور جمعی بالغ بر 300 نفر از شاکیان در محل پروژه ،مرور و بررسی تجمع روز دوشنبه مقابل صدا و سیما ی جمهوری اسلامی ایران و چگونگی عملی احقاق حق و حقوق شاکیان پرونده را به واسطه نمایندگان مردمی اعضاء در پی داشت . شاکیان محترم به سه فراز کلیدی حل معضلات و مشکلات خویش از زبان نماینده مردمی گوش فرادادند و در پایان گردهمائی به انتخاب سرگروه های 15 و 20 نفری مشغول شدندکه این برنامه ریزی مهم در هفته بعد با حضور اکثریت شاکیان عملیاتی و به اجرای نهائی خواهد رسید.

سخنان نماینده مردمی:
بسمه تعالی
با سلام و عرض ادب و خسته نباشید حضور محترم کلیه حضار و شاکیان و تشکر و قدردانی از حضور در تجمع آگاهانه و پر تعداد بابت تبین مطالبات غیر قابل انکار خویش از نگاه و منظر اطلاع رسانی و فراگیر کردن حقوق تضیع شده مالباختگان که مقابل ساختمان صدا و سیما جمهوری اسلامی برگزار شد، لازم است به عرض کلیه حضار محترم و تمامی مسئولان و دلسوزان نظام اسلامی برسانیم تا زمانیکه حق مسلم شکات با توجه به احرازیت کلیه مستندات مفروض به این ادعای اعضا که از طرف خود مقامات عالیرتبه محترم قضائی نیز بارها و مکررا"عنوان وتاکید شده است چنانچه حکم ورائی عادلانه ،مستند و مکتوب (از رسیدگی به این پروندهء ننگین سرگردان چندین ساله به نفع کلیه شکات با لحاظ رعایت کلیه حق و حقوق ، ضرر و زیانهای وارده و با عنایت به کلان دارئی های بی حدو حصر و اختلاس شده وبه یغما رفته از طرف متهم) استخراج و اعلام و ارائه نشود،کماکان شاکیان پرونده پس از این با انرژی و پتانسیل بسیار بالاتری به اقدامات افشا گرانه و رسوا کننده با مقابله کنندگان تحقق مطالبات حق الناس خواهند پرداخت.

اما سه سخن دیگر با شاکیان عزیز و همیشه در صحنه:
1- با یک نگاه حقوقی ، قانونی،عادلانه ،سالم و دور از حاشیه پردازی ، خوشبختانه این پرونده موردی برای ارائه یک رای قاطع ،قابل اجرا به نفع صاحبان اصلی این اموال و دارائی های ضبط و توقیف شده که همانا شاکیان گرفتار ده ساله می باشند کم ندارد. هیچ عذر و بهانه ائی با این ادعاء که تمامی این پنهانکاری ها و برخوردهای سکرت و دفع وقتها صرفا"به لحاظ رعایت حقوق شاکیان اتفاق می افتد دیگر پذیرفته نیست.
شاکیان عزیز باید فاز جدید تحقق مطالبات خود را امروز برمبنای افشاگری های فردی و گروهی و جمعی قرار دهند . فرا گیرکردن و درحد توان و امکان رسانه ائی کردن این خواسته ها به تحقق مطالبات شکات عینیت خواهد بخشید.از هیچ امکانی بابت رسوا کردن متهم پرونده در خصوص تضیع حقوق خویش دریغ نفرمائید.

2- با اعلام و یقین به اهداف مطالباتی تعیین شده مطابق قوانین و موازین موضوعه جاری نظام قضائی که قراردادهای منعقدهء بسته شده فی ما بین متهم اصلی پرونده و پیش خریداران پروژه ها ،موضوعیت و حقانیت آن را به ثبوت و اثبات می رساند ، ثبت ، تثبیت و اعادهء حقوق مسلم شاکیان بدون دفع وقت با لحاظ سه مورد به هم گره خورده و پیوند یافته ذیل اجباری ،الزامی و غیر قابل برگشت می باشد.

1-2 اعلام و مکتوب شدن میزان دارائیها و اموال و املاک احراز شده ،کشف شده به واسطهء دو تیم کارشناسی مورد وثوق دستگاه قضائی از متهم اصلی پرونده که در حال حاضر در ضبط و توقیف و در اختیار کامل مسئولین ذیربط میباشد و رقمی بالغ بر1334 میلیارد تومان برآورد کارشناسی دارد.
2-2 اعلام تعداد واقعی شکات بر اساس قراردادهای بسته شده.
3-2 مجازات متهم اصلی پرونده و سایر شرکاء فاسد و تبهکارش مطابق قوانین کیفری و حقوقی حاکم بر ارتکاب اعمال مجرمانه.

