ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

گزارش روز جمعه تاریخ3/10/89

     حضورجمعی فزون بر 1200 نفر از شاکیان واقعی پروندهء پروژهء نگین غرب و سایرپروژه ها وهمراهی مستمرو مداوم شاکیان  شهرک راه آهن  در کنار سایر مالباختگان در محل پروژه نشانهءاستمرار و پیگیری تحقق مطالبات با انگیزهءبالاو تحسین آمیز پیش خریداران در امر اعاده حق و حقوق مسلم خویش می باشد.
     ارباب ظلم و ستم در هر لباس و کسوتی،مفسدان متهم و حرام خوار ،عناصر و عمله مزدور و حقوق بگیر باند مافیائی" این دسته مفسد"((به تعبیر مقام معظم رهبر عظیم الشان انقلاب ایران اسلامی))تتمیع شدگان ،جاهلان نا آشنا به مسائل و مبارزات صنفی، ره گم کردگان امروز و مدعیان دیروز ،منحرف کنندگان مسیر اعاده حق طلبی شکات ،که در طول این چندین سال به طور مداوم و مستمرو نوبتی با عناوین و چهره های متفاوت وارد این مدار توطئه شده اند، خواسته و ناخواسته، ظالمانه و مظلوم نمایانه در مقابل تحقق این حقوق غیر قابل برگشت به صف آرائی پرداختند بدانند و آگاه باشند که فریب و ترفند و تبلیغات اغوا کننده درتلاقی با انقضای تاریخ مصرف دیگر بی اثراست .حتی اگر بر فرض محال این چنین تصور نمائیم که شاکیان از رسیدن به خواسته های خود بازخواهند ماند،قدر مسلم آن است که دیگر پس از این به هیچ عنوان و به هیچ بهانه ائی تن به وعده های بی اساس نخواهند داد و شیفته ومسخ  اظهار و بیانی بدون رعایت ولحاظ موازین متقن وابزارهای تعریف شده قانونی لازم الاجراء بابت تحقق خواسته های مشروع وغیر قابل انکارخویش نخواهند شد.                                                                            

     سخنان نماینده مردمی
                                                                                                                                                               
     بسمه تعالی

     با یاد و نام حسین سلام الله علیه و تسلیت مجدد شهادت اسوه و الگوی پیروزی در مبارزه حق بر باطل و خون بر شمشیر با  درخواست قبولی طاعات و عبادات عزیزان  سوگوار از خداوند متعال و عرض خسته نباشید به کلیه شاکیان و مالباختگان محترم:
    بدون دفع وقت و اطاله کلام پیرو مباحث و اقدامات جمعه های گذشته با  تشریح و توضیح مسائل مورد نظرو  مطرح   در جمع اعضاء به سمع و نظر دوستان می رسانم:
    گروه بندی طرح و مطرح شده در جمعه های قبل با تشکیل اولین جلسه تشکیلاتی سر گروه ها وارد فاز اقدامات اجرائی سریع خود شده و با تداوم قراردادن اعضاء ثبت نام نشده در گروه بندیها،ترکیب بندی و ساماندهی کلیه اعضاءشاکی قرار گرفته در این ترتیب بندی نوین تشکیلاتی ،اقدامات قانونی خویش را با رعایت کلیه موازین صنفی لخاظ شده موضوع قوانین جاری و ساری نظام مقدس اسلامی با قاطعیت تمام  ادامه خواهیم داد .
     این ابزارتشکیلاتی با نیت تحقق خواستها ئی شکل می گیرد که ذیلا" اعلام می گردد و در برگیرنده مبانی و شاه کلید اعاده مطالبات لازم الاجرا شاکیان می باشد.
    1-علنی نمودن پرونده به دلیل جلوگیری از سوء استفاده های مجدد و توطئه های جدید و مخاطره آمیزی که در شرف تکوین است. با توجه به تجارب اتفاق افتاده فراوان گذشته که با عملیاتی کردن آنها شاکیان واقعی از رسیدن به مطالبات به حق و قانونی خود در مراحل نهائی اجرائی شدن آنها باز ماندند.
    2 - ثبت و تثبیت حق و حقوق کامل و اعادهء بدون دفع وقت شاکیان واقعی پرونده با توجه به قراردادهای منعقده ما بین متهم اصلی پرونده و شرکت های صوری اقماری اش و پیش خریداران به انتظار نشسته 10 ساله به دوصورت :
     2-1- تحویل واحد آپارتمانی با مندرجات و مشخصات فنی قید شده و متعهد شده در قرار داد با لحاظ زمان بسته شده.
     2-2- پرداخت طلب ریالی معادل ارزش روز واحد خریداری شده.
     3- اعلام عمومی و علنی و مکتوب میزان دارائی ها ی احرازشده و کشف شده به واسطه دوتیم مجرب وحاذق کارشناسان دادگستری استان تهران که قطعا" و یقینا" مورد وثوق واطمینان نظام قضائی بوده و هستند و در حال حاضر این اموال و املاک در ضبط و توقیف قانون در انتظاراجرای عدالت می باشند .
    4- اعلام و علنی نمودن تعداد واقعی شکات بدون بزرگ نمائی  بابت به انحراف و بن بست نکشیده شدن مسیر   رسیدگی پرونده.
    5-اجرای بدون چون و چرای مجازات متهم و سایر متهمان پرونده مطابق موازین قوانین کیفری با توجه به کیفیت ارتکاب اعمال مجرمانه ائی که بر مال،اموال وحیثیت اعضاء و شاکیان حادث شده است.
                                                                                 
