ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

مصاحبه جناب آقای زرگر که با موج استقبال روبرو شد !؟

بنام خدا
 اخیرا جناب آقای زرگر مصاحبه ای داشته اند و ایشان فرمود ه اند: 600 واحد تا یک ماه و نیم آینده آماده  تحویل می شود و در سال آینده هم 900 واحد دیگر ساخته خواهد شد که موج امید را برای بعضی از اعضاء و وبلاگهای خاصی ایجاد کرده ولی مکررا سئوالاتی از این وبلاگ میشود که ما متاسفانه جوابی برای آن نداریم ! لذا این سئوالات را به دید عموم می گذاریم که  اعضاء و یا خود مسئولین پاسخگو باشند:

1-طبق اظهارات جناب زرگر، مجموع این آپارتمانها برای امسال و سال آینده 1500 واحد خواهد شد! یعنی اگر فرض کنیم وعده قوه قضائیه اینبار دیگر محقق خواهد شد ، بطور مجموع فقط 1500 شاکی تا سال آینده به واحد های خود می رسند پس بقیه  اعضاء چطور و چگونه و کی به واحد های خود می رسند؟
2-آیا این 1500 واحد همان نیم ساخته هایی نیست که قبلا ساخته شده و تا سال آینده تکمیل خواهد شد ؟ اگر اینگونه است پس هیچ طرحی برای ساختن واحد های جدید در دست نیست ؟
 3- در مقطعی قوه قضائیه اعلام کرد این پرونده 11000 شاکی دارد که البته بعدا به گونه ای تکذیب شد ! حالا با فرض اینکه اصلا شاکیان خیلی کمتر از این رقم هستند و فرض کنیم که 6000 نفر باشند که منتظر واحد خود هستند ، بر اساس  اعلام جناب آقای زرگر یعنی 4500 نفر باید صبر کنند و ببینند که دو سال دیگر چه اتفاقی می افتد؟
4-اولویت واگذاری این واحد ها چگونه خواهد بود ، ضمن آنکه مطلع هستیم که متهمان پولهای زیادی از بعضی اعضاء گرفته اند که خارج از نوبت به آنها واحد تحویل دهند؟
5-با توجه به اینکه این واحد های نیم ساخته تطابقی با قرار داد های اعضاء ندارد ، یعنی خیلی از آنها متراژ کمتر و یا مشخصات قرار داد را ندارد ، چه پیشبینی برای این نقصانها شده که بعدا دوباره اعضاء دچار مشکلات بعد از ساخت و ساز نشوند؟
6-آیا اگر واقعا قرار است این واحدها ساخته و تحویل شود ، آیا عاقلانه تر نیست که از حالا اعضاء تعیین واحد شوند و  تضمین نامه ای از طرف قوه قضائیه بدست آعضاء داده شود که کاری که میخواهد بعدا انجام شود از حالا بصورت موازی انجام شده تا سرعت کار بالاتر برود؟
7- تکلیف پروژه های دیگر چه می شود ؟ خیلی از اعضاء پروژه های دیگر نگرانند که  نکند آنها به باد فراموشی سپرده شوند.

نا گفته نماند که  تعدد سئوالاتی که سر در گمی شاکیان را نشان می دهد به همینجا ختم نمی شود ولی ما فعلا به همین چند سئوال بسنده کردیم که شاید مسئولین بتوانند پاسخگو باشند !
البته عجیبتر اینکه دیده می شود که اینجا و آنجا سخنان آقای زرگرتکرار می شود و با تیتر درشت نوشته میشود ولی هیچیک از این سئوالات دیده نمیشود و حتی بخش نظرات وبلاگ را برای این مطلب کور می کنند که  سئوالات مربوطه شنیده نشود ؟؟؟ موضوع چیست ؟؟ آیا با توجه به تجربیات قبل و وعده های شفاهی و بدون خطوط مشخص و حرکات مشابه قیلی از طرف افرادی که مشخصا عوامل متهم بود ه اند، دوباره داستانی تکراری بگونه ای دیگر تکرار نمی شود ؟؟

۲۷ نظر:

ناشناس گفت...

امبدوارم تمامی اعضا از قول های قبلی قوه قضا درس گرفته و اتحاد مان را حفظ کنیم.

ناشناس گفت...