3- به لحاظ به کارگرفتن خرد جمعی کلیه اعضا و درگیر کردن عموم شاکیان در تعیین سرنوشت احقاق حقوق خویش و مشارکت دادن در کلیه نظرها،گفتارها،کردارها تصمیمی مبنی بر گروه بندی اعضاء اتخاذ گردیده است که مرحله اول آن امروز جمعه 12/9/89 انجام میگردد و مراحل بعدی ا ز جمعه آینده (19/9/89) ادامه خواهد داشت. و باروشن نمودن مزیت های مثبت آن تحقق اهداف تعریف شده را به فضل و حول قوه الهی و یاری و کمک کلیه شاکیان آگاه و فهیم و دارای دانش فنی و صنفی به سرانجام خواهیم رسانید.

خداوند متعال یارتان . پیروزی همراهتان
والسلام علیکم

۲۸ نظر:

گلسرخي گفت...

درود بر تمامی عزیزان فهیم و آگاه نگین غرب

عزیزان، مافیای رانتخواری زمین گسترده تر و خطرناکتر از آنست که ما فکر میکنیم ، آقای عبدا..شهبازی نویسنده و محقق کشورمان را بجرم افشای اسامی زمین خواران شیراز که در آن امام جمعه و فرمانده سپاه برکنار شده آن شهر مشارکت داشتند به یکسال و نیم زندان محکوم نمودند چرا که ایشان در کتاب زمین و انباشت ثروت با پیوند تکوین الیگارشی جدید در ایران امروز دست به افشاگری زمین خواری در شیراز زده بود ، بنابراین به این نتیجه میرسیم که نظام و قوه قضائیه اگر هم بخواهد با مالباختگان باشند هم نمیتوانند زیرا مافیای رانتخواری تا قلب نظام با نام اسلام نفوذ نموده است و خیلی طبیعی است که صدا و سیما هم نتواند و یا نخواهد تجمع اعضای مالباخته نگین غرب را اطلاع رسانی نماید !!!!در نتیجه ما باید روزنه های امید دیگری را جستجو نائیم که که جربزه انتشار اخبار این پرونده ننگین را به گوش جهانیان برساند که آن هم رسانه های خارجی میباشند ما نباید انتظار زیادی از صدا وسیمای وابسته داشته باشیم ، همانطوریکه عزیزان مستحضرند مقابل تمامی نهاد ریاست جمهوری ، قوه قضائیه ددادگستری بیت رهبری !!و..........اخیرا" صداوسیما!!!تجمع داشتیم اما هیچ فایده ای نداشت جز اینکه فقط سعی شد که با این تجمعات پرونده مختومه نشود اما دردی از مستأجر این پرونده ننگین کاسته نشد!! با حرف و وعده وعید که نمیتوان با زندگی دشوار و پرمشقت امروز تهران زندگی کرد.

عزیزان و دوستان رنجدیده امید است که با همفکری و اتحاد نظر از این به بعد پیام خود را از طریق تجمع مقابل سازمان ملل متحد و رسانه خارجی به گوش جهانیان برسانیم .

ناشناس گفت...

دوستان باسلام خواستم به شما اطلاع بدم که شخص آقای… مجری شبکه … هم از مالباختگان در یکی از پروژه هاست. این موضوع رو یکی ازدوستانم که کارمند صداوسیماست بمن گفته،این دوستم میگفت درکل چندین نفر از کارکنان ودست اندرکاران صداوسیما هم جزو مالباختگان پروزه ها هستند اما ازترس اخراج شدن به تنهایی نمیتونند درصداوسیما کاری بکنند چون متهم به سواستفاده شخصی از موقعیت رسانه میشوند.بنظرم تجمع درمقابل رسانه ملی صداوسیما کار درست وحساب شده ای است وهر چه جمعیت درمقابل صداوسیما بیشتر باشه نتیجه بهتری میده.دوستم میگفت هر چه جمعیتتون بیشتر وشعارتون هم صنفی تر وفقط برای اعاده حقتون باشه صداوسیما بیشتر مجبور ومسول نسبت به پخش تجمع شمامیشه وچاره ای جز پخش نداره اما اگه جمعیت کم باشه اینکار رونمیکنن.به امیدجمعیت بیشتر

ناشناس گفت...