                                  
                                                                                                 والسلام علیکم

۲۰ نظر:

آریوبرزن گفت...

آفرین بر همت و غیرت شما نیک اندیشان نگین غرب

تجمع مقابل صدا و سیما اعتراض به گارد بسته و مخفی کاریهای قوه قضائیه میباشد .
قرار ما مقابل صداوسیما


دوشنبه 06/10/89

ناشناس گفت...

مبلغ دیرکرد مندرج در قرارداد فراموش نشود

مهرداد گفت...

لطفااگردر خصوص تاريخ اعلام نظر دادگاه تجديد نظر اطلاعي در دست داريد اعلام فرماييد

ناشناس گفت...

خدا نگه دار همه انهائی که دست روی دست نگذاشته اند و دلشان را به نوشته ها و جلسات صوری و حرفهای خوش ظاهری که مردم را به خواب خرگوشی می برد، نکر ده اند. آفرین بر شما و نماینده عزیز مردمی که اگر اقدام شجاعانه این عزیزان نبود بایستی هنوز پشت ورقه ها و در خواستها پنهان شویم و ببینیم بلاخره کدامیک از این آقایانی که چهار سال است ما را سر کار گذاشته اند تصمیم می گیرند رحمی به حال ما بکنند.
ضمن تشکر از اقدامات همه شما عزیزان، من پیشنهاد می کنم تجمع در قم را در مقابل دفاتر علمای معروف قم را هم جزء دستور کار قرار دهید که فکر می کنم تاثیر به سزائی خواهد داشت.
دیگر جای مسامحه با کسی نیست. اینطور به نظر می رسد این طرح جدید نیز سرنوشت طرح هفت ماه بعد طرح 2 ساله بعد طرح ..... دچار خواهد شد پس لااقل نگذاریم این دزدیها و حیله گری ها از گلوی این خائنین راحت پائئین برود. اگز زندگی ما را به جهنم تبدیل کر ده اند ، حداقل کاری که ما می توانیم بکنیم مقایله به مثل است. به خدا قسم که صواب برخورد با این حرامخوارها از گریه برای امام حسیم ( ع) بیشتر است چون این مبارزه یک گریه عملی است و راه واقعی امام حسین است. آیا وقتی امام حسین (ع) شهید شد غیر از این بود که گفتند او زیاده خواهی میکرد ! او کافر بود!او خودش به میدان جنگ آمده ! او خارجی است ! او بر علیه امیر المؤمنین قیام کرده ! او دنبال حکومت کردن است !!! آیا این کلامها همانهائی نیست که کمابیش به مظلومانی مثل من و شما می گویند!! آیا چشمان کسانی که ما را به بازی گرفتند با پولهای کثیف تطمیع نشده ؟؟ دیگر چه شباهت بیشتری به امام حسن( ع) می خواهید داشته باشید تا مظلومیت ما ثابت شود. پس بدادنید نه تنها راه ما و حق خواهی ما صحیح است بلکه به خدا قسم این اقدامات به نظر من عبادت است و واجبتر از نماز است که در مقابل یک مشت ظالم که همان معاویه های زمان هستندو بوی پول انها را مست کرده که بوی خون و تعفن ظلم را دیگر نمی فهمند!