حتی اگر آپارتمانها را به همه هم تحویل دهند و اماده کنند ( با فرض محال) آیا می خواهند وامی که تعیین شده بوده را از ما بگیرند ؟؟ اگر چنین باشد محاسبه خسارات و ضررهایی که ما کر ده ایم در طول این مدت چگونه محاسبه خواهد شد ؟ آیا ضرر و زیانی که به ما وارد شده بیش از وام و بقیه بدهی بعضی از اعضاء مظلوم نیست ؟؟؟

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید:

دوستان بیایید به قوه قضاییه پیشنهاد بدهیم در حل این مشکل ملی که قوه قضاییه در آن عاجز مانده از کشور عربستان چند قاضی مجرب اجاره نماید و پس از حل و فصل این پرونده ملی آنان را به کشورشان باز گرداند و هزینه این اجاره قضات عربستانی را ازاعضای طماع نگین غرب (طبق فرمایش آقای اژه ایی)تامین نماید.
کاری که الان خیلی از تیم های فوتبال برای تقویت و نتیجه گرفتن از سایر بازیکنان کشورهای دیگر استفاده میکنند و بعضا" نتایج مطلوبی میگیرند

البته قضات چند کشور دیگر نیز میتواند مد نظر باشد.
دوستان شما چه نظری دارید؟

با تشکر رامین

ناشناس گفت...

من سال 81 ثبت نام کردم و اگر قرار است که به ما تا پایان امسال و یا سال بعد خانه دهند باید نامه ای چیزی برای ما می آمد که مطلع شده و آماده اسباب کشی شویم.

ناشناس گفت...

خطاب به مسولان پرونده
با تشکر از زحمات چندین ساله ی شما خدمتگزاران ملت ، بدینوسیله ما فریب خوردگان نگین غرب که ازهمین ملت بوده وبر اثرنادانی و طمع کاری خود در دام افتاده ایم از اشتباهات خود توبه نموده واز شما که شیفتگان خدمتید نه تشنگان قدرت استدعا داریم چنانچه بر اشتباهات ولی نعمتان خود قلم عفو کشیده اید، بر ما منت گذاشته و اعلام بفرمایید آیا شاکیان نگین غرب کلا 1500 نفرند که شما مدام صحبت از 600 و 900 میکنید و اطلاع رسانی کامل نمیکنید؟!
اجرتان با خدای توانا
یک نفر از مملکت گل و بلبل

ناشناس گفت...

چرا حکم رسمی نمیدنوچرا رای نمیدن.حرف که باد هواست.با این کارا میخوان فکر اعضا رو منحرف کنند از اصل پرونده که هرکی فقط نگران خودش باشه و جدایی بیاندازند بین اعضا

محمد گفت...

سئوال : مثل اینکه آب داره سر بالا می ره و قورباغه هم ابو عطا می خونه !
جناب آقای زرگر فرمود ه اند که: ما سعی می کنیم مردم به حقوقشان قبل از صدور حکم برسند !!؟؟؟ آیا این از نظر قضای اسلامی و کل قوانین قضائی قابل قبول است ؟ اصلا اگر حکمی داده نشده چگونه اموال متهمان توقیف(مصادره شده)؟ آیا این روش به گونه ای گرفتن رضایت از شکات برای اینکه نهایتا این فروغی مفسد فی الارض را نه فقط از اعدام بلکه از حبس برهانند نیست ؟؟ آیا چقدر سخت بود که حکم اعدام این مفسد فی الارض صادر می شد که بقیه هم درس بگیرند و عمله و اکر ه اش هم نا امید شوند و دست و پای خود را جمع کنند و بعد اموال خودش و تمام اموالی که به نام فک و فامیلش کرده است ضرب العجل ضبط می شد و مشکل مردم حل می شد ؟؟ خودتان قضاوت کنید کدام راه حل بی طرفانه و به نفع مردم هست ؟؟؟ آیا کسی دیگر باور می کند که قوه قضائیه بی طرف است و سعی نمی کند این مفسد فی الارض را به امپراطوری خود برگرداند ؟؟
آیا اگر این مفسد حرام زاده اعدام شده بود پروژه هشتگرد هم اتفاق می افتاد؟ یا اینکه مفسدین پروژه هشتگرد با دیدن اعدام این حرام زاده دیگر جرات نمی کردند که پا جای پای امثال این حرام زاده ها بگذارند ؟؟ آیا امثال این کثاقات دیگر پیدا نمی شوند که خون مردم را در شیشه کنند که چون احساس خطر نمی کنند این داستانها همچنان ادامه پیدا خواهد کرد ؟؟؟!!
آیا فهمیدن چنین چیز ساده ای برای یک بچه 12 ساله هم سخت است که یک مشت عقل کل نمی توانند بفهمند یا اینکه میفهمند ولی فساد تا فیها خالدون مملکت ما نفوذ کرده !!؟؟؟ خوتان حتما جواب را می دانید و نیازی به تحلیل امثال بنده ندارید ... چه باید کرد ؟؟

ناشناس گفت...