واقعا مسئولین قضائی و مدیریتی مملکت چطوری می خواهند پاسخگو باشند . خبر شدم که روز چهار شنبه عد ه ای از کسانی که از تعاونی دولتی کارگران برق در هشتگرد زمین خریده بودند و سند منگوله دار دستشان هست و حالا بر اثر رانت خواری ها زمینهایشان بی اعتبار و نا معلوم اعلام شده جلوی مجلس تجمع خواهند داشت. این افراد بی چاره با داشتن سند منگوله دار و مشاع جفت پایشان در هواست ! یعنی با داشتن سند منگوله دار ممهور به مهر قوه قضائیه به آنها می گویند ببخشید زمینی در کار نبوده ولی به شما سند داد ه اند؟؟؟ و به روایتی تعدادشان 30000 نفر است ... حالا بعضی از این آقایان با شنیدن چهار تا کلام که داریم برایتان می سازیم خیالشان خوش شده ؟؟؟؟ بابا این زمینهای فاز 5 هشتگرد سند منگوله دار قوه قضائیه در دستشان هست و این تعاونی کار گران برق هم یک نهاد وابسته به دولت محسوب می شود و آقایان دارند به همین راحتی می زنند زیرش و می گویند بروید به قوه قضائیه شکایت بکنید ؟؟؟ از کی از قوه قضائیه و سندش به خودش ؟؟؟ یعنی این ملت بدبخت سر کارند ؟؟ حالا عده ای از همانهایی که زمانی دست بوس حاج آقای حرمزاده بو ده اند با یک کلام اقایان در قوه قضائیه دیگر خیالشان جمع شده ؟؟ بابا به چه زبانی بای گفت ... قوه قضائیه ای که مهرش پای سند منگوله دار هست هیچ دفاعی از مهر خودش نمی کند یعنی سند قوه قضائیه کشک است حالا این اقایان به حرف شفاهی دلخوش کر ده اند ... بخدا قسم که اگر به من پیش سند بدهند و شماره واحد و مکان و زمان را ه برایم تعیین کنند تا زمانی که آپارتمانم را تحویل نگیر و نبینم که همه تحویل گرفته اند و بعدا معارضی نخواهد بود خیالم راحت نمی شود.
در جائی که 10 سال داشتند سند به اسم قوه قضائیه می زدند و ملت بدبخت بی خبر از همه جا تمام دارائی خود را به امید آینده جمع کر ده اند و رفتند از دلالها ی خود آقایان زمین هشتگرد را به چند برابر قیمت خریده اند، حالا هیچکسی زیر بار مسئولیت نمی رود و بعضی ها لبخند رضایت از چهار تا کارگر توی پروژه به لبشان نشسته ؟؟؟؟
واقعا نمی دانم خدا چرا جواب اینهمه بی عدالتی و دزدی را در این کشور ما نمی دهد ؟؟؟؟ قدیمها کسی سایه اش بر حق دیگری می افتاد تمام زندگی اش زیر و رو می شد . الان این دزدان و غارتگران که خیلی هم ظاهر و صلاح به نظر می رسند اموال و دارائی مردم را بالا می کشند و مسئولین حکومت اسلامی خیلی راحت سرشان را به طرف دیگر می چرخانند ( و یا اصلا زورشان نمی رسد) و خدا هم با این حرام زاده ها اری ندارد و اینها همچنان به چپاولگری مشغولند !!!؟؟؟ یعنی کی میشود که این گردونه بر عکس به چرخد و این مردم مظلوم حق خود را بتوانند از حلقوم ظالم بیرون بکشند؟؟؟ ایا چند تا مثل ما بدبختهای نگین غرب و بدبختهای هشتگرد و .... وجود دارند که هیچکسی اجازه رسانه ای شدن گرفتاریهای اینها را نمی دهد که صندلی خود را حفظ کند؟؟؟ من که دیگر به کفر گوئی افتا ده ام و نعوذ بالله در ذهن خودم از خدا هم گله می کنم که جواب عاملین جلوی صحنه و پشت صحنه اینهمه بدبختی اعمال شده به این مردم راه گم کرده را نمی دهد؟؟؟؟؟
ولی نه میگویند خدا صبرش زیاد است و وقتی بزند بد می زند!! پس با دیدن اینهمه ظلم علنی و آشکار و بی لیاقتی افراد کلیدی که ظاهرا سالم هستند ولی نا توان و بی لیاقت هستند منتظر انتقام جدی از خداوند باشند . دیر . زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. اینها همه مهلتهایی است که خداوند می دهد شاید آقایان بیدار شوند و جبران کنند . واویلا

ناشناس گفت...

سلام
ظاهرا 20:30 راجع به نگین غرب گزارشی پخش کرده لطفا کسانی که شنیده اند اطلاع رسانی نمایند

ناشناس گفت...

متن مصاحبه محسن اژه ای:
http://beta.iribnews.ir/VMK/Body.aspx?id=948165

حبیب صالحی گفت...