آریوبرزن گفت...

مالباخته های عزیز

آفرین بر شما

زحمات نمایندگان واقعی مالبا خته های نگین غرب را پاس بدارید چون مبارزه بی امان خود را علیه بی عدالتی از بدو رسیدگی به این پرونده شروع نمودند و از محافظه کاری دوری جستند و به این نتیجه رسیده اند که هر چه سکوت کنند کلاه گشادتری سرشان خواهد رفت چون حدود 10سال تجربه نمودند که به وعده وعید دجالان گوش ندهند ، و من نیز با پیشنهاد دوست ناشناس عزیزم مبنی بر تجمع در حوزه علمیه قم موافقم .
باید این گارد بسته قوه قضائیه را باز نمائیم تا پرده را براندازیم و بفهمیم که چه دستهایی صحنه گردان این سناریوی مذبوحانه میباشد.

بامید آنروز

ناشناس گفت...

مدیر محترم وبلاگ سلام
اولا از تمامی اعضا فهیم نگین غرب وسایر پروژه ها که دیروز در تجمع صدا و سیما شرکت کردند تشکر می کنم.
بنده دیروز حوالی ساعت 10 به جلوی درب بلال رسدم جمعیت حدود 200 نفر بود که به تدریج زیاد شد و در طرفهای ظهر به حدود 500نفر رسیده بودیم و شعارها کوبنده و صریح بوده و مسئولین نظام و رئیس صدا و سیما را مخاطب قرار دادند و رویهمرفته تجمع خوبی بود و نیروی انتظامی هم در اطراف جمعیت حضور داشت ضمنا جا دارد از نمایندگان صادق مردمی هم تشکر ویژه بنمایم.
با احترام پویا

ناشناس گفت...

من از افرادی که در تجمع دیروز اطلاع رسانی کرده و با توزیع برگه شناسائی فروغی حرامی از حوزه علمیه قم اطلاع رسانی کردند تشکر می کنم.
دیروز بسیاری از مردم عادی که در خیلبان ولیعصر طی طریق می کردند و یا حتی سوار اتوبوس بودند پیاده شدند تا پارچه نوشته ها و به خصوص این برگه را با دقت بخوانند.

ناشناس گفت...

احتراما حضور در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه و یا در مقابل بیت مقام معظم رهبری در این مرحله می تواند مفیدتر باشد و ضمنا به نظر من رفتن به قم و وسائل ایاب و ذهاب مشکل است و سازماندهی آن مشکل دارد به نظر من هر یک از اعضا موظف هستند در اماکن عمومی و ادارات و مساجد و داخل حوزه ها و دانشگاهها نسبت به معرفی این آخوند حرامی خلع لباس شده و تشکیلات مخوف و ملعونش اطلاع رسانی کنند و افشا گری نمایند تا افکار عمومی جامعه در جهت فشار به مسئولین جهت حل مشکل این پرونده به کمک ما بیاید.
معرفینامه دایره مشمولین حوزه علمیه که حاوی عکس و مشخصات فروغی ملعون است و توضیحات چند خطی ذیل آن بهترین وسیله جهت معرفی این باند است که باید توسط اعضا به تعداد چند هزار برگ تکثیر شده و در سطح جامعه توزیع گردد.

ناشناس گفت...

ارسالی به وبلاگ تابناک(لطفا"به همه سایتها ارسال نمایید):
باسلام
آیااطلاعی ازتجمع پرشورستم دیده گان پرونده موسوم به نگین غرب مقابل صداوسیماندارید؟؟!!!!!!!!!!!!چراهیچ گزارشی دراین رابطه درصفحه اصلی درج نمی نمایید.لطفا"همچون گذشته باطرح موضوع دروبلاگ نشان دهیدکه مشکلات ماایرانیهاهم به اندازه مردم کشورهای دیگر(فلسطین،لبنان،...)برایتان اهمیت دارد.متشکرووبعضی ازگزارشات راذیلا"نقل قول مینمایم:...