دوستان و همدردان گرامی
به نظر من قوه افتضاحیه هر افتضاحی به بار بیاورد ما نباید اتحادمان را از دست بدهیم؛
شیادان و روبه صفتان ِاختاپوس، دنبال تفرقه انداختن بین شاکیان هستند تا از زیر بار ادای دین بدر روند وگرنه چه دلیلی دارد که مسولان پرونده اطلاع رسانی کامل نکنند؟ با همین حرف های ناقصی که زده و می زنند ببینید از الان چطور مردم رامجددا دسته دسته کرده اند!!گروه بلا تکلیف ها/گروه تعیین واحد شده ها/گروهی که ادعا میکنند در تعیین واحد حقشان ضایع شده/ گروهی که ادعا میکنند خوش حساب بوده اند و تعیین واحد شده اند/
فعلا که باد از جانب حاج آقا می وزد و نان به نرخ روزی خور ها مردم را بازی می دهند! در این مملکت آفتابه دزد زودتر از آفتاب دزد دستش بریده میشود.
نمی دانم باید منتظر قیام امام زمان باشیم تا به حق مان برسیم یا خودمان باید قیام کنیم؟؟

HOSSEIN گفت...

بسمه تعالی
من حسینم مال باخته شماره قرارداد 7281 تاریخ 24/12/81 56 سال دارم 5/6 سال در دفاع مقدس جبهه رفتم زن و چهار دختر دم بخت دارم 34 میلیون بابت یک آپارتمان 120 متری و انباری و پارگینگ داده ام اما بعد از این همه سال مطمئن نیستم جایی اسمم ثبت شده باشد لطفآ اگر کسی میتواند مطلعم نماید متشکر خواهم شد .
اما سخنی با محترمین دادگاههای مقدس اسلامی از هر کجا که میخواهم شروع کنم شرم و عفت کلام مانع میگرددکه.... کمی با دقت به چکیده بالا نظر بیفکنید و در اعلان نظر و کردارتان دقت کنید ما که برای نوه هایمان خانه نمی خواهیم که آقای زرگر با ایجاد شکست بین ما کله 4500 نفر بیپشت و پناه را دانسته یا ندا...میخواهد به طاق بکوبد؟ راستی چرا هر کس مامور رسیدگی به این پرونده میشود بعد مدتی کوتاه روی کوپه این ملعون غش میکند ترا به خدا بفرمایید کی از اینها حمایت میکند که از 81 تا کنون این همه محرمانه عمل میشود ؟ اگر از ما شرم ندارید از شهدایی که هنوز خون مقدسشان روی لباسهای بسیجی من که به دار آویخته ام و عطر آگین خانه استیجاریم شده است شرم کنید و این جرسومه ها را سر جایشان بنشانید و بیش از این مردم شریف ،نجیب ومسلمان را منتظر نگذارید راستی با بودن خودم زن و بچه هایم اسیرند اگر نبودم این گونه یتیم داری میکردید ؟ واقعا متاسفم.!

ناشناس گفت...

قاضي يعني اين ........!!!!

ناشناس گفت...

یک وبلاگی که بخش نظرات را مسدود کرده بود بعد از انتشار این مطلب شما سریعا بخش نظرات خود را باز کرده !!؟؟ جالب اینجاست وبلاگ مربوطه با یک متن متحرک نوشته بود " بعلت مشکلات فنی نظرات باز نشده و به محض رفع اشکالات فنی باز خواهد شد " این آقایون واقعا مردم را خر فرض کردند !! یا دکان باز کر ده اند ! کدام اشکال فنی؟ همه می دانند که نظرات وبلاگ با یک تیک باز می شود و با یک تیک بسته می شود !!! واقعا اینقدر مردم را خر حساب کر ده اند !!؟؟؟
در ضمن در نظرات مدعی شده اند که این وبلاگ فریاد از آنها تقلید کرده ... ها ها ها ها .. تا آنجائی که من یادم می آید این وبلاگ هر چند وقت یکباری یک خونه تکونی کرده و طرحش رو عوض کرده ... در ضمن نه تنها طرح جدید شباهتی به طرح آنها نداره در ضمن اینکه شما قبل از آنها شروع به دادن تغییر کر ده بودید !!

