ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

گزارش روز جمعه تاريخ 19/9/89

فراخوان نمایندگان مردمی شاکیان حضور جمعی بالغ بر1400 نفر در روز جمعه تاریخ 19/9/89 را به همراه داشت . شاکیان و مالباختگان پروژه نگین غرب و سایر پروژها (لازم به توضیح است که یکی از ویژگیهای این جمعه حضور جمع کثیری از شاکیان و مالباختگان سایر پروژه ها چون شهرک راه آهن – باغستان بوده که در اتحاد و اتفاق و ایجاد یکپارچگی با شاکیان نگین غرب) جملگی برآنند به اقدامات جدی و موثرتری بابت اعاده مطالبات خویش مطابق برنامه ریزی دقیق انجام شده ودرحال انجا م بپردازند.
نماینده مردمی شکات پس از ذکر اخبار و رویدادها ی حادث شده در خصوص پرونده شاکیان به تحلیل و  تفسیر اظهارات و مصاحبه های برخی از مقامات مسئول مرتبط با پرونده پرداخت . در پایان گروه بندی متجاوز از 1100 نفر از اعضاء شاکی با تعیین سر گروه ها پیرواقدامات جمعه  قبلی (12/9/89) وارد مرحله ترکیب بندی نهائی شد.  در نظر است برمبنای این شالوده ریزی، فرم پذیری اقدامات تشکیلاتی از نظم و نسق دقیق تری بعد از این برخوردار باشدتا مسیر هموار سازی اعاده مطالبات با به کارگیری نیروی انسانی متشکل و سازمان یافته با سرعت بالاتری وارد فاز عینیت بخشی به حق و حقوق مسلم شکات گردد.

سخنان نماینده مردمی
بسمه تعالی
ضمن سلام و ادب  حضور شاکیان و اعضا محترم خدمت کلیه عزیزان با ید عرض کنم که در طول هفته جاری یک مصاحبه طولانی با خبرنگار صدای جمهوری اسلامی داشتم که به تبع و تاثیر تجمع شاکیان در مقابل صدا و سیما اتفاق افتاد.در این مصاحبه به طور کلی ماجرای شکل گیری تخلفات متهم اصلی پرونده از سال 72 تا به امروز به همراه کلیه اقدامات قضائی برای خبرنگار محترم واکاوی و باز خوانی شد .ایشان قول مساعدی در خصوص رسانه ای کردن این مطالب فرو خفته در سینه چندین هزار نفر در این چند سال اخیر را دادند.
موضوع دوم اظهارات جناب آقای حجت السلام  محسنی اژه ای سخنگوی محترم قوهء قضائیه و دادستان کل کشور است.
اینجانب به همراه سایر نمایندگان مردمی و کلیه شاکیان آگاه و فهیم پرونده بر این باوریم این اظهارات و توضیحات ایشان که در واقع نوعی دفاع بد از منافع  شاکیان پرونده است ، خروجی عادلانه از این موضوع را با چالشهای جدی مواجه خواهد ساخت:
1-    این که شاکی با حرص و طمع و آز و نیاز کاذب دنبال خرید واحد یا آپارتمانی ارزان قیمت به مبلغ 300/5 (پنج میلیون و سیصد هزار توما ن ) بوده ، دور از حقیقت و واقعیت ماجراهای خانه های پیش خرید شده است . ایشان متاسفانه در این ارزیابی از عملکرد شاکیان با فاصله گرفتن از اطلاعات درست وموثق با زیر سوال بردن شعور اجتماعی شاکیان به عبارتی به فرافکنی حیثیتی پیش خریداران مبادرت نمودند. حداقل پرداختی ثبت نام کنندگان در این پروژه مطابق قرار دادهای منعقده کمتر از 10 الی 12 میلیون تومان آن هم تا سال 83 نیست.
2-    این کلمه حق و حقوق شکات دانسته نیست چقدر سخت و سنگین شده است که متاسفانه از زبان مقامات قضائی مرتبط با پرونده پس از گذشت چهار سال رسیدگی به آن هنوز که هنوز است بیان نمی شود. اصولا با توجه و علم به این موضوع که شاکیان از سال 79 و 80 با پرداخت مبالغ معین و توافق شده قرار داد تملک واحد و آپارتمانی را بستند که بارها و بارها به واسطه عاملین و شرکتهای قرارداد منعقد کرده متهم اصلی پرونده ، رسید و تائید شده است چگونه است یک مقام و مسئول رده بالای قضائی با یک معامله شفاف انجام شده زمان سپری کرده و مهر تائید خورده به خانه اول برگشته و صحبت از دادن پول شکات می نمایند.
3-    جناب آقای اژه ای در بخشی از توضیحات خویش اشاره به این موضوع کردند که زندان رفتن متهم عاید و ثمری برای شاکیان ندارد.
اولا پرونده متهم با عنوان مفسد اقتصادی با صدور کیفر خواست اعدام راهی دادگاه شده بود که با دلایل نامعلوم و حتی با ذکر جرایم و تخلفات عدیده اقتصادی و اجتماعی در خصوص اتهامات وارده به متهم در رای دادگاه بدوی تبرئه شد . آن زمان هم بنا را بر این گذاشتند اگر چنانچه متهم اعدام بشود شاکیان متضرر خواهند شد اکنون آنچه از زبان آقای اژه ای شنیده می شود این موضوع است که اگر متهم در زندان بماند شاکی متضرر خوا هد شد. شگفتا متهم زمانی که آزاد بود شاکی باز هم متضرر بود لطفا اعلام بفرمائید در پذیرش چه وضعیتی برای متهم پرونده مالباختگان به حق و حقوقشان خواهند رسید.!!؟؟
بنا بر این با قبول این حقیقت که هنوز راه کار مناسبی برای حل عادلانه این مسئله در اراده و برنامه کاری قوه قضائیه نیست به بیان مطالبات و حقایق و افشاگری در خصوص متهم پرونده و اقدامات بدون نتیجه نظام قضائی کماکان ادامه خواهیم داد تا انشا الله این گارد بسته در مقابل علنی نشدن پرونده و ندادن حکم و رای عادلانه را باز کنیم ، این پیله حفاظتی تنیده شده بر پیکر مملو از گناه متهم پرونده را بشکافیم، این سد سکوت رسانه ای را بشکنیم .
  