ناشناس گفت...

عزیزان مدیریت محترم وبلاگ ،ضمن تشکر از زحمات شما و همراهی صمیمی شما با نمایندگان محترم مردمی در این اقدامات و امور خیر ، خواهشمندم در صورت امکان گزارشی بصورت جمعبندی از تجمعات نیز برای دید اعضاء بگذارید. زیرا اتفاقاتی که در تجمعات می افتد معمولا همه اش و یا نتیجه گیری ها به دید همه نمی آید و همیشه مشاهده می شود که شما زحمت می کشید و اطلاعات لازم را دسته بندی می فرمائید . پس اگر زحمتی نیست مثل همیشه یک جمعبندی و گزارشی را بفرمائید و چنانچه نتایجی بدست آمده را در صورت قابل ذکر بودن بر روی وبلاگ بفرمائید. گر چه ما دیگر عادت کر ده ایم که با وجود این حضرات عتیقه که مسئولیت امور پرونده را دارند هیچ نتیجه ای انتظار نداشته باشیم ولی بلاخره زور خودمان را می زنیم.
موفق و مؤید باشید که البته دعای بنده و خیلی از دوستان دیگر هم پشت سر شماست تائید بر این مطلب هم حضور جمعیت بیشتر در این تجمعات نسبت به بعضی تجمعات پیشین است

داود رجبی گفت...

با سلام خدمت شما عزیزان.
از خود شرمسارم که در تجمعات شما مهربانان حضور گرمی ندارم اما برای یکایک شما از صمیم قلب دعا می کنم.
متاسفانه من هم یکی از مالباختگان این پروژه هستم که ناراحتی های عصبی زیادی تا کنون برایم ایجاد شدهاست اما ....
دوستتان دارم

ناشناس گفت...

سلام1- 100بار اینجا پیام گذاشتم بازم میگم ما خطمون ولایتمداریه از بابه اینکه چون سیاسیمون نکنند ومارو اغتشاش گر معرفی نکنند-2-کارهای بزرگ یعنی احقاقه حق مردمانه بزرگی میخواهد(مولاعلی ع حق گرفتنی است نه دادنی)بزرگ شوید ونترس بیاید در تجمعات وندای لاحکم الا لله را سر داده وحقه خود را از ظالمی چون فروغی و ایادیش بستانیم فقط بیایید کوتاهی بس است تورو بخدا تعدادی که محافظه کاری میکنیددست بردارید از این تفکرتان والله اینگونه پیش برویم با ترس و لرز 10سال دیگه هم به نتیجه نمیرسیم ببینید عید در راه است و این داستان 10ساله شدتا کی تجمعاته مخفیانه در نگینه غرب جمعها را میخواهید در پیش گیرید بخدا بس است 100بار گفتم گوش ندادید چند بار حرفه ما را گوش کنید-پیش علمای قم برویم اتوبوس کرایه کنیم همه را سازماندهی کنیم-مطمئنم نتیجه میدهد من خود چند بار به ایت الله مکارم گفته ام با چت کردن ایشان از ماجرا با اطلاع است برویم نتیجه میگیریم علما تیغشان برنده میباشد در این نظام -ممنون علیم

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید:

بنده باید عرض کنم این بار اگر میخواهیم تجمع برگزار کنیم باید طول مدت برگزاری تجمع را از ساعات به روز تبدیل کنیم تا ببینیم این حرام زاده فروغی و غلامان حلقه به گوششان باز هم میتوانند این تجمعات را نادیده بگیرند خیلی کثیف ترند واقعا" که.....

در تجمع بعدی به فکر چادر و وسایل گرمایی باشیم و تا نتیجه نگیریم از جایمان تکان نخوریم
با تشکر رامین

ناشناس گفت...

