ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

گزارش حضور شاکیان مقابل ساختمان ریاست قوه قضائیه تاریخ 20/10/89

جمع کثیرومتعهد شا کیان و مالباختگان پروژه های نگین غرب و راه آهن و سایر پروژه ها در هوای سرد بارانی و برفی تهران روز دوشنبه از ساعت 10 صبح مقابل ساختمان ریاست قوه قضائیه در اعتراض به روند رسیدگی پرونده گرد هم آمدند و ندای حق طلبی خویش را به گوش مسئولین مرتبط رساندند . حضور کلیه روسای قضائی برحسب اتفاق در ساختمان ریاست قوه قضائیه که حاضر و ناظر براین تظلم خواهی شاکیان بودند، این امیدواری را در ذهن شاکیان ایجاد کرد که شاید باب تازه ائی در حل و فصل این معضل ومشکل در فراروی مالباختگان قرار گیرد. نماینده مردمی شاکیان در حضور و دیدار با دو تن از مسئولین قضائی با باز خوانی و توضیح و تشریح مسائل و مشکلات پیش رو دادگاه تجدید نظر این پیام را برای حاضرین شاکی از قول یکی از مسئولین به همراه داشت که:
تمامی مسئولین حاضر در ساختمان با تائید درخواستهای پنج گانه شاکیان در نامه سرگشاده به امضاء متنی پرداختند که روند رسیدگی و تعجیل در حل و فصل  پرونده رابا نگاه جدید و متفاوتی مورد بررسی و به اجرا بگذارند شاکیان با حضور 5/3 ساعته خویش در مقابل ساختمان قوه قضائیه و دادن شعارهائی در راستای احقاق حقوق خویش نامه سرگشاده را خطاب به جناب آقای آیت اله لاریجانی به واسطه یکی از سرگروه های شاکیان قرائت کردند و این نامه به همراه توضیحات لازم و مبسوط به توسط نماینده مردمی تقدیم رئیس کل دفتر ریاست قوه قضائیه شد.
بسمه تعالی