          به پایداری خورشید می اندیشیم.
          داوري بدون خطاي زمان را پاس مي داريم.
          ناپايداري  ابرهای تیره،تارو شكننده رااز طبیعت فراوان تجربه داریم .

خداوند متعال یارتان
پیروزی همیشه همراهتان
                                                 والسلام علیکم

۱۹ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام به همه دوستان
ممنون بابت اجتماعات که اگه نبود الان یکایک اعضا بدهکار فروغی شده بودند بخاطر تشویقش به کلاهبرداری.
حق الناس 11000 نفر گریبانشان را خواهد گرفت انشاالله

ناشناس گفت...

سلام،
بنده به شخصه معتقدم که اگرصدای اعتراض به گفته های آقای اژه ای به گوش ایشان ومسئولین دیگرنرسد،10گام به عقب رفته ایم.وپیشنهادم اینست که مجددا"به صداوسیمامراجعه کرده وآنجاتجمع نماییمزیراایشان ازطریق صداوسیمااین صحبت بی مسئولیت ونابخردانه رازده اندوبرای رساندن صدای اعتراضمان بایددرهمان محل اقدام نماییم.لطفا"درصورت موافقت نظردهیدتااگرتعدادنفرات موافق زیادبودمدیرمحترم وبلاگ موضوع راعمومی کنند.

علي-م گفت...

با تشكر از تمام اعضائي كه روز 8/9/89 جلوي صداو سيما تجمع كرده بودند بالاخره روز 20/9/89 ساعت 20/14 دقيقه برنامه اي از راديو ايران و بعد از خبرها درمورد نگين غرب و مصاحبه اي كه آن روز در جلوي صداو سيما انجام شده بود پخش شد كه بسيار خوب و جامع بود . باتشكر از زحمات آقاي ...از صداي جمهوري اسلامي ايران

ناشناس گفت...

سلام،دوستان وهمدردان،تاوقتی که نظرآقایان درقوه قضاییه اینست که مامشتی بیسواددست وپاچلوفتی هستیم نتیجه همین است که میبینید.حرف آقای اژه ای اگردقت کرده باشیدحدود 1 ماه پیش توسط آوایی هم گفته شده بود.اگه اعتراض نکنیم قافیه راباخته ایم.جلوی صداوسیمایاقوه قضاییه.مدیرمحترم وبلاگ لطفا"موضوع راهدایت فرمایید.

ناشناس گفت...

آيا الان ساخت و سازي شروع شده است؟ چرا براي انتخاب شركت راي گيري نكردند؟
آيا خبرداريد كه پروژه نگين كوهستان شهرك نفت(انتهاي پونك چه وضعيتي دارد و آن را هم خواهند ساخت يانه؟
چرا گفته شد كه پرونده هاي نگين غرب و شفق جداهستند؟

ناشناس گفت...