جناب رامین
من هم بانظر شما موافقم و ضمنا به نظرم روز جمعه و محل نماز جمعه دانشگاه تهران و حضور بالای هزار نفر اعضا در کنار همدیگر و تکرار شعارهای جلوی صدا و سیما و حضور سایر نمازگزاران و نهایتا خطیب نماز جمعه را وادار به عکس العمل خواهد کرد.
فراموش نکنیم ائمه جمعه تهران پیش از آنکه یک مقام مذهبی باشند به عنوان نماینده ولی فقیه در استان تهران مقام سیاسی هستند.
لذا به نظر من باید این هفته یا در آینده نزدیک یک تجمع خیلی بزرگتر از جلوی درب بلال در دانشگاه تهران برگزار کنیم.هم نمازمان را می خوانیم و هم به مبارزه با فروغی مفسد می رسیم.

ناشناس گفت...

هر دم از این باغ بری می رسد !
در وبلاگ آذری نظراتی گذاشته شده که ماهیت این وبلاگ را اضهرمن الشمس کرده ! فقط کم مانده که بگن فروغی و علیمردان با هم ازدواج کنند و یک خانواده تشکیل بدهند که مشکلات مردم را حل کنند! مثل اینکه همه چیز هماهنگ شدست. فروغی حرام زاده شده "حاج آقا فروغی" و علیمردان خائین حرامی تر از فروغی که عملا تبدیل به دست راست باند فساد شد شده " مهندس علیمردان ..." دیگه چی می خواستیم از این بهتر که آنقدر قضیه علنی شود که اینطوری بی حیا و با جرات دو عامل فساد را ازشون تعریف بکنند و بگند ... آره اگر اینها بیایند مشکل ما حل خواهد شد ؟؟!! اینهائی که چنین مطالبی را می نویسند یا عوامل باند فساد هستند که دیگر با عملکرد قوه قضائیه پر رو . جری شده اند و یا یادشان رفته که اصلا مشکلات بواسطه فروغی حرام زاده ایجاد شده و بعد علیمردان پست تر از او در زمانی که مردم داشتند باند فساد را مغلوب می کردند بدل زد و دوباره جریانات را به نفع فروغی حرامزاده پیشبرد. در ضمن در همان نظر از خود آذری هم در نزد آقایان شفائت گردیده !!؟؟؟
ای وای که چطور در مملکت ما فساد اینچنین جذاب و فاسدان اینطور خر خود را می رانند. پس اسلام کو !!؟؟؟

ناشناس گفت...

با سلام :
این اقای بهرام .م که همه رو با نظرات آبکی و پر از غلط های املایی خودش که در تمام وبلاگها انعکاس داره به ستوه اورده بود بالاخره ماهیت خودش را در نوشته ای در وبلاگ اقای اذری با طرفداری اشکار از فروغی و علیمردان به نمایش گذاشته .

ناشناس گفت...

خبری از تابناک
نماینده رئیس قوه قضائیه در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد آخرین نتایج رسیدگی به پرونده نگین غرب گفت: به تمامی افرادی که در این پروژه با آنان قرارداد بسته شد طبق قرارداد واحد مسکونی تعلق می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد زرگر ظهر چهارشنبه در حاشیه همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: خلا قانونی موجب شده تا برخوردهای انجام شده در زمینه قاچاق کالا و ارز بازدارنده نباشد بر همین اساس برای رفع خلا قانونی موجود لایحه ای آماده شده که در حال طی مراحل قانونی است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر ارزیابی اش از فعالیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در طول سالهای اخیر مناسب نبوده و می توانست بهتر از اینها عمل کند.

نماینده رئیس قوه قضائیه در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امکانات ناکافی و کمبود نیروها از دیگر عوامل موفق نبودن این ستاد بوده است.

حجت الاسلام زرگر گفت: در 15 استان کشور 147 قاضی دادگاه در 120 دادسرا مشغول به فعالیت هستند و به پرونده های قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه رسیدگی می کنند.

وی با اشاره به پرونده نگین غرب گفت: این پرونده به بنده محول شده که بنده نیز قبل از صدور حکم به دنبال احیای حق مردم هستم.

رئیس شعبه 36 دادگاه تجدید نظر افزود: کلیه اموال دو متهم این پرونده توقیف شده و از آن برای ساخت پروژه استفاده می شود.

حجت الاسلام زرگر گفت: به تمامی افرادی که در این پروژه با آنان قرارداد بسته شده بود طبق قرارداد واحد مسکونی تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد: در فاز اول که تا یک ماه و نیم دیگر تکمیل می شود 600 واحد مسکونی تحویل مردم داده شده و تا سال دیگر نیز 900 واحد مسکونی دیگر ساخته و تحویل می شود.
یک معلم

ناشناس گفت...