هر دم از این باغ بری می رسد ...
دیروز محسنی اژهایی سخنگوي قوه قضائيه گفت:
اميدواريم پرونده نگين غرب به زودي به سرانجام برسد

به گزارش ايسنا، سخنگوي دستگاه قضايي در خصوص پرونده نگين غرب با تاكيد بر اين نكته كه مردم بايد توجه داشته باشند كه در برخي از موارد اين‌گونه افراد قادر به انجام تعهدات خود نيستند، ادامه داد: دستگاه قضايي در طول مدت رسيدگي به اين پرونده نهايت تلاشش را كرده كه در مرحله اول مردم به پول‌شان برسند. همچنين در اين رابطه رييس سابق دستگاه قضايي نيز اقدام به تشكيل جلساتي كرده بود. اخيرا نيز شكات اين پرونده نمايندگاني را معرفي كردند تا مطالبات‌شان را بيان كنند و در نهايت مردم به پول خود برسند. اميدواريم اين پرونده به زودي به سرانجام برسد.

نکته : مردم به پول خودشون برسند. حتما هم مورد نظر این مسوول محترم اصل پول اعضاء هست دیگه !!!

ناشناس گفت...

ارسال شده به سایت تابناک : آقای اژه ای فرمودند:تقصیرخودخریداران بوده...(بخش سانسورشده)جناب آقای اژه ای 10سال پیش! 12هزارشهروندایرانی درپایتخت! براساس ّبیش از 2سال تبلیغ درروزنامه هاو...!بصورت کاملا"رسمی وباقراردادمکتوب که به تاییدهمه مسولین مملکتی هیچ مشکلی ندارد!دراین پیش خریدثبت نام کرده اندوبعضا"تا30میلیون تومان! پرداخت کرده اند... پروژه به این بزرگی! باتابلوی چند ده مترمربعی! کنارپررفت وآمدترین!، اتوبان کرج!...ماعقلمون کم بود!ماساده بودیم!ماقدرت نداشتیم!ماسوادنداشتیم! شماها تواین 10سال کوجاتشریف داشتید!!؟؟؟؟
خواهش میکنم پیام منوکه اززبون12هزاربیگناه ظلم دیدست پخش بفرمایید

فرزاد گفت...

تابناک نمیدونم بازخم خورده های نگین غرب چه مشکلی داری که نه تنهااخبارمشکلات وتجمعهای بزرگشون پخش نمیکنی که حتی حرفای مسئولین هم دراین موردسانسورمیکنی.من 90%اخباروازطریق این سایت پیگیری میکنم.یکم انصاف به خرج بده.

فرزاد گفت...

البته آقای اژه ای جواب شمارودادن!تابناک سانسورکرده!!ایشان فرموده اندتقصیرخودخریداران میباشد!!!!یک مثال 3میلیون پرداختی مربوط به یک واحدی روهم زده اندوموضوع رابسط وجاری وساری به پروژه12هزارنفری 12هزارواحدی 1334میلیاردتومانی نمودند. توخودحدیث مفصل بخوان ازاین ....

فرزاد گفت...

نقل ازبخش نظرات تابناک:(لطفا"به سایتهامراجعه کنیدودربحثها شرکت کنید)علی جان1- 10سال ازشروع پروژه و5سال ازشروع پیگیری قضایی2-آقای اژه ای فرمودندتقصیره خودمالباختگانه!!!اگه تواخباردیده باشی مثال هم زدند!!!!اینجااون بخشش سانسورشد!؟3-تصورکنیداین موضوع تویک کشوری بغیرازایران اتفاق میافتاد!فکرکن دولت،مجلس وقوه قضاییه اون کشوراچه کارمیکردند واینجاچکارکرده اندبعد10سال؟!!

ناشناس گفت...

متهم پرونده نگين غرب روز بازداشت گفته بود مبلغ صد ميليارد براي خرج پرونده كنارگذاشته و تاكنون هم نشان داده كه خوب خرج ميكند حتي افراد خودش را بعنوان نماينده شكات معرفي ميكند احتمالا شماهم بي نصيب نبوديد كه حدود 5 سال از اين قضيه ميگذرد و انطور كه براي كوچكترين مسئله جارو جنجال ميكنيد ساكت هستيد انشاا.. هركه در اين رابطه كوتاهي ميكنند با فروغي محشور شود ....!!!!!!

ناشناس گفت...

با سلام خدمت کليه عزيزان،

واقعا من هم دارم به عدل خدا شک ميکنم ؟ اين همه ظلم در حق اين همه مردم؟؟ بعد از 10 سال سرگرداني ، انتظار ، قوه قضائيه نالايق داره وعده سر خرمن ميده ؟؟ پس کجاست عدل خدا!!!!!!! چرا کسي توي اين مملکت به داد ما نميرسه ؟؟؟ ديگه بايد چيکار کرد ؟؟ خدايا 10 سال انتظار و زجر کافي نيست ؟؟؟

ناشناس گفت...