میگن یک فیلی دندونش درد می کرد ، یک پشه نشست روی تن فیله و نیشش زد همونموقع دندون فیله درد گرفت و داد زد ! پشه برگشت گفت " آره اینه !!" فیله ی تکون خورد و پشه رو باد برد و گفت آخه تو اصلا کی رو تن من نشستی که من بفهمم که تو چه غلطی کردی ! .. حالا این جک را باید برای این آقایونی گفت که تازه سر از تخم در آوردن و معلوم نیست فعلا برای کی دارن دنبک می زنند.. و .. تا آنجائی که واضحه خطشون با امثال آذری ها که برای حاج آقا ی فاسد تا کمر خم میشن یکی است و دارن خودشونو با این وبلاگ فریاد که امتحانشو پس داده مقایسه می کنند!!؟؟ حالا بعدا معلوم میشه چی کاره اند فقط پیشنهاد می کنم که خیلی تند نروند که زودتر شناخته می شن!

ناشناس گفت...

دوستان حتما شنیده اید که پرونده دیگری ، منتهی این بار از 20000 عضو کلاهبرداری میلیاردی شده است، در جریان است که در واقع لکه ننگین دیگری است بر دامان سیستم فاسد و مافیایی اداری در ایران. داستان زیاده فروشی زمین های فاز 5 هشتگرد است. تعاونی مسکن کارگران برق تهران دست به این کلاهبرداری میلیاردی زده است. پس ما را هم شریک غم خود بدانید. این بود آن عدالتی که آقایان مدعی آن هستند.

ناشناس گفت...

بسمه تعالی
سپاس نامه
خداوند منان را سپاس که مسئولین قوه قضائه را از خوابی 10 ساله بیدار کردی ( البته اگر خواب نما نشده با شند ) و بر ما مالباختگان نادان که فقط خواهان سر پناهی برای زن و فرزندانمان بودیم یادآوری نمودی که در این دنیای فانی ، دیگر بدنبال مال واموال وخانه نباشیم .بلکه در این کشور اسلامی که تمام موازین آن بر اساس معنویات وآخرت است فقط وفقط می توانیم به خانه آخرت ( قبر ) فکر کنیم .
بار الها از آنجا که به ما یاد داده اند که هر چیز بهتر است برای دیگران بخواهید لذا خانه آخرت را برای .......مسئلت میکنیم واز تو می خواهیم ما را در رساندن آنان به آن سرای باقی یاریمان نمای .
والسلام
ولعنت بر عالمان بی عمل ویاوه گو .
م.م

محمد گفت...

بله ! هیچ صحبتی از دیر کرد و ضرر زیان هم به میان نمی آورند !؟ در حالی که آوائی می آید و می گوید " زمان تحویل هزینه های اضافی را می گیریم ؟؟"" لابد آنوقت هم می خواهند با همان سیاستهای حاج آقا کار کنند ! نوبت مردم را به هم بزنند و حق و ناحق کنند و همه را بیندازند به جان هم و شروع کنند به گرفتن پولهای اضافه !!! خلاصه که از مجموع حرفهای آقایان آوائی ، اژه ای و نهایتا آقای زرگر بوی خوبی نمی آید !؟؟ اگر تمام حرفهای اینها را پیش هم بگذارید دو چیز بیشتر استنتاج نمیشود :
1- هنوز هیچ برنامه مشخصی ندارند و همینطوری کیلوئی یک کارهائی دارند می کنند و در کنارش هم بقول مرحوم مرتضوی دارند گفتار در مانی میکنند! یا

2- برنامه ها از پشت صحنه و با درس حاج آقای حرام زاده فروغی هنوز مدیریت می شود و کلید می خورد و این حرام زاده هنوز برنامه دارد انتقام خودش را از مردم با حرامزادگی بگیرد. چون فشار مردم موفق شد یکبار نام اعدام را بر حلقه لباس وی بچسباند.