نامۀ سرگشاده شاکیان و مالباختگان مظلوم، دردمند و ده سال گرفتار پروژه نگین غرب، شهرک راه آهن و سایر پروژه ها از ظلم ظالمان باند مافیایی زمین خواری و رانتخواری و تیم فاسدان اقتصادی به سرکردگی و مدیریت عاملی آخوند حاج غلامرضا فروغی تحت عنوان شرکت انبوه سازان شفق به ریاست محترم قوه قضائیه
جناب آقای حضرت آیت الله صادق لاریجانی دامت برکاته
سلام علیکم
با عرض ادب و احترام، محضر مقام والای قضاوت و پاسدار عدل و عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
چنانچه مستحضرید، پرونده نگون بخت پروژه نگین غرب و سایر پروژه ها پس از 5 سال سرگردانی در دادرسی قضایی بدون کوچکترین روزنه امید در حل و فصل معضلات و مشکلات شاکیان با اظهارات مکتوب، شفاهی، تعابیر و تفاسیر خلاف واقع و غیر عادلانه و خارج از رویه های جاری قانونی عدیده ایی که، از طرف مسئولین رسیدگی کننده از روز اول تاکنون مواجه بوده کماکان در  خانه اول متوقف است.
احکام ویژه حکومتی مقام عظمای ولایت و دستور اکید معظم له به ریاست محترم قوه قضائیه وقت جناب آقای شاهرودی در خصوص پرونده این "دسته مفسد" در تاریخ 30/2/87 و صدور احکام ویژه از جانب روسای وقت نظام قضایی و پی گیری متعدد و توان فرسای شاکیان دردمند و گرفتار ده ساله، گره ایی از این پرونده مافیایی، مرتبط با باند رانت خواری و تیم فاسدان اقتصادی باز نکرده است.
سایه شوم پنهانکاری و دفع وقت در رسیدگی به آن همچنان متهمان اصلی و شرکای مفسد آن را در خصوص تضییع حقوق مالباختگان حفاظت و صیانت می کند. با توجه به انبوه شکات، بی توجهی و کم توجهی در رسیدگی به حل و فصل سریع این پرونده حیثیت نظام قضایی کشور حداقل در ذهنیت همین میزان از شهروندان درگیر با این مشکلات با چالش جدی مواجه می باشد. لذا با عنایت به غیرقابل تحمل شدن شرایط حاکم بر شاکیان در این رسیدگی بی فرجام و فرسایشی، با اعلام مکرر در مکرر خواست های خویش در خصوص تحقق حقوق مسلم (این زمین خورده گان از ظلم ظالمان زمین خوار مافیایی) به طور جد نظر حضرتعالی را در خصوص ارائه حکمی که متضمن و در بر گیرنده حقوق کامل شاکیان برای کلیه شکات (بدون قطعه، قطعه کردن و خُرد کردن آن به گروه های مختلف) با ضمانت اجرایی قوی و با لحاظ زمان بسته شدۀ بدون دفع وقت معطوف می داریم و از حضرتعالی عاجزانه استدعا داریم، به مسئولین امر دستور فرمایید:
به بهانهءاعادهء حقوق شاکیان به رایزنی و چونه زنی و دادن امتیازات ظالمانه با متهم اصلی پرونده و سایر متهمان نپردازند.
داوری بدون خطای زمان را پذیرا باشیم. از منظر رعایت حال متهم آنچه که لازم، واجب، مستحب و مکروه بود انجام پذیرفته این جریان فاسد اصلاح پذیر نیست.
فقط و فقط با ارائه احکام محکم و قاطع عادلانه قضایی با تعیین چهارچوب های معین و مشخص و تعریف شده می توان به مقابله با این بحران پرداخت و خروجی مناسب و شایسته را از این جریان مافیا ساخته گرفت و تیر خلاص را بر قلب این قبیله فاسد و دسته مفسد رها کرد.
بنابراین موج سواری امیدوار کننده کاذب شماری از مرتبطین مسئول پرونده، روی مطالبات به حق اعضاء نظام قضایی را در حل و فصل این معضل یاری نخواهد کرد.
-    کلید رهایی شاکیان این پرونده از غاصبان مال و اموال بخش انبوهی از شهروندان متضمن اجرای بندهای مشروحه زیر است:
1- علنی نمودن پرونده به دلیل ممانعت از سوء استفادۀ مجدد و توطئه های جدید و مخاطره آمیزی که در شرف تکوین است. با توجه به تجارب اتفاق افتاده فراوان گذشته، که با عملیاتی کردن آنها شاکیان واقعی از رسیدن به مطالبات به حق و قانونی خویش در مراحل نهایی اجرایی شدن آن بازماندند.
2- ثبت و تثبیت حق و حقوق کامل و اعادۀ بدون اتلاف زمان شاکیان واقعی پرونده با توجه به قراردادهای منعقده مابین متهم اصلی پرونده و شرکت های صوری اقماری اش و پیش خریداران به انتظار نشسته 10 ساله به دو صورت:
2-1- تحویل واحد آپارتمانی با مندرجات و مشخصات فنی قید شده و تعهد شده در قرارداد با لحاظ زمان بسته شده.
2-2- پرداخت طلب ریالی معادل ارزش روز واحد خریداری شده.
3- اعلام عمومی و علنی مکتوب میزان دارایی های احراز شده و کشف شده به واسطۀ دو تیم رسمی کارشناسان دادگستری استان تهران که قطعاً و یقیناً مورد وثوق و اطمینان نظام قضایی بوده و هستند و در حال حاضر این اموال و املاک در ضبط و توقیف قانون در انتظار اجرای عدالت می باشد.
4- اعلام و علنی نمودن تعداد واقعی شکات. بدون بزرگ نمایی پرونده بابت قرارگیری صحیح و سالم شاکیان در اولویت های ثبت نام شده و همچنین جلوگیری پرونده از انحراف و بن بست و توقف در سیر رسیدگی قانونی درست آن.
5- اجرای  بدون چون و چرای مجازات متهم و سایر متهمان مطابق موازین قانونی کیفری با توجه به کیفیت ارتکاب اعمال مجرمانه ایی که بر مال و اموال و حیثیت اعضاء و مالباختگان حادث شده است.
از طرف:
شاکیان و مالباختگان و نمایندگان مردمی حاضر و معترض به روند رسیدگی قضایی پرونده در چگونگی استیفاء حق و حقوق خویش، در مقابل ساختمان ریاست محترم قوه قضائیه تاریخ 20/10/89 ساعت 10 صبح روز دوشنبه.