سایت تابناک:شاكيان نگين غرب سال ها منتظر تصميم گيري قوه قضائيه از تلاش ننشسته اند ولي با اينهمه اموال فروغي كه بالغ بر 1334 ميليارد ريال مي شود و تعداد شاكيان حدودا ده هزار نفرند كه عده اي از ايشان نيز تقريبا سه هزار نفر حذف خواهند شد چه عواملي از حل اينمساله صدمه مي خورند كه شاكيان را مانند امواج بر آب سرگردان كرده اند و حتي حكم صادره دادگاه تجديد نظر نيز به آنها ابلاغ نمي شود. و سخنان ابهام آميز تحويل مي گيرند در حاليكه همه منتظر راهكار اجرايي نهايي براي رسيدن به حقوقشان هستند.

يك عضو گفت...

اموال فروغي مفسد - مقدار 1334 ميليارد تومان صحيح است و نه 1334 ميليارد ريال . لطفا توجه فرماييد .يعني اگر تقسيم به 7000 نفر بكنند به هر كدام 200 ميليون تومان مي رسد .قابل توجه آنهاييكه فكر مي كنند كه اين متهم ( فروغي ) توانايي آن را نداشته كه براي مردم چيزي بسازد .و الكي در باغ سبز نشان داده است كه مردم پولشان را بردارند و بياورند تا فروغي كيسه اش را پر كند .
بله اين ثروت از همان 10 ميليون و 20 ميليون هاي ما انباشته شده است .حما آقاي اژه اي هم بايد اين را بداند .

ناشناس گفت...

یک مطلع :
تعبیر واقعی سخنان حضرت آقای اژهای

خبرنگار: آقای اژهای تکلیف پرونده نگین غرب بعد از 3 سال پیگیری چه شد ؟
آقای اژه ای: ای آقا این همه سوال شما تا ما را می بینید پرونده نگین غرب را سراغ می گیرید مگر مدیرتان به شما نگفته این از سوال های ممنوعه است؟
حال به هر حال ما طی چندین نشست که با رئیس قبل و حال قوه قضایه در همین مورد داشتیم که بتوانیم راهی پیدا کنیم که دوست عزیز و زحمت کشمان را حاج آقا فروغی را به نحوه ی مشگلش را حل کنیم و اعضا را قانع کنیم که دستشان به جای بند نیست هنوز نتوانستیم با تلاش بسیار قوه قضایه امید داریم با دادن چند غازی به یک سری از اعضا سمج این مشکل حل و پرونده تمام شود البته مقصر اصلی خود مردم هستند کسی که پول کافی برای خرید یک واحد در شهرهای بزرگ را ندارد بهتر است تا آخر عمر برود مستاجری با 1 میلیون تا 50 میلیون که نباید انتظار داشت خانه دار شوند متهم هم مقدار بسیاری از این اموال را تا به امروز خرج احتیاجات مسولان مملکتی کرده که این خدمت ایشان تا به امروز از دید ما بیرون نرفته به هرحال امید داریم با خسته شدن یا ناامید شدن اعضا این پرونده تمام شود . یک مطلع

ناشناس گفت...

بسمه تعالی
جناب آقای اژه ای
واقعا از اینکه اینگونه مسئله را معکوس جلوه می دهید وکلیه افراد محترم وفهیم عضو نگین غرب را افرادی طماع و نادان فرض می کنید ،ابتدا برای شما و سپس برای کلیه افراد محترم وفهیم نگین غرب متا سفم .
جناب اژه ای برای شما متاسفم چون پس از گذشت ده سال از پرونده ،و حضور شما در جلسات مربوط به این پروژه(به قول خودتان) فقط همین مقدار از این پرونده را درک کرده اید . در صورتی که اگر به لیست افراد عضو این پروژه نگاه می کردید بالای 40 درصد آنها دکتر ومهندس وحتی حقوقدان هستند که در این پروژه نام نویسی کرده اند . وحال از شما می پرسم آیا همه اینها نادان و طمع ورز بوده اند ؟ این چه القای است که از طرف قوه قضائیه بر علیه شکات صورت می گیرد ؟چرا اذهان عمومی را اینگونه فریب می دهید.؟ بطوری که بستگان من که از این واقعه تا حدودی با خبر هستند . پس از همین گزارش کاملا خلاف واقع شما، با تماس تلفنی مرا قربانی طمع ورزی خود می دانند . ومتهم را صاحب حق ، چون من بقول شما با طمع ورزی ، خانه 3/5 میلیونی می خواستم .در حالی که هنوز در یک خانه مستاجری زندگی می کنم .وبابت همین پروژه آن هم 5 سال پیش نزدیک به 20 میلیون تومان پرداخت نموده ام {واحد 75 متری) .
اما جناب آقای اژه ای از طرفی از دست شما بسیار ممنون هستم . چرا که با بیان این مطالب اخیر شما ،ایمان پیدا نمودم که دیگر از قوه قضائیه هیچ توقعی نباید داشته باشم .چرا که تکلیفم را مشخص نمودید .
اما برای شما همدردان عزیز وشکات محترم هم متاسفم .چون می بینم به چه افرادی وچه سیستمی دل خوش کرده اید، تا حقوق پایمال شده تان را باز پس بگیرید . شما را بخدا سوگند می دهم کدام یک از شما منتظر گرفتن خانه 3/5 میلیونی بوده اید ؟ پس این....... دیگر چیست ؟ متا سفم که پس از 10 سال اکنون ما متهم شدیم ،آنهم بجرم درخواست یک سر پناه برای زن و فرزندانمان .
آنقدر ناراحت هستم که نمی دانم دیگر چه بنویسم .و این درد دل 10 سال ستم و زجر و انتظار را به که بگویم ؟
عزیزان ستم دیده ساکت نباشید تا بدانند ما هنوز زنده ایم هر چند نفس هایمان به شماره افتاده است .
والسلام
مهندس محسن -م