البته اگر از من بپرسید نظرم این است که مورد دوم صحیحتر می تواند باشد به چند دلیل :

1- عدم اعلام حکم تا زمان رسیدن اعضاء به آپارتمانهایشان!!؟؟

2-اظهارات آقای اژه ای مبنی بر "در زندان بودن متهم به سود مردم نیست "

3- اظهارات آقای آوائی مبنی بر گرفتن بقیه پول هنگام تحویل آپارتمانها

پس دو دو تا چند تا میشه ؟؟

ای خدا چی میشد امام زمان ظهور می کرد و یک عده ای رو با مفتضح ترین وضع رسوا می کرد و بعد هم گردنشون و می زد و به درک اسفل و سافلین می فرستاد!

من می گم بجای هر چیز دیگری باید به اعدام این فروغی حرامزاده فشار بیاوریم که مدیر پشت صحنه خود اوست!

ناشناس گفت...

باسلامچ
اگر امكان دارد خواهش مي كنم در سوالات اين مورد را هم اضافه كنيد كه تكليف پروژه هاي ديگر كه كار آنها را هم خوابانده اند چه مي شود
مثلاً پروژه نگين كوهستان(شهرك نفت)كه در بالاي پونك انتهاي اشرفي اصفهاني قرار دارد
گفته بودند كه حدود 100 پروژه خوابانده شده است. تكليف ساير پروژه ها چيست؟
خواهش مي كنم اين سوال را هم در صفحه اصلي بگذاريد. خواهش مي كنم خواهش مي كنم
ما خيلي مشكل داريم و نگران پولي كه از دست داديم هستيم. نكند همه اموال را مي فروشند براي همين 1500 واحد
خواهش مي كنم سوال را در صفحه اصلي بياوريد كه تكليف ساير پروژه ها چه مي شود؟

ناشناس گفت...

1-با سلام،همدردان به هیچ وجه گروه بندی نشویم. پیروزی ما در اتحاد و یکپارچگی ماست.
2-مالباختگان دیگر پروژه های مرتبط با فروغی و شرکتهای وابسته نیز به اتحاد ماطلبکاران نگین غرب بپیوندند.
3-از گفته های هر شخصی در هر پست و مقامی و در هر لباسی دل نگران نشویم،چون اینها در حال تست کردن اعضا برای چگونگی متفرق کردنمان هستند.
پیروز باشیم.

اکبری گفت...

سلام و خسته نباشید به دست اندر کاران وبلاگ

آیا واقعا کسی رفته سر پروژه ببینه دارند کار می کنند یا نه ؟؟؟!!!
اینجور که اینا می گن الان باید حسابی مشغول کار باشند و پروژه برو بیا داشته باشه.

امیدوارم با همکاری و پیگیری شما هر چه سریعتر اعضا به حق و حقوقشون برسند .

ناشناس گفت...

سلام
موافقم که بیش ازهرچیز،فردابراعدام فروغی تکیه کنیم.زیرا بنظرمیرسدنقطه ضعف دستگاه قضایی اعدام فروغی وصدورحکم میباشدتاحق وحقوق مردم!!

ناشناس گفت...

با سلام خدمت دوست عزیز "آقا حسین" که در دوران دفاع مقدس به جبهه رفته اند و سوال میفرمایند که چه کسانی پشت حاجی حرومزاده هستند آیا شما واقعا" نمیدانید که ایشان یعنی فروغی ولد زنا یک آخوند خلع لباس شده و داماد.....هستند؟؟؟!!!!!!! حال اگر می دانستی که مملکت ما بعد از جنگ تحت سلطه یک مشت رانت خوار قرار میگرفت به جبه میرفتی ؟؟!!! خدا آخر و عاقبت همه ما را بخیر نماید

ناشناس گفت...

با سلام

چرا نمینویسید این حرامزاده داماد کیه تا آنهایی هم که نمیدانند بفهمند
بنظر من این که جرمی نیست پس چرا نمینویسید اگر هم پدرزنش ایشون به دامادی قبول ندارند حتما" اون موقع تکذیب میکنند مگر غیر از اینه
با تشکر

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید:

این وبلاگ نویس آذری و دار و دسته اش از از این تجمعات چرااینقدر ناراحت میشوند کسی میدونه؟
البته برای من تا اندازه ایی روشن است بنظر من اینهم از همون آخور میخوره.یعنی آخور حرامزاده
با تشکر رامین

یک نفر از مملکت گل و بلبل گفت...