۱۴ نظر:

برادر شما گفت...

فقط یک چیز از دهانم می آید برای شما عزیزان... آفرین .. آفرین... آفرین

آریوبرزن گفت...

آفرین بر همت و غیرت شما سلحشوران مبارز نگین غرب

باتشکر از کلیه شرکت کنندگان در تجمع مقابل قوه قضائیه

براستی 5 بند اعلام شده در تجمع حق مسلم هر مالباخته دردمند میباشد حال چرا قوه قضائیه از آن طفره میرود ماجراهایی نهانی وجود دارد که آن هم رو خواهد شد که این حروم زاده ولدزنا داماد چه شخصی هست و به کدام جناح وابسته اند .

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید:

جا دارد در اینجا از کسانی دیروز در آن هوای سرد در این تجمع شرکت نموده بودند به نوبه خودم تشکر کنم و از نمایندگاه بحق اعضا که زحمت زیادی میکشند نیاز کمال تشکر و سپاسگزاری را کرده باشم.
حقا" که نامه سرگشاده ایی که تسلیم مقامات قضایی شده درد دل تمام اعضای مظلوم میباشد.
به امید به اجرا در آمدن آن و پیگیرهای مستمر از طرف اعضا و نمایندگان واقعی آن. انشاا...
با تشکر رامین

صالحی گفت...

من فقط تو حکمت این موندم چرا هر موقع ما تصمیم به تجمع در جایی را داریم همانروز اتفاقی یا قتلی صورت می گیره که همه اخبار تحت الشعاع اون خبر قرار می گیره .
تجمع مقابل صدا سیما همراه شد با ترور 2 دانشمند هسته ایی- تجمع مقابل قوه قضاییه هم مصادف شد با سقوط هواپیما - خدا بعدی شو به خیر بگذرونه

ناشناس گفت...

دوستان يك فرض با احتمال تحقق يافتن ، يعني برنامه ريزي و مديريت صحيح و شفاف : حالا با اينهمه شعار هاي اقاي زرگر در اتاق هاي دربسته و با اقتدار كه منم مرد ميدان و من همه ي شما را خانه دار مي كنم ، چه دوستاني از پروژه راه اهن و خلاصه هر جاي ديگر و چه نگين غرب . حرف زدن ان هم در حضور فقط چهره هاي با اولي يا دست اولي به قول اقاي زرگر، كه زيادي ندانند و حرف اضافه نزنند و اهل سكوت و چشم هم نباشند ، حالا فرض كنيم ايشان همه اين حرفها را زد و خيلي هم مردانه پايش ايستاد ، حرف زدن كه ماليات ندارد ، امديم و همين فردا اين قاضي محترم كه اهل حرص و جوش هم هست افتاد و زبانم لال مرد ، به همين راحتي ، حالا به هر علتي . حالا بيابيد يك پسر شجاع ديگري كه كار ايشان را ادامه بدهد . همه ي قوه قضاييه براي دادخواهي هزاران نفر در يك نفر اقاي زرگر خلاصه شده كه ايشان نيز سايت و مايت و از اين حرفها را قبول ندارد . به سوالهاي معقول جواب نميدهد و همه را يك كاسه كرده و مي گويد !!!! همه را همان جا خانه دار مي كنم . اگر دروغ مي گويم بگوييد . چه كسي پاسخگوست . همه ما مردان و زنان چشم انتظار كه از تحصيلات و تخصص هاي پايين تا بالا در بين مان هست چشم انتظار معجزه اقاي قاضي زرگر هستيم .