کلواسفندیار گفت...

مدیر محترم وبلاگ

با سلام عین مطالب سخنگو در روزنامه اطلاعات روز سه شنبه به این صورت است .
یاد آور می شود در حال حاضر فقط وفقط قاضی پرونده یعنی آقای زرگر تصمیم گیرنده ومنبع درست اطلاعاتی است. چون هر دم از این باغ دمی میرسد ......
عین مطالب روزنامه اطلاعات :
پرونده نگين غرب و شفق

وي در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران مبني بر اين كه پرونده نگين غرب و مجتمع شفق بيش از 9 سال است كه بدون صدور رأي و حكم باقي مانده است، گفت: در موضوع پرونده اين دو تخلف اقتصادي مي‌توانستيم در همان 10 سال گذشته با يك حكم سريع متهم را روانه زندان کنيم و سپس او را به پرداخت جزاي نقدي محكوم كنيم، حال فارغ از اين كه متهم مي‌توانست جزاي نقدي را پرداخت كند يا اين كه شكات به هيچ كدام از اموال خود نمي‌رسيدند و در نهايت فقط به زندان رفتن اين فرد سبب مي‌شد تا شكات يك آرامش خاطر پيدا كنند. فارغ از اين كه آنها به اموالشان نرسيده بودند، ديگر نمي‌توانستند كاري انجام دهند.

سخنگوي قوه قضائيه تاکيد کرد: اما قاضي پرونده اين كار را نكرد و در طول اين سال‌ها تلاش كرديم تا با برگزاري جلسات متعدد و مختلف كاري كنيم تا حداقل شاكيان پرونده به بخشي از مطالبات خود برسند. حجت‌الاسلام والمسلمين محسني اژه‌اي يادآور شد: شهروندان خودشان موجباتي فراهم كردند كه از آنها كلاهبرداري شود، زيرا هيچ عقل سليمي نمي‌پذيرد كه با مبالغي اندك كسي بتواند خانه‌اي با آن شكل و شمايل به دست آورد.

وي همچنين در پاسخ به سئوال يكي از خبرنگاران مبني بر اين كه در دوره رياست آيت‌الله هاشمي شاهرودي اقدامات بسيار اساسي در قوه قضائيه انجام شد، ولي در اين دوره شاهد برنامه جديدي نبوده‌ايم، افزود: در دوره حضور آيت‌‌الله شاهرودي اقدامات بسيار خوبي در دستگاه قضايي انجام شد، اما توجه كنيم كه اين اقدامات در طول دو دوره پنج‌ساله يعني 10 سال انجام شده است.

ناشناس گفت...

نه آقا ما ها نمی فهمیم ، اصلا قوه قضائیه ما نمونه است ؟؟؟ تمام کشور های دیگه آمدن از الگوی کاری این قوه قضائیه نمونه در دنیا استفاده کنند و رمز موقیت این نهاد پاک و قوی را بپرسند ولی کسی حاضر نشده رمز موفقیت این قوه محترمه را به اجنبی های کافر بدهد! واقعا که !!! در اخبار اینترنتی دیدم که در نیوزلند یکی از وزرای کابینه از امکانات وزارتی خود برای تهیه بلیط هواپیما برای همسر خود استفاده کرده که چیزی معادل 500 دلار بوده یعنی حد اکثر 500000 تومان ما می شود که دولت و قوه قضائیه اشان بر سرش خراب شده اندو از وزارت انداختنش و آبرو و حیثیتش را بر ده اند که دیگر از منابع مردمی و دولتی کسی استفاده شخصی نکند!!! بله انها کافرند و ما مسلمانیم ... بزرگان ما کفته اند وای به حال شما از روزی که دیگران به اسلام عمل کنند و شما فقط اسم مسلمان را حمل کنید... واقعا اگر در این سیستم ما کسی بود که این درد را می فهمید باید مثل آن صحابی پیامبر در جا جان می داد چون فهمیدن این درد برای کسی که احساس مسئولیت بکند جان را از بدن انسان فهیم و سالم و مسئول خارج می کند !!!