بسمه تعالی
انا لله وانا الیه راجعون
جناب آقای اژه ای وقضات شاغل در قوه قضائیه :
مرگ عدالت وکرامت انسانی را بدست شما بر عموم رنج کشیدگان وهمدردان نگین غرب تسلیت می گویم
آنگاه که امام علی (ع) فرق مبارکش در راه اعتلای عدل به دو نیم شد و آنگاه که امام حسین (ع) خون پاکش در راه عدالت ومبارزه با مستکبرین بر زمین ریخته شد انگاه که تمام شهدای جنگ تحمیلی عزیز ترین سرمایه خود را در راه احقاق حق وعدالت اهدا کردنند وانگاه که این حقیر بعنوان یک رزمنده کوچک شبها وروزها لحظه ای خواب به چشمانم راه پیدا نمی کرد تا مبادا دشمن که قصد غصب سرزمین و کشورم را داشت به آرزوی خود برسد . لحظه ای فکر نمی کردم که روزی در سرزمین ایران اسلامی شخصی بتواند تمام زندگیم را از من ودیگر عزیزان این مملکت بگیرد و بزرگان قضاءاین کشور ‌نه تنها دفاع نکنند ویا حتی ساکت باشند بلکه بخاطر رانت مالی ونسبی آن ملعون به دفاع از او بر خیزند .!! واقعا باور نمی کنم .!!! عزیزان ، مسئولین این مملکت را چه شده است که به این نقطه رسیدند ؟!!
لذا سخن کوتاه میکنم به این آیه :
انا لله وانا الیه راجعون
محسن - م

ناشناس گفت...

لطفا اسم سرگروه ها رابنويسيد كه اكثرا افراد پير وپخته وباسوادند تا
تبليغ نشود همه اين اجتماعات از طرف
سه نفر است

ناشناس گفت...

سلام خسته نباشيد.انشا اله موفقيت با ماست حتما به حقمان مي رسيم

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید:

دوستان و همسنگران ظاهرا" با این برنامه ریزی ها و تجمع جلوی صدا وسیما در این دو سه هفته اخیر طرف مقابل یعنی دار و دسته فروغی کثیف و مزدور و اطرافیان پست فطرتش که برایش حاشیه امنیت قضایی درست کرده اند یه خورده به خودشان آمده اند و احساس ترس و واهمه میکنند و ای مطلب در مصاحبه های اخیری که در مورد این پرونده شده مشهود و معلوم است چون میخواهند با این حرفهایی نابخردانه ذهن اعضا را منحرف نمایند اما واقعا" کور خواندند خیلی اشتباه میکنند دوستان پیروزی نزدیک است منتهی با برنامه .
از امروز برای تجمع هفته بعد برنامه ریزی کنیم از همه اعضا خواهشمند است در این مورد نظر بدهند.
با تشکر رامین

ناشناس گفت...

بنظر بنده در حال حاضر بهترین راه برای حل این مشکل تحصن نامحدود در جلوی یکی از ارگانها تا رسیدن به یک نتیجه قابل قبول می باشد.

ناشناس گفت...

یک مطلب جالب جهت آگاهی اعضا:
امروز با خبر شدیم گروهی از اعضای پروژه مراورید غرب طی دریافت یک نامه از شرکت که مهر شده توسط قوه قضایه می باشد به آنها اعلام نمودند که شما به علت عدم پرداخت بدهی های خودتان قردادهای شما فسخ شده می باشد برای تسویه حساب می توانید مراجعه به دفتر شرکت مراجعه نمائید ؟
جالب اینکه بنده با چند نفر از این اعضا صحبت داشتم اکثر آنها تا به امروز بالای 30 ملیون پرداختی داشتند و اعلام می نمودند ما بر حسب اعلام خود قوه قضایه که گفته بود تا اطلاع ثانویه دیگر پول به حساب شرکت واریز ننمائید دیگر پرداختی نداشتیم بنده هنوز سر از این معما در نیاوردم که آیا دفاتر شرکت هنوز فعال هستند ؟ و می توانند از اعضا پرداختی داشته باشند ؟ و قوه قضایه بر چه اساس بر جکم فسخ قرداد آنها مهر زده آیا این روند ادامه پیدا می کند ؟

ناشناس گفت...

سلام دوستان و هم دردان
مي خواستم از تلاشهاتون تشكر كنم. ان شاء الله با پيگيري حقوقمان به زودي حقمان را از اين تبهكاران خواهيم گرفت.

هادی گفت...

تحسن جلوی بیت علما فراموش نشود روز آن را تعیین کنید

شهاب گفت...

