ای مرگ و نفرین به دروغگویان و خائنان به مال و جان مردم !

گزارش روز جمعه 24/10/89

بسمه تعالي

حضور مداوم شاكيان و مالباختگان پروژه نگين غرب و ساير پروژه ها در طول روزهاي مختلف ايام كاري و تعطيل در مقابل نهادهاو ساختمانهاي مرتبط و غيرمرتبط دولتي و قضائي و همچنين  در محل پروژه بابت تبادل نظر در خصوص چگونگي به مرحله ء اجرارساندن تحقق حقوق حقه خويش ، با بكارگيري شيوه هاي افشاگرانه شايد يكي از وظايف فراموش نشدني امور زندگي آنها شده است .
اين جمعه نيز مالباختگان در محل پروژه پس از گردهمائي روز دوشنبه گذشته مقابل ساختمان رياست قوه قضائيه  كه اخبار و رويدادهاي آن به سمع و نظر همگان رسيد با حضور خويش به سخنان نمايندگان مردمي گوش فرا دادند. نمايندهء محترم مردمي پس از تبين و استماع دوباره تحقق حقوق حقه اعضاء بر پايه ومحور خواسته هاي پنجگانه غير قابل عبور مشروحه در نامه سرگشاده به  رياست محترم قوه قضائيه سخنان خود را اينچنين ادامه داد:
با عرض سلام و خسته نباشيد با هزاران دردو تاسف بايد خدمت عزيزان شاكي و مالباخته برسانم كه با توجه به اظهارات ، بيانات و مباحثات انجام شده در خصوص حل عادلانه و قانوني اين پرنده، مسئولين قوهءقضائي با برخوردهاي انقباضي و سكرت و با تنيدن پيله حفاظتي پيرامون متهمان اين پرونده شاكيان را با موانع جدي و مخاطره آميزي در امر تحقق مطالبات خويش قرار داده است .
اظهارات سر در گم ، شفاهي و غير مكتوب و غير قابل اتكاء و از همه مهمتر غير قانوني قاضي مسئول پرونده و ساير مرتبطين در خصوص چگونگي ساخت واحدها ، تعداد واقعي شكات ، ميزان دارائي ها ، نحوه تعيين اولويت ها ، ميزان افراد شاكي قرار گرفته در اين طرح گنگ و مبهم  و بلاتكليفی ساير شاكيان در يك پرونده ء واحد، چگونگي فروش اموال متهم بدون ارائه حكم و قرارگرفتن وجوه آن در ساخت و ساز ساير واحدها بيش از پيش به ابهامات و بي فرجامي حل اين معضل و مشكل ملي كه گريبانگير هزاران خانواده شده است ، افزوده است. اين پرونده با توجه به دادرسي قضائي پنج ساله اش نقطه كور و مبهمي براي ارائه يك حكم قاطع و جامع بابت اجرائي شدنش ندارد. متاسفانه نظام قضائي  با تمامي احراز كليه موارد لازم و قانوني با ابزارهاي متقن قضائي و شفاف وارد فاز اجرائي آن نمي شود واين ارادهء جريان نافذ مافيائي در بدنه نظام قضائي مانع از آن است كه سير سالم و عادلانه اين رسيدگي به سرانجام برسد.
 لذا شكات پرونده با برنامه ريزي دقيق منظم و مرتب و با لحاظ رعايت كليه وجوه قانوني  ابتياع مطالبات ، موظف و مكلفند كه باطلاع رساني پيگير  و آگاهانه و متشكل لحظه ائي از افشاء و بيان تظلمات وارده چه براي عموم جامعه و چه براي مسئولين دلسوز نظام غفلت نورزند . با تداوم فشار همه جانبه و با استمرار تبليغات حق طلبانه خويش اين مقاومت سنگين مافيائي صف آرائي شده در مقابل حقوق مسلم شكات را درهم بشكنند.
حال با توجه به اوضاع و احوال حاكم بر نظام قضائي شاكيان مصمم اند   اين تضييع حقوق خويش را به هر نحو ممكن به اطلاع همگان برسانند. لذا تصميمي مبني بر حضور در شهر مقدس قم گرفتند تا كليه آيات عظام و علماي اسلام را از اين فاجعه مافيا ساخته كه سر كرده و سردسته آن يك آخوند ملعون از خدا بي خبر به نام حاج غلامرضا فروغي (لعنت الله) و باند فاسدش مي باشد با فرياد حق طلبي خود اگاه و مطلع سازند.
وعده و  قرار شاكيان براي تصميم گيريهاي متعدد و قاطع و پيگير بابت احقاق حقوق حقه خويش جمعه ها محل پروژه . اجر همگي با ابا عبدالله الحسين .
                                                                                       والسلام عليكم                     


۷ نظر:

محمد گفت...