ناشناس گفت...

بسمه تعالی
مسئولین محترم قوه قضائیه
سال گذشته که جریان فتنه در کشور آغاز شد . شاکیان مال باخته نگین غرب جریان تظلم خواهی خود را به احترام عدم تشویش در اوضاع سیاسی کشور تعطیل نمودند . هر چند ظلم روا شده به این مظلومین نگین غرب دست کمی از ظلم روا شده به نظام وکشور نداشت بلکه اگر نظام جمهوری اسلامی یک سال با فتنه درگیر است این فتنه نگین غرب 10 سال است که گریبان ما مال باختگان را گرفته وتا مغز استخوان مان پیش رفته است . حال از شما می خواهیم اکنون که به قول بزرگان اوضاع کشور آرام است به این فتنه 10ساله پایان دهید .
مسئولین محترم قوه قضائیه
1- سخن گفتن آسان است وعمل کردن مشکل پس با سخنان بی پایه واساس مردم مظلوم را سرگردان نکنید .که دیگر رمقی برای ماها نمانده .و بشتر از این نارضایتی موجب عصیان است .
2- گرفتن داد از ظالم اولین وظیفه قوای قضائیه هر کشور است .مگر اینکه این خائن اظهر من الشمس ( فروغی )را ظالم ندانید . که در این صورت باید گفت ظالم کیست ؟ونهایتا وظیفه شما چیست ؟
3- مقابله با فساد اقتصادی جمله زیبا وخطرناکی است که از زبان هر یک از قوا بر آید متضمن تعمل ومزه مزه کردن بسیاری است . مبادا که فقط با ادعای مبارزه و عدم عملکرد بدون تبعیض ماهیت آنرا زیر سئوال ببرید که این خود گستاخ کردن فساد است.مگر غیر از این است که گستاخی فروغی ملعون و دیگر مفسدان وزمین خواران از این بابت است .
السلام
محسن - م

فرج عصری گفت...

سلام خداقوت
ایکاش درخصوص غرامت دیرکرد وضرر و زیان چندین سال مستاجری هم در نامه اشاره میشد.
با تشکر .

ناشناس گفت...

سلام
خداقوت
باتشكر فراوان
انشالله خدا اجرتان دهد
باآرزوي تحقق خواسته هاي به حقمان
سپاسگزار

مجید گفت...

با سلام بنده می خواهم یک مثال بیاورم که بدانیم بدون حساب کتاب و برنامه ریزی نمی شود. در جریان دادگاه امنیت یکسری اطلاعاتی استخراج شد که بصورت عمومی نهایتا اعلام نشد. بنده به واسطه ای که توانستم اطلاعات خود را ببینم دیدم که برای بنده پارکینگ و انباری محاسبه نشده در صورتی که تمام مبالغ لازم به اضافه پارکینگ و انباری را پرداخت کر ده بودم ! حالا با فرض اینکه آن طرح اجراء شده بود خود رفع اینگونه اشتباهات اقلا 10 مهه دیگه طول می کشید ... تازه با توجه به اینکه این طرح ضرب العجل انجام شده بود ! حالا با فرض اینکه جناب آقای زرگر همه این کار ها را انجام دهند و بخواهند طبق قرار داد به 600 نفر اول تا یک ماه و نیم دیگر خانه بدهند ! ما که هنوز نمی دانیم اطلاعات موجود باز چگونه بدست ایشان آمده ! احتمال اشتباه و احمال کاری بسیار زیاد است ، با فرض اینکه همه چیز درست پیش برود یکماه و نیم دیگر آقایان می خواهند اعلام کنند 600 نفر بروند خانه تحویل بگیرند ؟؟ خوب همین ماجرا و اصلاح مشکلات و تحویل و تبدیل و سند و .... حد اقل خودش یکسال کار است ! و دیگر بقیه را خود حساب کنید که چه خواهد شد !!؟؟

Unknown گفت...