باسلام خدمت اعضاءمظلوم
دوستان گرامی،در روزگاری که فساد آشکار و نهان و به گواه خود دولتمردان از تریبون های رسمی و رسانه های دولتی،در عمیق ترین لایه های حکومت رخنه کرده،انتظار برقراری عدالت و گرفتن حق مظلوم از ظالم اگر نگوییم انتظاریست کاملاً بیهوده،بدون تعارف نوعی خوش باوریست.مگر آنکه پرده خوش خیالی را از مقابل دیدگانمان کنار زده و بدون واردشدن و درگیری در جریان هایی که عوامل فاسد این پرونده هر از چندگاهی برای ایجاد تفرقه و اشتقاق مابین اعضاءبرایمان ترتیب میدهند،وارد کارزاری تمام عیار شویم و این مهم را نه فقط در شعار که حقیقتاً در عمل تا احقاق حقوق حقٌه مان ادامه دهیم.
در اینجا ضمن تشکٌر و قدردانی از مدیران محترم وبلاگ و دوستان بزرگواری که در تمامی این سالهای ظلم و بی عدالتی مشعل روشنگری و حق طلبی را برای اعضاء دردمند روشن نگاهداشتند،پیشنهاد میکنم؛باتوجه به تجربه تجمعٌات گذشته و نتایج ملموس آن در صورت موافقت اکثریت اعضاء، تجمعی پرشور در مقابل مجلس شورای اسلامی (خانهء ملت)
برگزار گردیده و با تنظیم رنجنامه ای (از روند شرم آور این پرونده ملی )به
امضای نمایندگان ،تسلیم کمیسیون محترم قضایی مجلس گردد.باشد که روزنه امیدی و وجدان بیداری در خانهء ملت برای این ملت دردکشیده و مظلوم پیدا شود.
به امید پیروزی

ناشناس گفت...

سلام بر نمایندگان مردمی
چرا تجمعی در مجلس اسلامی گذاشته نمی شود به نظر می رسد با نمایندگان تهران که دنبال حق و حقوق مردم می باشند مثل توکلی و مطهری کلیه موارد را درمیان گذاشته و متعاقبا یک تجمع در جلوی مجلس داشته باشیم که اگر این کار چندین بار انجام شود انشااله نتیجه دهد

ناشناس گفت...

عزیز من چرا دور حلقه بسته می گردید این مجلس همانی است که ده ها بار تجمع کردیم و آقای رئیس مجلس خیلی آمرانه و علنی نامه نوشتند که موضوع به مجلس مربوط نمی شود به قوه قضائیه مراجعه کنید. در ضمن شما چند تا نماینده سالم در مجلس می شناسید فکر میکنید چند در صد می شوند؟؟؟ پس موضوع را باید از سرچشمه پی گیری کرد و آن هم همان علمای قم هستند . همه جا را تجربه کردیم غیر از این یکی پس این تجربه را از ذست ندهید

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید:

هر کجا میخواهد باشد اما کوبنده و گسترده و با انسجام و یکدلی فقط و فقط تجمع تجمع باز هم تجمع.
برای سه شنبه برنامه ریزی کنیم
خواهشا" سریعتر تصمیم گیری شود
با تشکر رامین

ناشناس گفت...

سلام دوستان و همدردان نگین غرب
بار دیگر در این اجتماع عدالت محور نهالی که طی ده سال درختی تنومند شده سر بر آورد که باغبان آن تعاونی مسکن کارگران برق تهران بود ثمره این درخت سی هزار میوه تلخ بود بکام سی هزار خانواده مستضعف که برایادامه زندگی بیک تعاونی مسکن که نام یک اداره دولتی را یدک میکشد اطمینان کرده دارو ندار خود را بپای شیادان و مفسدین خدا نشناس بریزند ثبت کل اسناد منقوله دار صادر کرده دفاتر اسناد سند وکالت برای اعضا صادر کرده سازمان عمران شهر جدید هشتگرد بابت هر عضو سه ملیون ریال پول گرفته حالا میگویند زمینی در کار نیست تروریستهای اقتصادی دستگیر شده اند قوه قضائیه نه ماه است که روی پرونده کار میکند و میگوید پرونده بقدری سنگین استکه ممکن است سالها طول بکشد بله دوستان قصه پر غصه ما را هم بدانید. ولی ما برای احقاق حق خود از پای نمی نشینیم....

ناشناس گفت...

ددم یاندی
یعنی ما زمین باختگان پروژه هشتگرد تعاونی مسکن اداره برق هم باید ده سال بدویم و نتیجه نگیریم. تا اونوقت که من پیر پیر شدم ننه.
امیدوارم به زودی هم ما و هم نگین غربی ها نتیجه بگیرند.

قربان همگی
زری خانوم