با سلام
باز هم آفرین به شاکیان همیشه در صحنه و نماینده مردمی عزیزکه تحلیل صحیح و دقیق از نحوه احقاق حقوق خود را دارند. روزی را می بینم که همین عده همیشه در صحنه باعث احقاق حقوق کسانی نیز بشوند که سعی در بخواب رفتن اعضاء داشته اند و یا حکم مخدر را برای اعضاء بازی کر ده اند!
مهم نیست که آنها چه کسانی هستند بلکه مهم این است که ما چه کسانی هستیم و چگونه به احقاق حقوق خود واقف هستیم و احترام می گذاریم.
من بالشخصه از نماینده محترم مردمی تشکر می کنم که تحلیهای دقیقی دارند و مثل بعضی از دوستان فقط تحلیل نمی دهند بلکه دوش به دوش مردم در همه جا بدنبال احقاق حقوق خود نیز حضور پیدا می کنند .
در ضمن پیشنهاد شاکیان برای رفتن به قم بسیار عالی است . در این موقعیت که صدای ما به افراد ارشد قوه قضائیه رسیده ... ولی باند فساد بی کار ننشسته و احتمالا دنبال طرفندی هستند که آن را بی اثر کنند که با پشت بند رساندن ندای مظلومیت ما به گوش علمای عظام این حرکت همیشگی باند فساد خنثی خواهد شد.
پیشنهاد می کنم قبل از اینکه برنامه و تهیات رفتن را بریزیم ، علمای مورد ملاقات را تعیین و آدرس آنها و وقت لازم را شناسئی و با یک برنامه مدون این کار را بکنیم. زیرا احتمالا باید چند دستگاه اتوبوس اجاره شوند که یک روز کامل در اختیار باشند که برای جلوگیری از اتلاف وقت باید یک برنامه یک روزه مدونی داشته باشیم که وقت ما بهتر در ولاقات علماء و گرفتن نتیجه مدیریت شود.
خدا نگهدار تمام اعضاء روشن و حق طلب و نماینده های محترم مردمی که هم صالح هستند و هم فعال باشد انشاء الله

ناشناس گفت...

نوری همدانی مکارم و مخصوصا وحید خراسانی پدر زن ریاست قوه قضاییه

پیشنهاد برای حل فوری گفت...

من هم آیت الله نوری همدانی را پیشنهاد میکنم .

دوستان فقط باید سعی کنیم خواسته هامون رو مشخص کنیم و خواسته ای رو مطرح کنیم که امکان تحققش با توجه به اوضاع فعلی بیشتر باشد .

من پیشنهاد میکنم در وهله اول خواستار صدور یک پیش سند باشیم که قابل خرید و فروش باشد .

حداقل باید شرایطی فراهم شود که امکان فروش سهم(آپارتمان) در بازار مسکن میسر باشد .

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید:

احتراما" بعرض دوستان برسانم که من نیز به نوبه خود با این پیشنهاد تجمع در قم مقابل حوزه علمیه و یا دفاتر مراجع مختلف موافقم.
اما برای بدست آوردن و رسیدن به نتیجه مطلوب در این تجمع سازماندهی و تعداد اعضای شرکت کننده بنظر من مهم است .
دوستان نظر دهند.
با تشکر رامین

ناشناس گفت...

بسمه تعالی
دوستان عزیز ضمن سپاس از شما عزیزان بخاطر تماسهای پی در پی تان با واحد خبر صدای جمهوری اسلامی ( رادیو )که چندی پیش منجر به تهیه گزارشی از اوضاع پرونده نگون بخت نگین غرب گردید ،این ضرب المثل مهم را درذهن متبلور می ساخت که دوستان عزیز یک دست صدا ندارد و اتحاد در سخن وعملکرد تنها راه برون رفت از این منجلاب ساخته دست فساد است . چرا که هر بار به تنهای تماس میگرفتم و خواهان گزارشی دراین رابطه بودم ، میگفتند تا تعداد متقاضیان این گزارش به حد نصاب نرسد این گزارش تهیه نمی شود . لذااینک نظر شما عزیزان را به یک نکته مهم جلب می کنم .
اکنون که پس از گذشت 10 سال از پرونده نگین غرب قوه قضائیه تحت تاثیر مافیای فساد اقتصادی وزر وزور هنوز موفق به اتخاذ یک تصمیم و حکم عادلانه نشده است ، ودر خواب خرگوشی بدون هیچ فریاد بیدار کننده ای بسر میبرد آیا وقت آن نرسیده است که با یک بسیج همگانی متقاضی این باشیم که قوه قضائیه به این مسامحه واحمال کاریها پایان داده و یک نفر یا یک گروه را برای پاسخگوی مستقیم به شکات محترم در محل پروژه مستقر نماید تا در امر پاسخگوی مستقیم به مالباختگان طرف قرارداد این پرونده آنها را به تکاپو وا داشته و از این خواب خرگوشی بیدار کند. تصور نمائید مسئولینی را که هر روز ویا هر هفته با سئوالات متعدد شاکیان مواجه می گردنند !!! . چند روز می توانند جوابهای تکراری به شاکیان بدهند ؟ چند هفته ویا ماه می توانند مردم مالباخته را با توجیهات غیر منطقی قانع نمایند ؟ دوستان دقت کنید چند ماهی یک بار هم که بعضی از دوستان موفق میشوند با این به اصطلاح مسئولین روبرو شوند چگونه بدلیل نداشتن حرف منطقی از پاسخ گویی فرار میکنند ؟. زیرا برایشان سخت است با مردمی روبرو شوند که به حق ، حقوق پایمال شده خود را می خواهند .
پس بیاید یکبار دیگر با همدلی وهم صدایی این مسئولین خواب زده را به چالش کشیده وبا درخواست افرادی جهت پاسخگوی به شکات در محل پروژه ، آنها را در درد کشنده بلاتکلیفی وگذر زمان با خود سهیم کنیم . با شد تا که از این خواب غفلت بیدار شوند .
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ......... موجیم که آسودگی ما عدم ماست
خواهشمند است عزیزانی که با این طرح موافقند ویا احیانا مخالفند نظر خود را ابراز نمایند
با تشکر از حوصله وعنایت شما عزیزان
محسن – م

ناشناس گفت...

افرین و صد افرین برشما که میتوانید ما را حقمان برسانید

ناشناس گفت...

کاملا موافقم
بهترین پیشنهاد ممکن را دادید
بیت های مراجع و حوزه خیلی نزدیک به هم هستند. با پای پیاده اکثرا میشه به همشون سر زد. اگه تجمع ما توی خیابون اصلی باشه همشون متوجه میشن.