ناشناس گفت...

جناب آقای اژه ای چرا به صراحت سخن نمی گوئید و حرف دلتان را نمی زنید که به همه مردم بگوئید ای مردم فروغی از خودمان است و ما یک موی کندیده این دوست عزیز و دست به جیب را به هزار تا این عضوهای خانه بدوش نمی دهیم آنقدر شما مردم را سر کار می گذاریم تا کوله بارتان را بردارید پی کارتان بروید .کاش حرمت لباس تنتان را می داشتید . یک مطلع

ناشناس گفت...

در ميان خبر نگاران يك نفر هم جرات نكرد بپرسد كه اقاي اژهاي اينكه ميفرماييد سعي ميشود شكات به پولشان برسنند يعني چه؟ ايا پول يك واحد مسكوني و يا به مقدار پولي كه داده اند. اي خاك بر سر بدبختمان كه چگونه خفه مان كرده اند.

ناشناس گفت...

قبل از هر چیز گوشه ای از سخنان گهر بار جناب آقای اژه ای سخنگوی محترم قوه قضاییه!!!

"سخنگوی قوه قضائیه با طرح این سوال که در کجای تهران، حتی در 13 سال پیش یک واحد آپارتمان 75 متری ، سه میلیون تومان قیمت دارد؟، گفت: مردم می دانند که این افراد قادر به انجام تعهدات خود نیستند و با علم به این موضوع قرارداد می بندند."

بابا مانده ایم از این همه درایت کشف نشده و پنهان مانده از دیدگان مسولین بلند مرتبه این مملکت!
بیش از 10 سال (یک دهمه) از اقدام 13-14 هزار مجنون و شیدای روزگار برای قرارداد بستن با فردی که قادر به انجام تعهداتش نیست میگذره... هنوز که هنوزه نتوانستند پیدا کنند پرتقال فروش را!!!!
عجب سخن حکیمانه زدید جناب اژه ای روی هرچه ... سفید کردید.... و ما نا آگاهان و دیوانگان را رسوای عالم نمودید... فقط یک سوال ساده اگر اینگونه است... چرا برای شما عاقلان زمانه و همکارانتان با این حد از درک و ادراک عمیق، حل موردی به این راحتی، وقت و زمان برده؟!
پ.ن

ناشناس گفت...

مدیر محترم وبلاگ خواهشمندم در درصورت صلاحدید این متن زیبا و کوبنده در صفحه اصلی وبلاگ نمایش داده شود:
(آیا قرار است عدالت با وجود این بزرگانی چون آوای ها و اژه ای ها به صلیب کشیده شود؟
آیا برداشت این بزرگان از دین ،از عدالت ،از انصاف و از حقوق مردم همین اندازه است؟
این عدالت علیست یا معاویه ؟
آیا این آقایان قبل از هر صحبتی نیم نگاهی به آن ترازوی عدالت و آن فرشته حامی عدالت نمی اندازند ؟
امروز باید بعد از 10 سال دربدری در این بیابانهای ورد آورد مردم زیاده طلب ، ناآگاه،و.....خوانده شوند
این مردم مظلوم که دستشان به جای ای بند نیست کاش این آقایان حد اقل خجالت از آن فرشته سنگی می کشیدند ؟ امروز دیگر باید بعد از 3 سال درماندگی در این پرونده قوه قضایه عذر خواهی کند ؟
عذر خواهی کند از این مردم بخاطر 3 سال دربدری این مردم بی پناه.
عذر خواهی کند از این مردم مظلوم بخاطر نداشتن حتی یک قاضی عادل و قاطع در این عدالتخانه.
عذر خواهی کند از خود عدالت
عذر خواهی کند از تمامی وجدانهای بیدار
عذر خواهی کند از تاریخ قضاوت
این چه پرده نمایش مسخره ایست که امروزه این مردم بی پناه به خاطر امید داشتن سقفی از خودشان باید بعد از 10 سال به تیر زبان این بی خبران از خدا باید از پای بیفتند ؟بدانید این مردم از شما بخدا شکایت می برند از شما به خون گلوی فرزند حسین شکایت می برند این شماو این فرزند شیطان که چنین بی محوا از او حمایت می کنید باشد دیدار این مردم بر پل صرات با شما.
(راهیان عدالت)
با احترام و ارادت پویا

ناشناس گفت...