دوستان محترمی که قرار بود سالها پیش همسایه هم شویم، همدردان عزیز!
کسی عکس این فروغی لعنتی رو نداره تا ببینیم ابلیس در چه قیافه ای بین خلایق ظهور کرده؟ جستجوی غلامرضا فروغی درگوگل 5320 تصویر ارائه میدهد که هیچ کدام بااین حاج آقا مطابقت نداره!!
جالبه شیادی هزاران نفر رو سر کیسه کنه ولی توی اینتر نت عکسی ازش نباشه،
دارم فکر میکنم اگه آزادش کنند(از کجا معلوم با حرف های بودار مسولان پرونده الان هم آزاد نیست؟؟؟) نکنه روزی از کنار من رد بشه و من تف ناقبلی به صورتش نیاندازم
خواهشمندم هر کی از این پدرسوخته عکس داره توی اینتر نت پخش کنه از مدیر محترم وبلاگ خواهشمندم چنانچه خودشان عکسی از حاج آقا دارند در وبلاگ بذارن تا ببینیم روزگارمان رو کی سیاه کرده
لعنت بر فروغی و حامیان پیدا و نهانش

ناشناس گفت...

با سلام
من هم یکی از مالباختگان مانند شما هستم که سال 81 قراداد بسته ام و همه تعهداتم را حتی زودتر از موعد پرداخت نموده ام ولی متاسفانه بدلیل اینکهدر کرمان هستم نمیتوانم در کنا شما فریاد حق خواهی سر دهم ابتدا از همه آن دوستانی که در جهت احقاق حق مالباختگان این پروژه زحمت میکشند کمال تشکر را دارم و امیدوارم که خداوند بخشنده مهربان مزد زحمت های آنانی که به فکر هم نوع خود هستند را به بهترین وجه بدهد.تنها یک نکته است که میخواهم با همه دوستان در میان بگذارم و آن اینکه تنها زمانی ما برنده هستیم که همگی به حق خود برسیم ،اگر هر کدام تنها به دنبال حق خود باشیم صد در صد بازندهایم چون آنها میتوانند با دادن وعده های دروغین ابتدا ما را از صف بقیه جدا کنند و بعد که به دسته های کوچک تقسیم شدیم به راحتی حق همگی ما را ضایع کنند یا با به جان هم انداختن ما باعث بشوند که هدف اصلی را فراموش کنیم و یکدیگر را متهم نمائیم پس تنها راه موفقیت این است که همگی به حق خود برسند. با تشکر

ناشناس گفت...

عزرائیل هم آب به آسیاب این فروغی ملعون می ریزد!!کشته شدن تعدادی از هموطنانمان را به شاکیان تسلیت میگویم، طبق معمول این تحصن هم در بین اخبار دیگر (و این بار اخبار تکراری سقوط هواپیما های فرسوده) گم خواهد شد، گویا قرار نیست ما در این گردش ایام اقبالی داشته باشیم یکبار تحصن تحت تاثیر مسایل سیاسی مملکت گم میشود یکبار تحصن جلوی نهادی انجام میشود که دقیقا همان روز مسول مزبور به ماموریت تشریف برده اند.....
آدم می ماندکه خدا با مظلومین هست یا نعوذ بالله نیست!؟
یا نکند فروغی مظلوم است و ما اشتباه میکنیم؟!!
دوستان تا چند روز هیچ حرکتی موثر نخواهد بود چون ما ایرانی ها همانگونه که مستحضرید مرده پرستیم و فعلا چند روز آینده همه مسولان به امورات کشته شدگان سانحه امروز خواهند پرداخت و قطعا زنده ها هنوز می توانند صبر کنند چرا که ان الله مع الصابرین
شاید وقتی همه ما شاکیان هم اجل مان برسدو به سرای باقی بشتابیم مسولان به مشکل ما هم رسیدگی کنند!!

ناشناس گفت...

باسلام دوست عزيز با شماره قرار داد 7281 شما جزو بلاتكليفها هستيد به نام حسينعلي شهبازي سيف آبادي به قرار داد 7281 مورخ 24/12/81 و120مترمربع البته فرقي نمي كند تعيين واحد شده يا بلاتكليف همه سركاريم

كريمي گفت...

با سلام مي خواستم ببينم آيا قوه قضائيه مي تواند اسامي اين 1500 نفر خوش شانس كه در لاتاري شفق برنده شده اند را بدهد يا حداقل بگويد مربوط به كدام يك از پروژه هاي حجت الاسلام و المسلمين فروغي مي باشد و در چه مناطقي است كه حداقل بعد از 10 سال كمي اميد به آيندگان خود بدهيم چرا كه ديگر از خودمان قطع اميد كرده ايم- باتشكر

mojtaba hojatoleslami گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.