بنام خداکد خبر: ۱۴۰۵۹۲تاریخ انتشار: ۱۵ دي ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰تعداد بازدید: ۲۶۸۶نسخه چاپی
ارسال به دوستان
ذخیره
توقیف اموال متهمان پرونده نگین غرب
حجت الاسلام زرگر گفت: به تمامی افرادی که در این پروژه با آنان قرارداد بسته شده بود طبق قرارداد واحد مسکونی تعلق می گیرد.
نماینده رئیس قوه قضائیه در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد آخرین نتایج رسیدگی به پرونده نگین غرب گفت: به تمامی افرادی که در این پروژه با آنان قرارداد بسته شد طبق قرارداد واحد مسکونی تعلق می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد زرگر ظهر چهارشنبه در حاشیه همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: خلا قانونی موجب شده تا برخوردهای انجام شده در زمینه قاچاق کالا و ارز بازدارنده نباشد بر همین اساس برای رفع خلا قانونی موجود لایحه ای آماده شده که در حال طی مراحل قانونی است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر ارزیابی اش از فعالیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در طول سالهای اخیر مناسب نبوده و می توانست بهتر از اینها عمل کند.

نماینده رئیس قوه قضائیه در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امکانات ناکافی و کمبود نیروها از دیگر عوامل موفق نبودن این ستاد بوده است.

حجت الاسلام زرگر گفت: در 15 استان کشور 147 قاضی دادگاه در 120 دادسرا مشغول به فعالیت هستند و به پرونده های قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه رسیدگی می کنند.

وی با اشاره به پرونده نگین غرب گفت: این پرونده به بنده محول شده که بنده نیز قبل از صدور حکم به دنبال احیای حق مردم هستم.

رئیس شعبه 36 دادگاه تجدید نظر افزود: کلیه اموال دو متهم این پرونده توقیف شده و از آن برای ساخت پروژه استفاده می شود.

حجت الاسلام زرگر گفت: به تمامی افرادی که در این پروژه با آنان قرارداد بسته شده بود طبق قرارداد واحد مسکونی تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد: در فاز اول که تا یک ماه و نیم دیگر تکمیل می شود 600 واحد مسکونی تحویل مردم داده شده و تا سال دیگر نیز 900 واحد مسکونی دیگر ساخته و تحویل می شود.
X Share Google Reader Stumble Upon Delicious Facebook Twitter Digg :

ناشناس گفت...

در مصاحبه آقای زرگر گفته شده : 600 واحد امسال و 900 واحد سال بعد تحویل می شود ، اگر راست باشد و بشود می شود تازه واحدهای موجودی که فروغی حرام زاده نیم ساخته گذاشته پس بقیه چی و کی و چطوری؟ البته زیاد به این حرفها نمی شه اعتماد داشت که دادستان قبلی تهران هم از این سه ماه و دو ماه و 10 روز و غیره زیاد می گفت ! آگر اینقدر مطمئن هستند چرا یک پیش سند و یا مکتوب با قید حدود زمان نمی دهند. نه عزیزان این حرفها از طرف مسئولین برای نه فقط خوش خیال کردن ما بلکه برای خوش خیال کردن و کم کردن فشار مقامات بالاست. تا مستندی دست ما نداده اندبا قید زمان و زمان بندی و اینکه چگونه و چطور می خواهند انجام دهند به این حرف ها خوشحال شدند با عرض معذرت فقط حماقت است. حتی اگر واحد این تعداد را هم بدهند و بقیه بلاتکلیف بمانند مگر اینها آسایش خواهند داشت ؟؟ اینقدر ساده لوحی بس است!

احمد گفت...

سلام :
فرض کنیم حرف ساخت و تخویل خونه ها درست باشه .شما حساب کنید ببینید خونه هایی که هفتاد هشتاد درصدش تموم شده را یک سال ونیمه میخوان تحویل بدند !! اونوقت خونه ای که هنوز کلنگش زمین نخورده چند سال طول میکشه .
واقعا اینا پرفسورند .