بنام خداوند بخشنده و مهربان و با سلام و تشکر از کلیه عزیزان شرکت کننده در این تجمع حق طلبانه که دل هر ظالمی را بدرد می آورد . مطالب مطرح شده در این تجمع سالم ، بسیار جامع و در آن به نکات کلیدی بسیار منطقی و حقوقی اشاره شده است که جای تقذیر فراوان دارد . به نمایندگان متخصص ، شجاع و قداکاری که وظیفه احقاق حقوق جمع کثیری به عذاب نشسته را پذیرفته اند ، درود می فرستیم و از خداوند منان که شاهد حقیقی این ستم ۱۰ ساله است استدعا می نماییم که پشت و پناه این عزیزانمان باشد . امید است حضرت آیت اله لاریجانی ، ریاست محترم قوه قضاییه ، در دفاع از حق مظلومین این حادثه تلخ ، دستور اگید صادر فرمایند و کام تلخ ستمدیدگان ۱۰ ساله را در یکی از روزهای مبارک پایانی سال ، شیرین نمایند . دلبندان این خانواده های در ستم ، چشم به رحمت عدالت دوخته اند ، خدا نکند که عدالت در خواهش این دلبندان مظلوم خاموش بماند. این دلبندان ، ۱۰ سال رنج پدران و مادرانشان را به چشم دیده اند و از این بیعدالتی ، کاملاٌ در رنجند . امید است ، سلحشوران امر قضاوت ، جق مظلوم را از ظالم ، هر چه سریعتر بستانند .

ناشناس گفت...

سلام خسته نباشید
من نمیدانم این قوه قضاییه چرا این همه این دست ،آن دست میکند.بابا مسئله خیلی ساده است یه بچه هم میفهمد.فروغی پول مردم را بالا کشیده وبه همسر و فرزندان و نزدیکانش داده است.کسی که چندساله پیش فقط یک ساختمان چند طبقه بیشتر نداشته است پس واضح است که بقیه مال واموال، مال مردم است پس درنگ نکنید زودتر پولهای مردم را( معادل یک آپارتمان) بدهیدواین مردم بغیراز این را قبول
ندارند.

نویدی گفت...

واقعا تشکر می کنم از عزیزانی که مدام پیگیر حقوق همه شاکیان اعم از کسانی که حاضرند و یا غایب . ما شاکیان اینترنتی و دور از تهران را نیز از خودتان بدانید ما راه دور هستیم و برایمان حضور دائمی ممکن نیست.

ناشناس گفت...

باسلام-بعد از چندین سال کشمکش وتجعات زیاد و منابعی که اطلاعات گرفتم شک ندارم تعداد زیادی از پرسنل وقضات قضائی بابته نگین باجهای کلانی از فروغی گرفته اند شایدم برای اینکه دسته قضات رو نشه به حسابشان در بانکهای سوئیس واریز شده باید فشارو بیشتر کرد تا حقمان را بگیریم ولی در این مسیر باید محکم وبا درایت عمل کنیم چون با فریبکاران ومکاران وگردن کلفتهای زیادی پیشرو هستیم که در قوه قضائیه وجاهای دیگر هستند-این کارشکنی انها بود که این پرونده اینقدر طولانی شد-فقط بازی این قاضی جدیدو نخورید که با الفاظ قشنگ وقت را بکشد مانند قضات قبلی-این چهار پنج نفری که هر کدام 5/1همه را بازی دادند-مراقب باشید واتحاد را حفظ کنید ورهرو با نمایندگان صادق باشید ممنونم علیم مخلصه انسانهای حق طلب ومظلوم غزه نگین غرب-راهمان راهه مولایمان علی (ع)-یاعلی

ناشناس گفت...

قلمی از قلمدان قاضی افتاد.
شخصی که آنجا حضور داشت گفت
... : جناب قاضی کلنگ خود را بردارید.
قاضی خشمگین پاسخ داد: مردک این قلم است نه کلنگ.
تو هنوز کلنگ و قلم را از هم باز نشناسی؟
مرد گفت: هر چه هست باشد، تو خانه مرا با آن ویران کردی