50 بار پیام دادم تجمع جلوی un ولی هیچ کس توجهی نکرد یا حد اقل تجمع جلوی بیت علما در قم

ناشناس گفت...

متن بالا که راهیان عدالت است بحق گوشه ای درد جگرهای سوخته این مردم است پیشنهاد می کنم کپی این متن از طرف اعضای نگین غرب به رئیس قوه قضایه و ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و بیت رهبری ارسال شود شاید یکی از این ارگانها وجدان بیداری داشته باشند و از خواب بیدار شوند .

ناشناس گفت...

ضمن تشکر اززحمات همگی بخصوص گردانندگان این وبلاگ می خواستم بپرسم چرااعضا تا به حال اقدام به گرفتن وکیل برای این پرونده نکرده اند؟

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید:

دوستان عزیز برای چندمین بار است که خدمت خوانندگان و دردمندان پروژه نگین غرب عرض میکنم ما نباید دلمان را به این قوه بی عدالت که کفه بی عدالتی آن بر کفه عدالت آن سنگینی میکند دل خوش کنیم دوستان بخدا اگر تا حالا این تجمع های ما نبود الان این پرونده مختومه شده بود اینها فقط از تجمع ما هراس و بیم دارند و بس
واقعا" این فروغی که لعنت خدا بر او و هفت جدش و ... باد چه صیغه ایی است که ده هزار نفر حریف او نمیشود
و این همه نیرو و قوه ایستادگی در برابر این مردم مظلوم را از کجا بدست میآورد .
همسنگران اعضای مظلوم پروژه نگین غرب با برنامه ریزی برای هفته بعد یک تجمع گسترده برای بدست آوردن حقوق خود پایه ریزی کنیم فراموش نکنیم که از حاشیه پردازی بدور باشیم چون این فروغی خیلی کثیف تر از این حرفهاست .
دوستان خواهشا" در مورد مکان و روز تجمع نظر دهند
با تشکر رامین

ناشناس گفت...

دوستان من هم به گفته دوست ناشناس که گفته تجمع جلوی بیت مراجع قم بکنیم ، موافقم ! فکر می کنم مؤثر باشد. نمی دانم چرا هر دولت مردی که می خواهد جای پای خودش را محکم کند یک سفر دوره ای به محضر علمای قم می رسد !! حتما تا ثیراتی دارد که اینکار را میکنند. شخصی به نام اشعری که از مجلس نتوانست هیچ رای اعتمادی کسب کند و ریاست یکی از سازمانها را بعهده دارد آنقدر خرابکاری کرد که دیگه خود آدمهائی هم که خودش آورده بود قبولش نداشتند زمزمه عوض شدنش بلند شده بود که یکی دو تا سفر رفت دستبوسی آقایان در قم و جایش تثبیت شد و هنوز هم همچنان به خرابکاری های خود ادامه می دهد و کسی با وی کاری ندارد. همینطور اگر یادتان باشد یکی از مزرموز ترین عوامل فروغی که حتی مدتی همراه صادقترین اعضاء خود را جا کر ده بود ، وقتی که دستش رو شد که برای حاج آقای حرامزاده فروغی کار می کند و در بین اعضا نتوانست کاری دیگر پیش ببردچند تن از عوامل عضو نما را جمع کرد و رفت قم پیش همین علماءبرای راسخ و طرح راسخ زد که اثراتش هم در مدت کمتر از 40 روز دیده شد!
بنا بر این حالا که مشخص شده که گیر الان دست خود قوه قضائیه هست اتفاقا زودتر می توان نتیجه گرفت اگر چند تا اتوبوش اجاره کنیم و اعضائ را برای یک سفر زیارتی سیاحتی و از همه مهمتر اطلاع رسانی به علماء وآیات عزام به قم ببریم و با هر کدام یک ملاقات 1 -2 ساعته داشته باشیم و این کار را چند بار تکرار کنیم ... برایشان مطلب را توضیح دهیم و درخواستهای روشنی را بدستشان برسانیم ... باور کنید جواب می دهد. این فروغی حرام زاده یک چیزی می دانست که آدم اجیر کرد و فرستاد آنجا که طرح راسخ که نزدیکترین طرحی بود که به اجرا نزدیک شده بود ناگهان رفت هوا... باور کنید اگر پیش علما برویم یک تغیر رفتار اساسی در قوه قضائیه دیده خواهد شد .. انشاءالله

ناشناس گفت...

با سلام

موافق این طرح میباشم خواهشا" اعضا نظر
بدهند تا برای اعزام برنامه ریزی های لازم را بعمل آوریم
با تشکر رامین